NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even terug lezen en reageren.. Maar 6 pagina's... ;)

@Triena, ja hoor. Hier eigenlijk elke maand ongelofelijke hoofdpijn rondom eisprong. Deze maand eigenlijk voor het eerst niet!

@Kabouter: Dan is je eisprong mooi op tijd! Hopelijk succes deze ronde!

Over het sperma, dat het er terug uit loopt herken ik wel.. Alleen niet meer of minder rondom mijn eisprong. Ik blijf nadien ook zeker een 15 tot 30 minuten liggen. Of gewoon de hele nacht, maar ik merk wel dat ik dan wat sterker ruik.. Helaas kan ik daar dan niet tegen op douchen:(..

@Pitahaya, Je hebt inderdaad best een lange cyclus. Hopelijk heb je snel je ei gevonden!

@JONI: Klinkt wel een beetje als je eisprong..!

@Annekeruiter: we duimen voor je mee!

@LadyT, jij ook de beste wensen. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden. Ik kan me niet voorstellen dat je je ei al hebt gemist, helemaal als je tot dag 7 heb gemenstrueerd.. Volhouden, ik had mijn ei ook pas op dag 17..

@Lies, knap van je dat je gestopt bent met roken! Heel veel succes met je eerste IVF. Hopelijk ook gewoon meteen raak!

@Luminis: ik gebruik de testen van CB..

@MoniqueA: Ik wil je helemaal niet nog meer depri maken, maar dit is net de derde maand dat je bezig bent. Tenminste, als ik je onderschrift moet geloven. Probeer er iets minder mee bezig te zijn, het kan gewoon ook nog een hele tijd duren, ook al is het je 2e.. Ik hoop natuurlijk wel gewoon dat je hartstikke zwanger bent:)

@ Fien, wat vond je niet goed aan de ovulatietesten van kruidvat dan? Die heb ik ook al eens gebruikt, vond ze niet slecht.. Ook mijn lichaam heeft me te vaak gefopt. Ik geloof nergens in zolang ik geen positieve test heb, maar toch bekruipt me af en toe het gevoel: zal het dan toch? Lastig is dat soms he?

Hier afgelopen zaterdag postieve ovulatietest van clear blue, de eerste sinds ik ze gebruik! Vorige maand niets kunnen vinden, maar nu gelukkig wel! Sinds cd8 al om de dag aan het klussen, zaterdag was een om de dag dus die viel precies goed, zondagochtend heel vroeg nog een keer, dus dan moet het ook goed zijn lijkt me zo. Wie weet!

2. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik heb de dipsticks van zwanger & kids gebruikt.. Bij mij een duidelijke piek te zien.
    Zo herkenbaar dat je lijf van alles laat merken, maar dat het nog alle kanten uit kan.. Hoop dat deze week snel voorbij is...

3. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Sabje373: Ik wist ongeveer wanneer ei was, en in ieder geval weet ik zéker dat ze inmiddels voorbij is. De testjes werden lichter - donkerder - lichter - donkerder - lichter, maar het donkerste lijntje was nooit even donker als de controlestreep. Ik denk trouwens dat ik één van die vrouwen ben die de hele maand een lichte lijn heeft met die testjes...

En wat je zegt is waar, voel echt die strijd tussen gevoel en verstand :) grmbl!

4. Jet83

Jet83 Bekend lid

15 aug 2012
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik op de lijst? Jet83, 31 jaar, 1ste ronde, 2de kindje

edit: 19 januari

5. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Ik gebruik ze van de action sinds den vorige ronde.
    Bij mij werkte die prima, duidelijk m'n eisprong gevonden toen en nu! Goed gevonden ook, want de vorige ronde was ik zwanger!! Helaas wel een vroege miskraam geworden. Dus actiontesten werken bij mij prima!

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb ook wel gelezen dat je je ei niet voelt springen, maar deze voelt groeien. En dat dit is wat de meeste dames voelen. Ik.voelde m vanaf gisteren avond tot aan net, dus hij zal wel vandaag ergens springen denk ik.

7. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien dat ik dan toch te laat ben begonnen en een hele vroege eisprong heb..

Ik ben 1 jan begonnen met de ovu testen van action, dit omdat ik graag inzicht wil hebben in mijn cyclus of ik wel een eisprong heb. Ik herken geen symtomen geen cervix slijm of wat dan ook.. Tot nu toe nog geen positieve ovu test wel een licht streepje.

Kan het ook zijn dat mijn cyclus deze maand langer duurt dan de afgelopen 2???
    of dat ik geen eisprong heb??

Ik hoop zo dat het een beetje opschiet al weet ik dat het wel even kan duren.

Vandaag weer begonnen met werken na mijn vakantie.. Hatelijk dat wacht bankje en al die babys.. (ben zelf kraamverzorgster) Ik ben veel te ongeduldig..

8. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Fien, wat gek van die testen zeg. Zo zie je maar weer dat dat bij iedereen anders is. Maar ik ben ook gestopt toen ik een positieve test had en de dag erna lichter was..

Jet, Welkom!

Aniema, wat vervelend van je miskraam zeg! Heb je je ei deze ronde al gevonden?

Suze, grappig, wat jij beschrijft had ik zaterdag. Zaterdag een positieve test, en steken in mijn buik, vlak bij mijn linker lies. Het klussen was ook pijnlijker, anders dan anders.. Zitten we weer samen op het wachtbankje..

Triena, op welke cd zat je 1 januari dan? En vandaag?

9. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik nog inhaken?
    stiekem gaan we toch voor de derde.... die beren schoppen we van de weg.
    mijn nod is 17 januari...

ga vanavond even lezen over de rest...dan zal ik ook wat meer over mijzelf kwijt.

hoeveelste ronde is dit voor jullie?
    En iemand ook de nod op de 17e?
    hoeveel kinderen hebben jullie?

En natuurlijk de allerbeste vruchtbaarste en gelukkigste wensen ;)

10. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dametje, Welkom.

Hier ronde 12. Afgelopen zaterdag positieve ovutest. 15 jan. NOD.. 1e kindje voor ons.

Een paar pagina's terug staat wel een lijst met alle deelnemers van deze club, en daar worden eigenlijk al je vragen beantwoord;)

11. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Ik kreeg de raad om gewoon door te gaan met testen, maar zo kun je blijven gaan hé :). Als ik deze ronde niet zwanger ben, misschien eens goedkopere dipsticks in huis halen. Sensitest ofzo ;) daar lees ik meer positief over.

Goed dat jouw test positief was. Wie weet deze ronde raak!

12. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Welkom nieuwe dames, de lijst blijft maar groeien!

Sabje373, dat ruiken heb ik ook... (sorry voor de details ;) ) Het is inderdaad niet echt fris, maar kan er echt niets aan doen...
    Gisteren weer geklust, nog steeds netjes om de dag, en ben nu 20 minuutjes blijven liggen, daarna nog wel een beetje eruit toen ik half slapend op mijn buik draaide.

Dametje, mijn NOD is ook 17de, heb jij ook een cyclus van 28 dagen aangehouden?
    Ik wel, eerste na pil was 36, dan 28 en nu 3e ronde dus ook maar 28 aangehouden.
    Al voel ik momenteel helemaal heel weinig. Nu sinds vandaag een beetje vreemd gevoel rechts in mijn lies, maar volgens mij toch veel minder dan de vorige keren op dag 17....

Pff, hoe hard ik mezelf ook voorneem om er niet mee bezig te zijn.... HET LUKT NIET!! haha....

Zijn er nog dames die op dag 17 nog niets gevoeld hebben?
    Ik gebruik geen ovu testen deze ronde, dus misschien heb ik toch weer een langere cyclus.... ??

13. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sabje373

1 jan zat ik op cd 8 en vandaag op cd 12 volgens mijn banner vandaag vruchtbaarste dag.. Maar geen positieve ovu test gezien.

14. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb een cyclus van 26 en lf van 12 dagen. ...kan er al jaaaren de klok op gelijk zetten haha

zal vanavond ff die lijst bestuderen haha.
    moet nu de was doen. ..pffff wat een berg.
    iemand die zich verveelt? :)

15. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry Dametje, ik heb hem net weg.. Afgelopen 3 weken aardig hechtisch geweest hier, dus wel gewassen en alles op de strijkplank.. Had een hele hoop vouw en strijkwerk.. Dat strijken vindt ik het ergste, maar de 8 werkbroeken en 12 overhemden van vriendlief zijn weggestreken en hangen in de kast.. Blij dat het weer aardig bij is..

16. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Kan het niet zijn dat je al zwanger bent? Ms een beetje te voorbarig om te denken, maar het kan ook zijn dat je een licht streepje hebt ivm een verhoogde hcg waarde op je ovu test.

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja idd, weer samen op :) Ik ga vanavond niet meer klussen, ik denk morgen weer. We hebben nu 3 of 4 dagen achter elkaar geklust, en zijn er wel ff klaar mee haha!

18. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is altijd een licht streepje te zien op een ovutest. Zelfs bij mannen...;)
    als je zwanger bent wordt hij eerder positief dan dat je een lichte streep hebt.
    overigens vind ik de ovu van de action nie best. Ik heb er net 1 gedaan vanochtend en hangt tegen posi aan maar heb nog nooit een knaller gehad.
    bij de zw en kids dipstick ovutest wel.....
    maar denk dat ik mijne nu wel als.posi beschouw aangezien hij er bijna is :)

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja idd, wist niet hoe licht bij jou een licht streepje is vandaar;)

20. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Zeker balen! Ei deze ronde gevonden, nu 2 dpo!

Deel Deze Pagina