Hihi ik zou het liefste nu al testen, maar is nog te vroeg. Erg he dat we niet kunnen wachten. Mijn eisprong was de 29ste dus mijn nod is dan de 12de en heb een test die 4 dagen voor de nod kan. Dat is dan de 8ste..... kijken of ik kan wachten
Haal mij maar weer van de lijst af. Ik weet niet wanneer mijn ei komt, maar voorlopig niet. Zit ondertussen op cyclusdag 39 en er gebeurt maar niks in mijn lijf. Ik hoop bij de volgende lijst te kunnen aansluiten!
Hey Goldfishie, hoe weet je dat je ei later was? Heb je ovu testen gebruikt? Ik gebruik deze ronde eens geen testen en laat het 'gewoon' gebeuren. Nu sinds deze ochtend heel erge ongi krampen onderin, voel ze zelfs ook onder in mijn rug en ook mijn darmen zijn van slag.... Zou dit dan ook bij mij pas mijn ei kunnen zijn? Of heeft er iemand deze pijn gehad bij (ik wil niet te hoopvol zijn...)een innesteling? Ben nu op het werk en moest daarnet echt even op het toilet gaan zitten omdat ik zoveel (darm)krampen had... Maar er kwam eigenlijk heel weinig... (sorry voor de details) De laatste keer dat ik deze krampen had, ging ik naar toilet en was er bloed van mijn ongi....(20/12/14) Maar nu bij het afvegen zelfs geen slijm, gewoon droog....
B1986: ik hou iedere ochtend mijn temp bij en ook al heb ik nog geen echte verhoging, op basis van mijn gevoel denk ik dat mijn eisprong op zondagavond 4 januari is geweest. Ik heb een lf van 15 dagen en daardoor kom ik uit op nod 20-01. Het zou kunnen dat dit gevoel met je eisprong te maken heeft, maar het kan ook het groeien van je ei zijn. Je zit op cyclusdag 18 zie ik, dus het zou best kunnen.
@B1986, ik was al bang dat ik de enige was.. Wel enigszins normaal dus... @Triena, dan ben je wel op tijd begonnen! Gewoon doorgaan, dat was ook het advies wat ik heb ik gekregen, en dar was mijn positieve ovu test dan, op cd 17! @Suze: ik had gisteren nog even willen klussen, maar kreeg vriendlief echt niet in beweging. Die was echt moe en wilde alleen maar slapen.. Naja, en nu 'hoeft' het niet meer, iig niet voor mijn vruchtbare dagen.. @Anoniema: ik ga voor je duimen! 2 dpo alweer, nog 12 dagen te gaan? Wanneer wil je gaan testen? @Bodien: wel wat hoop blijven houden hoor! Het kan altijd.... @Thea: Succes met de testen, nu blijven door testen tot je je eisprong hebt gevonden! @Triena: ik denk niet dat je ei al is geweest.. Ze zeggen altijd dat ie even donker of donkerder moet zijn dan de controle streep? Misschien dat dit gewoon niet de goede testen voor je zijn? Op welke cd zit je nu? @Luminis, ik heb de clear bleu op internet besteld, gewoon omdat dat bijna 15 euro scheelde met de prijs in de winkels. Er zitten 20 stikjes in. Ik test dan vanaf dag 10, tot ik mijn ei heb gevonden. Vorige maand niets gevonden, dus toen wat meer testen verspilt. Deze ronde wat vroeger begonnen, ik heb er nu nog 5 over. Als je een beetje inzicht hebt in de cyclus kun je er denk ik ongeveer drie maand mee doen.. @Andreake: dat is al snel! ik geloof dat ik dan had kunnen wachten tot de 12e. Hier denk ik te gaan testen de 14e. 1 dag voor NOD. Als ik dan niet zwanger ben heb ik mezelf ook niet voor de gek te houden en wordt ik gewoon netjes een dag later ongesteld.. @Pitahaya: jammer! Zonde dat je je ei nog niet hebt gespot. Ik wens je heeeeel veel succes! @Anoniema: Helemaal onderaan het de beginpagina van het forum, dus waar alle onderwerpen staan, staat een kopje pendelen. Daar kun je op bepaalde tijden je naam en dergelijke doorgeven en dan wordt er gependeld wanneer je zwanger raakt en evt. het geslacht. Is iets spiritueels. Ik vindt het leuk om te doen, maar pin me er niet op vast.. Ik wacht nog even met smart wanneer mamavandaan weer pendelt
Hey Sabje, heb jij ook vandaag dan die krampen? Of bedoel je dat je ook nu pas je ei hebt? Ik denk dat het bij mij idd mijn ei zal zijn, en met ons 'om de dag klus schema', is het vanavond weer zover. Hoop dus dat de krampen zijn van het ei dat groeit en dat we er vanavond iets moois mee kunnen doen Dat van die pendels wist ik ook niet, ga er ook eens kijken... Inderdaad niet jezelf er teveel op vast pinnen, maar misschien helpt het om straks de eventuele teleurstelling wat beter aan te kunnen....
Hey sabje373, Ja ik ga gewoon door we zien het wel.. Ik zit nu op cd 13 hoop niet dat mijn cyclus ineens akkelig lang wordt. Ook nog geen pijnlijke borsten wat ik de afgelopen 2 cyclussen wel had.. Denk dat hij nog moet komen. Welke avu testen kan ik dan het best kopen?
Hier nu misselijk op bed.....weet alleen niet of het van een eventuele zwangerschap is of dat ik ziek aan het worden ben ( want mijn zoontje is stront verkouden)
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (11) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 17.: (8) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, .. jaar, .. ronde, .. kindje 18.: (3) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje 19.: (3) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje 20.: (7) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje 21.: (2) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 36 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hmm, dat is niet leuk Bodien..... Hoop voor je dat het de eerste optie is en anders beterschap! Hier is de kramp van deze ochtend stukken minder geworden. Nu nog wel een drukkend gevoel onderin mijn rug en soms ook aan mijn schaambeen.... Ik lees hier net op internet iets over het voelen van je baarmoedermond met je vingers, zijn er dames die deze methode ook gebruiken om te bepalen of ze in hun vruchtbare periode zitten?
B1986 ik gebruik die methode ja. Ik kan helaas niet aan mijn baarmoedermond, gelijk wanneer zit die te hoog (of heb ik te kleine handjes ). Maar aan het cervixslijm kan ik het wel merken... Bodien hopelijk ben je niet ziek aan het worden, maar het andere leukere Z-woord ! Hier ben ik zodanig in de war... Als mijn app ongeveer juist is (wat ik betwijfel net door het bekijken van mijn cervixslijm), zit ik nu op 7 dpo. Maandagnacht om 4u30 héél misselijk wakker geworden, en dat ebde maar weg in de namiddag. Ik ben normaal niet makkelijk misselijk, tenzij ik echt moet overgeven. Gedurende de dag steken in de baarmoeder, alsof ik ms zou krijgen (berekende NOD 15/01). Vanmorgen weer zo misselijk, en nu denk ik nog een test met een tuurstreep te hebben ook. Vandaag ebt de misselijkheid niet echt weg, het is of ik al een hele dag een volle maag heb. De pijnlijke steken in de rechterborst helpen ook niet, en de hele dag rugpijn... Dat die dagen maar snel vooruit gaan, want ik weet niet wat ik moet denken.
Jij en ik lopen echt hetzelfde....heb je geen foto toevallig.....zou ook wel even willen turen voor je. Ik heb zojuist een early test gekocht....zit nu te denken of ik dat morgenvroeg of overmorgen vast zal doen....ik heb volgens mij mijn NOD op 12 januari omdat mijn ei wat eerder is gekomen. Vandaar dat ik dan ook heel benieuwd ben naar jouw tuurstreepje
OMG! ik keek net even bij je profiel, vergeet altijd dat de foto's daar staan......ik zie hem ook!!!!!!!!!!!!!! Whaaaa wat leuk!!!! Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die hem zien. Wanneer ga je weer testen???
Ik was van plan om overmorgen te testen, maar ik ken mezelf, ik word dan helemaal droopy wakker om dan toch weer gewoon morgenvroeg met een test in mijn handen te staan Oh ik word al helemaal happy van jouw reactie... Ik hoop dat ik 'm morgen terug mag zien, het streepje, en de volgende dagen wat duidelijker... Nu durf ik precies toch niet té hard hopen, maar die rug-, maag- en borstpijn is precies zo een mannetje dat zegt: "voel je het niet? voel je het niet? voel je het niet?"
Zal het aanvullen zodra ik thuis ben...ben nu op mijn telefoon op visite... maar bedankt voor het toevoegen! Wie pendelt er hier dan!? Vind dat reuze intressant! Gaat er iemand eerder testen!??