Ik breek even in, zie dat een aantal meiden ook met de zwanger en kids ovulatietesten testen. Bij mij geven ze heel gauw een streepje en heb er deze ronde wel een stuk of 8 gehad waarbij het teststreepje na afleestijd even donker of net iets donkerder was. Clearblue test gaf dan een leeg rondje aan (doe ik ter controle) Toch door blijven testen en bij mij wordt het streepje heel donker, zie foto. Pas toen gaf de clearblue ook een smiley..
Op de foto voor mij niet juutje, maar das een foto😜Je ziet het zelf het beste. Deze is mooi positief fluffy. Wel gek zeg, ik gebruik ze ook van zwanger&kids, nog geen gekke dingen mee gehad.
En zie hier al mijn testen. Op cd35 zelfs een witte test gehad. Dag erna knalde hij. Ze drogen uiteindelijk weer lichter op.. onderste 4 hebben allemaal geknald..
Zojuist een test gedaan, een knaller! (Ik reken die van gisteren ook al als positief al knalde die niet zoals deze deed na 1 minuut) Foto gemaakt na 2 minuten Foto gemaakt na 10 minuten
Thanks voor de heads-up! Dan ga ik dus maar uit van vandaag een positieve test. Gisteren werd hij pas na enkele minuten donkerder!
Jouw eitje springt dus vandaag of morgen.. ik had zojuist een knaller. Veel donkerder dan gisteren We hebben het gistermiddag gezellig gemaakt... dan vanavond nog maar een keer gezellig maken
Mooie duidelijke test lycos! Maar je eitje springt toch pas 24-48 NA een positieve test? Ga je dan uit van de test met dezelfde kleur streepjes of vanaf de knaller, als je LH op z'n hoogst is?
Eitje springt idd 24-48u. Je moet altijd uitgaan van de eerste positieve ovu, dus ook als de streepjes dezelfde kleur hebben. M'n gyno telt altijd 16 dagen erbij op, vanaf de eerste positieve ovu, om m'n NOD te berekenen.
Inderdaad test van gisteren eerste positieve.. al werd het streepje na enkele minuten pas donkerder.. Al is het wel heel raar! Normaal is mijn cyclus altijd 28 dagen dus dan zou ik volgens mijn berekening op 17 februari een test kunnen doen. Volgens mijn positieve ovu test is mijn nod op 20 februari.. Dat zou dus een cyclus van 31 dagen zijn.
O Jeetje die van jullie worden wel heel donker dan zeg! Ik test zoiezo nog maar even door. Ik heb trouwens ook mijn testen ondersteboven opgeplakt 😂 haha Mijne zijn van 2besure.
Wat een gedoe al die ovu testen... nooit gebruikt.. Mag ik vragen waarom iedereen er zo mee bezig is? Zie meiden die net proberen zwanger te worden al zo ontzettend in de weer met al die testen?!
Ik gebruik ze omdat mijn cyclus voor mijn eertse zwangerschap steeds langer werd... Wil dus weten waar ik aan toe ben.
Ik gebruik ze gewoon omdat ik dat fijn vind als extra bevestiging zeg maar. En ja we zijn net bezig voor een tweede kindje, maar mijn vriend is al wat ouder en daarnaast willen we liever niet zoveel leeftijdsverschil tussen onze kinderen hebben als dat enigzins kan. Dus daarom eigenlijk meteen vanaf de eerste ronde ovulatietesten gebruikt ipv "op de gok". Al moet ik er eerlijk bij zeggen dat als mijn testen nu op zijn ga ik waarschijnlijk niet zo snel nieuwe bestellen denk ik, omdat ik er op deze manier best wel veel mee bezig ben. Het heeft dus in mijn geval voor en nadelen.
Ik gebruik ze omdat mijn menstruatie altijd een hel is. Heb heel veel pijn en kom drie dagen alleen door met hele zware pijnstillers. Kan niet te lang duren eigenlijk voordat ik zwanger raak. Ik kan zo'n menstruaties niet elke keer aan. Had geen idee hoe mijn cyclus was, daarom dus ook. Nu heb ik een idee en mijn cyclus is zo netjes, dat ik na deze ronde ermee stop.
Ik gebruik ze dit keer voor het eerst. Omdat ik eens wilde weten hoe mijn cyclus in elkaar zit. Normaal altijd een regelmatige cyclus maar Vorige maand een vreemde menstruatie gehad, waardoor ik niet goed wist hoe te tellen.
Lycos, ik zou ook uitgaan van 20/2 NOD. Espoir, ik loop bij de gync., dus heb weinig andere keus.. Daarvoor ook nooit gebruikt hoor.