NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (11) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 16.: (1) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17.: (9) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Elfi, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18.: (4) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje 19.: (4) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - stip1986, 28 jaar, 3e ronde, 1e kondje 20.: (8) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21.: (2) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik zie helaas niets. Misschien te vroeg gooi er het weekend nog maar een testje tegenaan en anders maar wachten op mijn menstruatie
jammer andreake, maar wil niks zeggen! 2 jaar geleden teste ik op NOD negatief en 2 dagen later positief en heb er een mooie dochter aan over gehouden. Dus gewoon nog even geduld en over een paar dagen nog een keer testen Wij waren blij dat m'n ovulatietesten eindelijk aangaven dat m'n ei geweest was. Haha, we waren erg vroeg begonnen met klussen en het duurde erg lang voor m'n ei was, dag 22, dus we waren het eigenlijk behoorlijk beu!! hihi Nu lekker wachten. Heb sinds gisteren avond pijn in m'n schaambot. Dezelfde pijn als die ik in mn vorige zwangerschap op het eind had, bi. Het eerste wat door m'n hoofd schoot is dat de zwangerschapshormonen weer bezig zijn.. maar dat lijkt me wel heel snel nu!! haha
En er ging nog iemand testen toch? fien jij dan? ik wacht netjes tot mn nod.... dat kan ik wel opbrengen
Heey meiden Triena ik vind ze nog niet super positief, zou dus nog even door testen.. Welkom nieuwe meiden. Een gezellige drukte hier.. Stip idd als je ei de 5e is gesprongen idd de 19e nod. Nog een week wachten en dan weten de 1e meiden meer.. Hoop op een mooi begin van 2015 voor veel meiden
Triena: er zit nog geen positieve ovutest tussen. Ik denk dat je nog door moet gaan met testen en met klussen. Er werd gezegd dat je al op het wachtbankje kan, maar zou dat nog niet doen. De teststreep moet even donker (of donkerder) zijn dan de controlestreep. Dus nog even doortesten, dan komt je piek vanzelf. Succes!
@Andreake: ik moet terug lezen maar ik ben heel benieuwd of je positief test vandaag! Nou, ik zie helaas nog geen positieve test nu, maar wat de rest ook al zegt, je bent ook nog vroeg.. Misschien over een paar dagen wel raak. Laten we duimen met zijn allen! @zijnvrouwtje: het kan best zijn dat je eisprong per maand verschilt hoor. Ik had nu een positieve ovu test op cd 17. @Roos, Welkom! @Stip1986: Welkom! @Triena: als ik dit zo zie denk ik inderdaad dat je ei gister is geweest, maar ik vindt die test nog wel wat licht.. Nu weet je in ieder geval dat het bij jou niet zo donker wordt.. Goldfishie: hoe gaat het met jou? Over 1 week weten de eersten inderdaad al meer! Dan heb ik ook mijn NOD. Spannend! Ik ga nergens meer vanuit, ik bedoel, waarom zou deze ronde anders zijn dan de andere 11 maar je weet het natuurlijk maar nooit.. Als ik geen klachten van een naderende menstruatie heb test ik de 14e..
Hoi hoi, Ik had inderdaad vorige maand ook een wat lichtere test. Ik denk dat de testen bij mij niet heel donker worden. Vorige maand nog iets lichter als deze de 6e en toen kwam na 14 dagen mijn ongi. Ik heb nog 3 testen liggen dus die maken we zowiezo nog even op. Ben benieuwd of hij nog donkerder wordt of dit de piek was. Al denk ik zelf van wel na de steken links gister. Succes andreake het kan alle kanten op inderdaad en de andere dames ook succes natuurlijk..
Gister was mn ovu van action ook licht..denk mooi ei duidelijk geweest. vanmorgen de laatste ovu gedaan, dan zijn ze op. wordt ie weer aardig donker. Voor mij niet weer die ....zw en kids bevallen mij beter hahaha
BALEN! Maar inderdaad het is bog aan de vroege knt, wie weet over een aantal dagen?? Ik help het je hopen in ieder geval en sterkte vandaag, toch altijd jammer.
Tja is indd nog vroeg ga maar gewoon van mijn nod op 15 januari uit dan kan het nog alle kanten op. We zullen zien.
Ja 15e is nog wel ver weg dus kan nog alle kanten op. zelfs op mn nod had ik geen knallers... dus zou het best kunnen dat je op je nod wel een streepje ziet.
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (11) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 16.: (1) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17.: (9) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Elfi, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18.: (4) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje 19.: (4) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - stip1986, 28 jaar, 3e ronde, 1e kondje 20.: (8) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21.: (2) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Dag dames, Zo, even een dagje niet gelezen en gelijk veel gemist.... Triena en Andreake, hoe moeilijk het ook is, geduld, geduld, geduld. Sabje, ik het een beetje hetzelfde, ook al is het nog maar de 3e ronde, waarom nu wel en vorige keren niet? Maar misschien is dat ook een beetje zelfbescherming voor als de duivels straks hun intrede weer doen?.... Hier toch ondanks dat wel wat andere dingen gevoeld dan vorige maanden.... Gisteren ochtend had ik een heel pijnlijk gevoel in mijn linker liesstreek tijdens het lopen. Is na een paar uur weer weg gegaan.... Gisteren avond wilde ik eens proberen of ik mijn baarmoedermond kon voelen met mijn vingers, niet gelukt (denk ik) en toen ik mijn vinger eruit haalde (sorry voor het praatje) zat er wit slijm aan. Heel klein beetje elastisch, meer plakkerig, maar echt melkachtig wit, zeker niet doorschijnend. Zou dit nu ook met mijn ei te maken hebben? Ik lees op internet dat het ook het 'einde' van je ei kan zijn, maar ook een zwangerschap kan zijn. Verder deze ochtend ruikt alles anders en vies.... Een collega had een geurkaars bij en zelfs die vond ik stinken, al mijn andere collega's vonden hem lekker ruiken.... Mijn borsten jeuken soms ook..... Nu geen slijm meer.... Ook had ik deze ochtend heel felle steken onderin, maar meer achteraan... (wederom sorry voor het praatje), moest echt naar adem happen.... Weet nu niet of ik al op het wachtbankje mag.... Misschien moet mijn ei nog steeds komen.... Wat denken jullie?
Dag Dames, dat was weer even veel bijlezen. De langste week van de maand komt er nu weer aan.. wachten wachten wachten! @Sabje en @B1986, die geur dat herken ik! Blij te lezen dat ik niet de enige ben dacht al dat er iets niet goed is. Heb nu Lactacyd deo protect gekocht, hopelijk helpt dat iets. Ruik het zelf dan al als ik zit, schaam me rot dadelijk ruiken anderen het ook! Eind van deze maand 1e gesprek in het ziekenhuis. Zou het nodig zijn?! Hopelijk niet!
Pfff hier nu de kleine ook ziek. Gaat lekker hier. Maarja niks aan te doen. Hoe is het verder met iedereen?
Hallo Mag ik er ook bij? Amauro, 29 jaar, 3de ronde, 1ste kindje. NOD: 17 januari Ik lees mee want het wachten duurt zo lang...