NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (11) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 16.: (1) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17.: (10) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Elfi, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Amauro, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 18.: (4) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje 19.: (4) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - stip1986, 28 jaar, 3e ronde, 1e kondje 20.: (8) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 21.: (2) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
O meiden wat spannend weer!! De eerste hebben alweer getest, helaas nog niet positief maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Hier ook vol in spanning, ik trek dit altijd zoooo slecht! Ik ga op zn vroegst pas volgende week donderdag testen. Dus dat duurt nog wel even
Er wordt weer gependeld tot 23 uur door Pendeltje, ik weet niet meer wie t vroeg laatst, maar dit is t topic http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/533372-nieuwe-startende-pendelaarster-9.html
Hallo dames, Graag wil ik mij hier ook aanmelden 27 jaar - 3 ronde - positieve ovu test 2 jan - NOD 16 jan - DPO vandaag 5. Deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt.. Ik dacht ook al een knaller te hebben, maar zoals je ziet kwam deze later! Onderste foto is ook van de 2e maar dan in de avond, ook de 3e ochtend had ik zoń donkere test! Triena Test nog rustig door, enne niet vergeten door te klussen he Ik test pas na de 16e, wil nog geen testdrang ontwikkelen haha maar begrijp dames die wel al vroeg testen succes allemaal!! Ik duim voor veel roze
Alle nieuwe meiden van harte welkom! Het wordt al gezellig de druk! Hier vandaag 6dpo een heb sinds vanmorgen lichte ongi krampen, sinds gisteren avond extreem veel aderen op borsten en borstkas, normaal zie ook wel wat aderen ivm lichte huid, maar was nu echt niet normaal het leken wel boomtakken en kei veel sorry voor de rare uitleg Hi Hi Verder niks bijzonders
MoniqueA ben benieuwd naar jouw test morgen. Laat je wat weten.. ik heb vandaag nieuwe besteld kan ik ff vooruit met testen hihi
Ziet er goed uit Kinderwens! Mooi toch altijd om te zien hoe sterk dat het oploopt! Nu wachten, wachten en nog eens wachten.... Het is goed raak bij jullie Bodien...hoe gaat het nu met jou? Al wel wat beter???? Ben benieuwd naar de pendeluitkomsten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zou durven....dadelijk zegt ze januari 2016 Maarja, niets weten is natuurlijk ook niet fijn.... Ik heb zojuist ook weer een ontdekking gedaan, dacht ik begin dit week blauwe aderen te zien lopen....OMG ze lopen overal op mijn borsten, maar ook echt flinke en zelfs onder mijn tepel door. Had niet nog iemand dat hier??? Dit geeft me echt goede hoop....en ja....morgenvroeg gaan we zoals gezegd de early test doen....we zijn allebei vrij van het werk. Zou leuk zijn als we het direct konden vieren...ik ben alleen zooooo bang.....wie gaat er nog meer al morgen testen??? Dan voel ik me wellicht niet zo alleen....
Misschien wel. Weet niet of het zin heeft zit dan op 11dpo. Mischien gewoon elke dag testen tot de 15de hahahaha
Haha nu je zo bezig bent met "ben ik zwanger? Wat voel en zie ik!??" Voel je natuurlijk meer dan normaal en komen de meest vreemde symptomen aan bod. Bedenk wel dat je lichaam je echt voor de gek kan houden. Je voelt nu van alles. vind t leuk te lezen...heb het zelf ook maar weet nu wel dat t vaak weinig zegt. Behalve lang aanhoudende misselijkheid vind ik vaak verdacht hahah vind t echt spannend worden nu...alhoewel ik nu niks verwacht. Rond mn ei weinig kunnen oefenen haha
Ik heb last van maagzuur. Had ik bij de 1ste ook. Nu last van raar gevoel borsten en af en toe steken in mijn onderbuik. Veel moe. Maar indd zoals dametje zegt je lichaam kan je voor de gek houden