Succes op het wachtbankje dames, ook niet mijn favoriete moment van de maand... Ik wacht nog op mijn ei, waarschijnlijk komt die tussen maandag en woensdag...helaas een beetje grieperig, alwéér. Dus hopelijk stelt dat m'n ei niet uit...grrr
Volgens mij komt mijn ei er toch nog aan! vandaag de ovu testen van Zwanger en kids gebruikt omdat mijn action testen op waren. Nog negatief maar.. misschien vanavond of morgen positief? Net even gezellig gemaakt Straks werken van 18.00 tot 11.00 uur morgenvroeg (Ik zal zo een foto van de test plaatsen) Beterschap Rianne!
Spannend lycos! Jouw testje ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van mij van vanmiddag. Vanochtend nog maar een heel licht streepje en vanmiddag had ik veel vruchtbaar slijm dus nog maar een keer getest en ik denk dat mijn ei ook onderweg is! Vanavond sowieso maar weer ff gezellig maken
Veel plezier dames! Ik heb geen idee van mijn ei zonder tempen en testjes, maar om de dag klussen is ook niet zo erg hoor .
Hij is idd ook nog niet positief hopelijk vanavond of morgen. Maar vanochtend om 10 uur was hij beduidend lichter zie foto maar ik heb goede hoop!
Hoi! Mag ik meeschrijven? 1e ronde voor ons 3e kindje, ik ben 32. Mijn ei is net geweest :nod 19-2 denk ik. wachtbankje nu dus!
Zo lijkt hij wel inderdaad nu.. heb echter de foto pas na een uur ofzo gemaakt. Binnen de afleestijd was hij ietsje lichter. Rond 18 uur doe ik nog een test.
Zie idd een verschil rianne!😀Vind het alleen nooit veel zeggen, althans. Ovu testjes hoeven niet op te lopen. Die kunnen ook ineens positief zijn. Ik duim mee!
👶💖💙NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017💙💖👶 15 Februari (1) Livoli, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 (5e na MK) 16 Februari (3) Niqi86, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Lycos, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Beebj, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 MMM 17 Februari (2) Espoir, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MKMMM (ICSI ) saar 24 - 3e kindje - ronde 2 met clomid 18 Februari (2) Butterflyzz, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Issabel, 33 jaar, 2e kindje, ronde 11 19 Februari (3) crzmdaa, 24 jaar, 1ste kindje, ronde oneindig MMM ( IUI 4 ) Sammy2010, 30 jaar, 3e kindje, ronde 5 Aurin, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 20 Februari (0) 21 Februari (4) Rianne2985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Ting86, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik denk dus ook dat ik naar achteren kan. (18 of 19 februari) Als mijn test straks negatief is en minder duidelijk dan vanochtend, 8/ mijn eisprong dan al geweest? (Sorry ben een leek op ovulatie testen gebied)
Als hij straks weer minder is springt je ei vanaf het test vanochtend gerekend, binnen 24-48 uur. Ik zou dan wel evengoed nog doortesten om te kijken of er toch niet ineens een knaller tevoorschijn komt. Niet teveel meer drinken vanmiddag en dan vanavond testen, ga ik ook doen. Ben benieuwd!
Ook als je test straks níet terug negatief is, moet je rekenen vanaf de eerste positieve ovu test, Lycos. Tel vanaf die dag 16 dagen verder en dat is je NOD.
Hey lycos heb jij nog getest? Ik heb na vanmiddag niks meer gedronken maar had evengoed nog hele lichte verdunde urine, dus niet echt goed vergelijkingsmateriaal. Ik heb wel een testje gedaan maar was zoals verwacht lichter dan vanmiddag. Ook geen slijm meer gespot..??😕 We gaan het vanavond evengoed maar gezellig maken. Bovenste test is van 12 uur en de onderste van 19 uur.
Hier ook beduidend lichter dan vanochtend. Zo raar. Ik had wel nog een half glaasje gedronken anderhalf uur voor ik testte. Moet ik die van vanochtend dan als positief beschouwen? Kan toch niet dat mijn ei er nog steeds niet is. Mijn cyclus is normaal altijd 28 dagen. Ik zit inmiddels op dag 16.. Morgenvroeg nog eens testen rond 12.00 Uur. Ik plaats straks even een foto. Ben aan het werk.
Kan wel, dan heb je misschien een kortere luteale fase (LF) dan andere, of deze keer gewoon kortere. Mijne is soms ook maar 11 dagen. Terwijl hij meestal 16 is. (Ipv 14 wat gemiddeld is)