NOD lijst 15 t/m 21 Februari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door rianne2985, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik gebruik ze omdat mijn cyclussen enorm verschillend zijn door pcos. Zodat ik zeker weet dat we op het juiste moment klussen

2. Bloemp27

Bloemp27 Lid

23 okt 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Schrijf graag met jullie mee! Na aantal rondes waarschijnlijk zonder eisprong, lijk ik deze ronde zomaar een eisprong te hebben! Aantal maanden geleden naar huisarts geweest en doorgestuurd voor een echo wegens vermoeden PCOS, echo bevestigde dit beeld. Hierdoor bij de gyneacoloog terecht gekomen maar aangezien dit voor eens een beetje snel ging hebben we besloten zelf nog wat te rommelen tot dat we er klaar voor waren. Afgelopen week op cd 8 weer naar de gyneacoloog geweest en het clomid traject besproken. Ze gaf aan even een echo te doen en als het baarmoederslijmvlies nog dun was zou ik direct kunnen beginnen met clomid ondanks cd 8. Echter wees de echo uit dat er een vermoedelijk eitje (kan ook cyste zijn) aan het groeien was en ze verwachte op cd 14 eisprong. Daarnaast was het baarmoederslijmvlies ook al 9mm dus waren beide zeer verrast. De afgelopen dagen flink gezellig gemaakt en heb zelfs voor de eerste keer een aardig dikke streep op de ovulatietest en zelfs vruchtbaarslijm, de wondere zijn de wereld nog niet uit! Nu op cd 13 en morgen nog een echo om te kijken of het echt een eitje is en geen cyste en wat de status is. Spannend dus! Verwacht mijn NOD op 20-2 en zou dan voor het eerst een cyclus hebben van 29 dagen ipv 80!

Succes met het gezellig maken en wachten!

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Welkom bloemp en wat een verhaal joh!! Hopelijk ook een mooie test over 2 weken, maar een eisprong alleen al is natuurlijk fantastisch :)
    Ik zal je op het lijstje erbij zetten, is dit ronde 1 voor jullie eerste kindje en hoe oud ben je? Voor op het lijstje ;)

4. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Oh wat spannend Bloemp27!
    Hopen dat jet gewoon zo lukt ☓

5. Sammy2010

Sammy2010 Lid

5 jul 2013
    43
    1
    8
    Dames effe een vraagje ik was van plan om de dag te klussen.
    Maar vraag me af als het positief is de eisprong dan elke dag tot dat het negatief wordt of heeft dat geen zin

6. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Ik ga ook weer iedere dag vanaf de positieve test.
    Dacht ook dat het slecht was maar veel schijnen het zo te doen 😁

7. Sammy2010

Sammy2010 Lid

5 jul 2013
    43
    1
    8
    Ja ik hoorde dat de spermacellen dan nog niet goed waren ofzo

8. beebj

beebj Niet meer actief

Sammy, ik doe dat wel idd. Om de dag of om de twee dagen vanaf datm'n menstruatie weg is tot m'n ovu test positief is. Díe dag en de twee dagen erna doe ik elke dag. Niet slecht hoor Juutje, zolang je niet vaker doet dan 1x per 24u.

9. rianne2985

Ik gebruik de ovulatietesten van onestep. Ik heb het even opgezocht maar ik lees dat veelal van deze testen lichtere resultaten geven dan de ovulatietesten van zwanger en kids. Wellicht heb ik m'n piek toch al gehad. We testen evengoed nog door en ik temperatuur ook dus als mijn temperatuur omhoog gaat weet ik dat gisteren mijn ovulatietesten toch positief waren.
    Dit is de eerste ronde dat ik deze testen gebruik dus het is even aftasten.

10. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Bloem; wat fijn zeg! Nu hopen op een positieve test over twee weken! Is dit jullie eerste kindje?

Beebj; ik ga inderdaad maar uur van 20/2 nod! Duurt nog zoooo lang.
    Heb toch nog even een test gedaan om 18.00 uur en ook die was nog knal positief! Nu stop ik ermee :p

Sammy, wij doen inderdaad vanaf einde menstruatie om de dag vrijen en toevallig deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruikt. Vandaag of morgen komt mijn eisprong dus we hebben gisteren gevreeen en vanavond nog een keer. Morgen zien we ons helaas niet (hij is overdag werken en ik in de avond) dus hopen dat ik toch een positieve test heb over twee weken ;)

11. beebj

beebj Niet meer actief

Hihi Lycos, ikbtest alrijd door tot ie terug negatief is. Geen idee waarom😂😂

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Zo zag mijn lijstje eruit...

Bijgevoegde bestanden:

13. rianne2985

#173 rianne2985, 5 feb 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2017
    Mooie testen, wel een flink verschil tussen de blauwe en de witte testen zeg!

Ik heb nog een testje gedaan en die is weer dik negatief. Denk dus dat ik m'n piek toch heb gehad gisteren. Mijn NOD zal dus waarschijnlijk 17-2 worden.
    Ik zal het lijstje even bijwerken zodra ik van bloemp ook haar gegevens heb. Hieronder de foto van m'n reeks testen. Wat denken jullie?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ja geen idee welke die blauwe waren, had die gekregen.
    Laatste testen zijn vd action.

15. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Rianne; waarom is je nod 3 dagen eerder dan die van mij?
    28€ hebben allebei gisteren een posi test gehad toch?
    Of was Jij diegene met de korte LF? Misschien heb ik ook wel een kortere LF aangezien ik normaal altijd een cyclus van 28 dagen heb..

Zou dat kunnen? :)

16. beebj

beebj Niet meer actief

Hm, vond het heel moeilijk bij jou Rianne. Er is er geen bij welke ik zeg, ja, die is positief, zeker weten. Lastig zeg!

Das een goeie Lycos..😬

17. rianne2985

Ja ik heb een kortere LF, ik wordt 13 dagen na mijn positieve test ongesteld als het niet raak is.

Ik vind het bij deze testen ook heel erg lastig om te zien maar aangezien ik heb gelezen dat ze geen duidelijke teststreep geven ga ik maar uit van m'n test van gisterenmiddag. Ik test nog wel even door voor de zekerheid. Wie weet knalt hij morgen ineens vanuit het niks :(

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Wij hebben het net nog even gezellig gemaakt, maar ik heb sinds vanmiddag weer wat wittere afscheiding met klontjes.
    Normaal is dit toch pas na de eisprong zo?

Hmm volgende ronde denk ik maar geen ovu testen meer gebruiken, ik blijf ermee bezig, haha

19. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Oh mijn god.. na een lange dienst typ ik zeer slecht zie ik.
    28€ moet zijn; wij ;)

20. beebj

beebj Niet meer actief

Lyco, ik heb zulke afscheiding juist in de periode vóór m'n eisprong.

Deel Deze Pagina