NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Balen bodien! Hopen op gauw meer duidelijkheid!!

@luminis: ik hoop het idd ook. Bij mij zag jd de dagen erna ook steeds meer de teststreep aflopen. Wel behoorlijk irritant dat ze bij iedereen zo verschillend werken!!

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ooooh, fien, wat lees ik nou! Super spannend! :D Zie ook een heel licht streepje op de foto.

Bodien, beterschap!

Anonima; dat is inderdaad behoorlijk irritant! Ach, we zullen zien. ;) Durf nu alleen niet meer teveel te klussen, haha... :p

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ooo gelukkig.. ben ik niet meer de enige die niks ziet!!! ;)

Wel lullig voor Fiene, maar goed... het is nog niet te laat gelukkig! ;)

Weet niet meer wie het zei, maar er wordt hier inderdaad al heel wat afgekletst zeg! Hou het niet meer bij haast ;)

Bodien: sterkte met de buikgriep!

Sabje373: ik wacht ook met smart op de pendels van MamavanDaan! :)

LadyT: lekker geklust? ;)

Luminis: over die zaadjes... ze adviseren om 'om en om' te klussen doorgaans. Omdat anders de kwaliteit van het sperma af neemt als je iedere dag klust.

Hier trouwens prima resultaten met de Action testen hoor!

En voor de rest: een warm welkom aan alle leden die na mijn zijn gaan posten hier :)

4. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Oeps, kijk hier een tijdje niet en een hoop berichtjes gemist!
    Toch maar even een abo aanzetten haha

Mijn man zit nu de hele tijd te vragen wanneer ik nu ongesteld moet worden :eek:
    Eerst was het nog: 'wanneer ben je nu vruchtbaar?'

Ik gebruik overigens geen ovu testen.
    Ik heb alleen een app die mijn periodes bij houd en "voorspelt", anders vergeet ik het de hele tijd zeg maar..
    En die app geeft dan ook een vruchtbaarheids venster aan en de dag waarop volgens die app mijn eitje komt.
    Maar ja wie weet...

Ga nu maar eens even bij lezen (A)

5. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om de dag is het beste zeggen ze maar ach, het hoeft er maar 1 te zijn he haha
    fien ben benieuwd vandaag.
    bodien beterschap!!

6. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015

15.: (11)
    - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje
    - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje
    - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje
    - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje
    - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje

16.: (1)
    - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje

17.: (8)
    - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje
    - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    - dametje, .. jaar, .. ronde, .. kindje

18.: (3)
    - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje
    - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje
    - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje

19.: (3)
    - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid)
    - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje

20.: (8)
    - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje
    - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje
    - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje
    - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje

21.: (2)
    - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje

Datumloos: (0)

Buiten de lijst:

Totaal: 36

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ja leuk joh, het topic begint al goed te leven. Mag ook wel het komt nu alweer aardig dichtbij.

Wat vervelend dat je nu ziek bent geworden Bodien....:( hopelijk bn je snel weer beter!

En Fien.....ik ben toch wel erg benieuwd naar jouw nieuwe testje.....zo spannend!!!!

8. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Wat leuk om hier al oranje te zien!
    Geeft een hoop moed voor deze ronde:)
    Voor t eerst in 1.5 jaar ben ik deze maand een
    keertje niet zo bezig met zwanger worden!
    Normaal sta ik er mee op en val ik er mee in slaap, (letterlijk, ik ga liggen en fantaseer over een zwangerschap en val in slaap hihi) maar deze maand is anders! Vanaf 1ste kerstdag weet ik dat ik 1ste sta op een huisje!!!! Gisteren de afspraak gewaakt om vrijdag te tekenen, maar vandaag krijg ik echt de 100% zekerheid, Pfff ben zo zenuwachtig!!! Dus nu kan ik alleen maar aan het huisje denken!
    Gelukkig gaat de wachttijd dan ook lekker snel!
    Fijne dag vandaag allemaal!! (Sorry voor t off topic maar kan wel gillen!)

9. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Luminis, dametje, MoniqueA, en alle anderen die me zowat volgen...

Deze morgen opnieuw getest, maar deze is niet duidelijker dan de andere. Zelfs de moeite niet om een foto te nemen. Ik ga het dus nog wat afwachten en misschien vrijdag nog eens proberen. Ik veronderstel dat het gewoon nog wat vroeg is... (of gewoon negatief, dat valt af te wachten :p)

Vannacht weer om 2u wakker met ondraaglijke misselijkheid. Na een tijdje hoopte ik dat ik eens kon overgeven, dan was de druk misschien van de ketel zeg maar. Intussen zit ik nog altijd misselijk aan mijn bureautje. Heb tegen mijn vriend gezegd dat als ik dat zo nog een week elke dag blijf hebben, ik sowieso eens naar de dokter ga. Het is voor mij héél vreemd om drie dagen zulk een aanhoudende misselijkheid te hebben.

10. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Super leuk nieuws MamavanHayden!! Hopelijk krijg je vandaag inderdaad die zekerheid :) en zo gaat de wachttijd inderdaad wat sneller, super!

11. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, succes met de ovulatietesten! Ik vindt die dingen over het algemeen maar onduidelijk..

@Bodien: Toch buikgriep, beterschap dan maar. Het heerst deze dagen. Vriendlief is ook niet fit.

@Fien: alweer opnieuw getest?? :D. Ja dus, maar nog niet overduidelijk.. Je bent ook nog wel vroeg natuurlijk.. Probeer het van het weekend anders nog eens, dan moet ie echt wel duidelijker zijn..

@DDucky: fijn dat je man er ook zo mee bezig is. Die van mij vindt t wel best geloof ik..

@MoiqueA: wanneer wilde je nou gaan testen? Je liep aardig gelijk op met fien toch? Ook een vroege eisprong?

@Mamavanhayden: Leuk een nieuw huis, dat is ook wel iets om over te fantaseren wat ook echt gewoon heel leuk is! Wanneer zou je erin kunnen? Veel klusplezier alvast! En dan bedoel ik het echte klussen:)

Hier 4 dpo. Geen klachten. Geen kwaaltjes. Alleen nog af en toe steekjes links onderin mijn buik.. Voor mijn gevoel zit het te ver richting mijn lies om iets met zwangerschap te maken te kunnen hebben.. Ach, we zien het wel! Fijne dag allemaal!

12. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

Kan ik hier bij? (nieuw hier op dit forum)
    Aloly, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje
    NOD op 18 januari ongeveer

Deze maand met temperaturen begonnen, maar dat blijft nogal constant op 36 hangen (onder de tong). Ben bang dat ik geen ei heb deze maand dus. Want die zou afgelopen weekend geweest moeten zijn zogezegd, en op een enkele dag na heb ik best een regelmatige cyclus tot nu toe. En van eerder weet ik mijn temp (dus ei) niet, want ik dacht tot een half jaar gewoon maar eens kijken. Laatste 2 maanden wat meer 'gepland' geklust met om de dag in de zgn ovulatieperiode. En nu deze cyclus komen plotsklaps veel frustraties en wil ik het liefst alles onderzoeken maar in het medische circuit mag dat 'pas' na een jaar ;)

Volgende ronde ga ik maar aan de ovulatietesten beginnen om iets te kunnen ontdekken van cyclus.

Verder hoop ik op een vruchtbaar begin van 2015 voor iedereen! :D

13. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Aloly

14. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015

15.: (11)
    - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje
    - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje
    - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje
    - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje
    - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje

16.: (1)
    - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje

17.: (8)
    - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje
    - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    - dametje, .. jaar, .. ronde, .. kindje

18.: (4)
    - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje
    - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje
    - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje

19.: (3)
    - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid)
    - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje

20.: (8)
    - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje
    - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje
    - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje
    - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje

21.: (2)
    - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje

Datumloos: (0)

Buiten de lijst:

Totaal: 37

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

15. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    @MamavanHayden; wat een leuk berichtje! Van harte gefeliciteerd vast. Misschien wel goed om er even niet zo mee bezig te zijn....zou ook iets voor mij zijn ;) En wie weet....nu je er misschien niet zo mee bezig bent....zo ben ik eens terug van vakantie gekomen met een beeje in mijn buik zonder dat ik het wist....

@Fien; dat is jammer zeg.....balen dat het dan niet duidelijker is....maar is het niet zo dat het hcg level elke 2 dagen stijgt? Dan zou je beter morgen nog eens kunnen proberen.....(zo kom ik dus aan die 50 testen die ik al versleten heb bij mijn vorige zwangerschap) :D

@Sabje: ik durf niet meer te testen....maar nu zei mijn vriend net; kun je niet toch morgen al testen of anders vrijdag......nu begin ik dus weer te twijfelen.....
    Jammer dat jij niets voelt, maar ja syptomen hoeven natuurlijk niets te betekenen.....weet ik als geen ander.... :)

Ik weet nu inmiddels ook waarom ik zo misselijk ben en zo een vreselijke smaak in mijn mond heb....mijn tong is achterop helemaal wit :cool: sorry voor dit onsmakelijk verhaal rond de lunch hahahaha.
    Als het maar geen schimmel is....had even gegoogled :) alhoewel ik daar ook las dat het door een zwangerschap veroorzaakt kan worden......dan is het zeker wenselijk :D

"of een zwangerschap (veroorzaakt door de hormonale veranderingen die optreden tijdens de zwangerschap)"

Dus the story continues......ik kijk morgenvroeg wel of ik durf te testen....

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Aloly, van harte welkom!!! Hopelijk is dit de laatste keer voor je.

17. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    @Sabje373 ja, peer pressure :p haha. En ik kon het ook gewoon niet laten. Ben er inderdaad nog vroeg mee. De dingen die ik nu voel zijn gewoon ab-so-luut niets voor mij. Of het is een buikgriep zonder de griep :p

@Aloly welkom! Ik lees dat jij temperatuur neemt onder de tong? Is dat even nauwkeurig als rectaal? Lees altijd dat het via dat laatste zou moeten :)

@MoniqueA Pfff ja ik durf niet echt meer morgen :) hangt van de symptomen af hier. Misschien vrijdag... Ben benieuwd of jij er morgen dan toch een testje tegenaan gooit :) laat zeker iets weten!

18. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Dank jullie!
    @fien en moniquea spannend hoor!!

@fien ik meet inderdaad op de tong. En ik las halverwege de cyclus dat rectaal inderdaad beter zou zijn. Ik ben er nog niet precies achter waarom eigenlijk? Maar ik dacht dat het sowieso beter zou zijn om de cyclus onder de tong af te maken zeg maar. Vooral omdat het nu op het irritante af constant is. (en de thermometer doet het want op dag 3 van de cyclus had ik verhoging van de buikgriep, en dat is ook gemeten). Maar volgende ronde zal ik rectaal doen. Hoop stiekem natuurlijk dat dat niet meer nodig is, maar ik vermoed van wel. Enige symptoom wat ik heb is tikkie gevoelige borsten. Dat heb ik in 3 van de 7 rondes gehad. Geen idee waarom soms wel en soms niet, misschien iets van eisprong maar dan zou temp ook iets moeten doen.

19. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen symptomen..ja mn borsten maar dat heb ik al heel lang..wil toch eens naar de dokter ermee...

20. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon pijnlijke borsten dametje? Kan ook gewoon van je eisprong komen he.. Ik heb vorige cyclus pijnlijke (.)(.) gehad van vlak voor eisprong tot na menstruatie..

Deel Deze Pagina