NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Voor mij, mei en meisje... Ben benieuwd!

Dames met blauwe aderen, ik hoop voor jullie dat het raak is!
    Ik heb dat altijd richting mijn ongi, vorige maand zoveel zelfs dat ik overtuigd was dat ik zwanger ging zijn...

Nu let ik nergens meer op, en ik voel ook niks bijzonders...

Succes met testen morgen!

2. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
  3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik heb even een vraag he.. en ik bedoel hem absoluut niet vervelend *blush* maar ben gewoon nieuwsgierig.

Ik zie nu een hoop pendel berichtjes langs komen, maar hoe staan jullie daar dan in? Is het dan zo dat je denkt: yes deze maand lukt het! of hoe moet ik dat zien?
    En is het ook al eens gebeurd dat het niet zo mocht zijn? Is de teleurstelling dan niet nog groter dan normaal?

Nogmaals sorry als ik hiermee iemand voor het hoofd stoot maar ben gewoon oprecht nieuwsgierig.

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Je had mijn reactie natuurlijk al gekregen, Ducky..

Maar even goed nog een keer:

Voor mij is het meer 'voor de leuk'.. leuk dus als het zo blijkt te zijn (maar natuurlijk beter nog van niet, dat ik eerder zwanger ben natuurlijk! ;)), maar ik pin me er niet op vast ofzo...
    Daar ben ik te nuchter voor! ;)

Mijn pendel was trouwens juli- meisje! :D
    Zou een prachtig verjaardagskado zijn! ;)

Let's hope!

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Zo ladies.....ik heb getest maar helaas een volledig witte, witter dan witte test..... nou nog even wachten of we toch nog gewoon niet ongesteld worden.....ik hoop natuurlijk dat het gewoon weg blijft.

6. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is jammer, maar het kan nog alle kanten op he! Over 2 dagen nog een testje ertegen aan gooien

Liefs andrea

7. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    @DDucky: zoals hummeltje al zei, ik pin me er ook niet aan vast! Het was voof mij ook pas de 1e keer, maar zag het zo vaak overal in onderschriften en berichten dat het wel eens grappig leek. Voor mij werd er april en meisje gezegd!

8. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Dat is balen MoniqueA....
    aar zou inderdaad 2 dagen wachten en zondag ochtend nogveens testen.

Ik ben daarnet ogestaan met zure oprispingen, nog nooit gehad!
    Maar ja, we blijven realistisch, het kan vanalles betekenen..

Ducjy, ik doe het ook voor de leuk hoor. Bij mij was het mei, meisje.
    Maar misschien helpt dat nu ook wel als het niets is....

Fijne dag gandaag dames!

9. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    @Monique: zie dat je nod de 15e is, spannend! Je bent er vroeg bij met testen!! Zou van of na het weekend bog eens testen. Maar ik begrijp de testdrang maar al te goed!

10. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Balen monique, maar geef de hoop niet op! Ik ook pendel gedaan, april en een jongen. Weet eigenlijk niet wat ik er van vindt haha, dacht wel gelijk oh mooi dan hoef ik nu ff nergens op te letten haha.

Vanmiddag gaan vl en ik richting antwerpen, lekker met zijn twee. Hij weet nog van niks, zo leuk! We zijn dit weekend 4 jaar samen. Vannacht bijzonder slecht geslapen, ik dacht steeds ga nou slapen, je moet nog een eindje rijden haha ja dan lukt t helemaal niet meer.

Fijne dag ladies!

11. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik pin me niet vast op de pendel, maar ben gek genoeg wel wat wat meer gerust gesteld😊,
    Deze maand word t nog niks volgens de pendel, dus hoef er ook niet mee bezig te zijn;)

12. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is gewoon erg leuk , een pendel.
    mn sm deed het.... daar was de pendel bij 3 gestopt en 3 waren het er.
    En gisteren gaf hij bij pendeltje nog 2 aan. Dus tja 2 verschillende pendels

pendelt er hier iemand?

Monique jammer van je test. Maar 6dagen voor nod is wel erg vroeg dus het kan nog....ik had 6 dgn voor nog ook nooit geen streep.hooguit 2 dgn ervoor dus er is hoop ;)

Ben wel benieuwd naar fien....

13. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Zojuist even alles op een rij gezet en we gaan zondag a.s. wederom testen. Mij ei is vroeger gekomen deze ronde en dit betekent (of althans, dat zo logisch zijn) dat ik maandag mijn NOD heb. Vandaar dat we nu al getest hadden. Ook nog eens met zo een foute test van predictor, blijkt niet zo een fatsoenlijke test te zijn. Maar goed.....the story continues ;)

14. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfe MoniqueA ik denk dat ik ook zondag test en anders gewoon de 15de of 16de. De 15de is normaal mijn cyclus maar omdat ei eerder was ook eerder getest. We wachten af he!!

15. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    spannend! je wilt zo graag een streepje zien, maar inderdaad kan dat pas maar een paar daagjes voor je nod hooguit
    vanochtend eindelijk wat hogere temp, nu kijken of dit aanblijft of dat het een toevalstreffer was. anders heb ik m'n ei gehad en zit ik nu op het wachtbankje. die niet lekker zit ;)

succes dames!

16. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    dametje, nog steeds veel symptomen hier, maar ik denk dat die tuurtest van enkele dagen terug niet echt telt... Had daarna nog eentje gedaan, spierwit gebleven, deze morgen denk ik weer wat te kunnen zien bij turen. Maar opnieuw niet foto-waardig. Volgens mij maak ik mezelf gewoon gek :p

17. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    @fien spannend!
    ik vind ook dat ik nog nooit zoveel symptomen heb gehad in m'n leven dan deze maanden. Ik probeer dan terug te denken aan de tijd voordat ik met de pil begon, ik kan me niet herinneren dat ik toen voelde wat ik nu voel rond de eisprong. Raar he!

18. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    @Aloly Ja dat is zo... Ik weet nog dat ik vorige maand 'gewoon' een beetje ms-pijn had en wat spierpijn aan de zijkant van de borsten, en ik dacht toen eventjes "zou het?". Toen de ms dan doorkwamen heb ik mezelf beloofd niet te flippen tenzij ik écht veel dingen zou voelen. En nu voel ik natuurlijk meer, typisch :)

Ik kan me de tijd voordat ik met de pil begon zelfs niet meer herinneren (buiten mijn allereerste ms, natuurlijk). Absoluut geen idee of die pijnlijk waren en/of onregelmatig...

19. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Haha, wie weet IS het ook gewoon meer dit keer, ik hoop het voor je! Geen herinnering is misschien ook geen bijzonderheden? Of gewoon vergeetachtig :p
    Volgens mij denk ik bij alle symptomen dat het toch niks zou zijn, want tot nu toe was het alle maanden niks, dus waarom zouden 'echte' symptomen dan wel wat zijn. Dus als ik zwanger zou raken ooit, dan heb ik het niet eens door waarschijnlijk :)

20. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Ja Aloly, dat heb ik ook al gelezen/gehoord. Stel je voor zeg. Wat een vrouw lijden kan :p ... Dat we maar snel een weekje verder zijn!

Deel Deze Pagina