Ja daar heb je wel gelijk in. Ik zag dat je met clomid eerste x 5 eitjes had. Dit is mijn eerste ronde met clomid, hier doen ze pas follikelmeting vanaf 150mg. Vind het best wel spannend. Helemaal als ik dat dan lees hihi
Hoi meiden ik wil er ook weer graag op Mommytobee, 24 jaar, ronde 5, eerste kindje! Dat we allemaal maar zwanger het begin van het nieuwe jaar in mogen!
Hoi, Wat spannend.. Ik zag dat je pas gestart bent met de clomid.. Bij m'n vriendin was het bij de 1e ronde clomid meteen raak, dus succes! Ik ga naar België naar het ziekenhuis (wonen aan de grens) en dat kan misschien wel eens beetje verschillen ja. Heb altijd rond dag 12 of 13 een echo om te kijken naar de follikel(s) Deze ronde gaat dat een keer niet lukken ivm de feestdagen, maar misschien dat we t zo ook wat beter kunnen loslaten.. Veel succes, en ben benieuwd wat de clomid verder met je doet.. (Ik ben dan altijd een beetje vergeetachtig en kribbig) haha
Mag ik ook op de lijst? Helaas gister avond na onze vrijpartij is de ongi doorgebroken. Suze29, ronde 7, 1ekindje NOD 18 januari geschat.
Hohoho! Mag ik ook graag op de lijst? Healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje. NOD word bij mij geschat op 20 jan. We gaan allemaal knallen dit jaar! Vol goede moed ertegen aan! X
Jah met zo'n traject ben je er wel veel mee bezig he. Tenminste heb ik wel. Tot nu toe weinig bijwerkingen. Maar had jij bij 50mg al 5 follikels?
Ja je moet er niet teveel mee bezig zijn zeggen ze dan.. Dat gaat toch niet!! Maar, ja de eerste keren veel follikels! In Nederland raden ze dan af om te klussen, Maar bij ons grapte de gyn alleen dat we wel moesten oppassen.. Later vertelde hij wel dat ze het zouden afbreken als er 3 of meer bevrucht zouden zijn. Maar, heel veel succes en ben benieuwd!
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 ♥ 15.: Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje 16.: lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17.: Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje 18.: MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje Suze29, 7e ronde, 1e kindje 19.: 20.: Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 21.: Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: Annemeis, 28 jaar, 7e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 13 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
♥ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 ♥ 15.: (2) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 17.: (4) - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje 18.: (2) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, 7e ronde, 1e kindje 19.: (0) 20.: (2) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 21.: (1) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (1) - Annemeis, 28 jaar, 7e ronde, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 14 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hey meiden! Heb mezelf ook weer op de lijst mogen plaatsen...merk dat ik er toch wel echt verdrietig van ben..maar goed, vol goede moed gaan we er weer voor! Deze maand wil ik wel voor het eerst (weer) gaan werken met ovulatietesten, kijken of dat wat meer houvast biedt. X LadyT
Dag dames, Mag ik ook op de lijst, Girlie12, 30 jaar, ronde 14, 1e kindje. Nod 17 januari. Deze keer echt ontzettend veel bloed, buikkrampen en wat stolsels, normaal vele malen minder. Vreemd. Op naar nieuwe ronde vol goede mond. Morgen gaat de dokter bellen en hopelijk krijgen we te horen dat we door naar de gyn mogen.
Hi mag ik ook weer op de lijst? Wij gaan starten met ivf of icsi als alle onderzoeken zijn afgerond. De zaadkwaliteit van vl is zeer slecht dus op een natuurlijke manier zwanger worden is voor ons zo goed als niet aanwezig. Hij moet nog even naar de uroloog en dan worden we doorgestuurd naar een ander ziekenhuis voor de behandelingen wij doen dus nu even voor spek en bonen mee XD Lies1504, ronde 13, 23 jaar, 1e kindje 2015 WORDT ONS JAAR!!
Hoop voor je dat met ovu testen je wat meer inzicht kan krijgen. Ik kan ze noet gebruiken. Geven vaak vals positief aan. iig veel succes
Zul je net zien dat je in de spek en bonen ronde zwanger raakt Maar als het deze maand niet lukt veel succes met ivf of icsi. Lijkt me een spannende tijd. Hier vandaag laatste tablet Clomid genomen. Hoop dat het deze maand gewoon lekker gaat. Nieuwe dames ook veel succes. Hoop dat het snel raak mag zijn
♥ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 ♥ 15.: (2) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 17.: (5) - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje 18.: (2) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, 7e ronde, 1e kindje 19.: (0) 20.: (2) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje 21.: (1) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (2) - Annemeis, 28 jaar, 7e ronde, 2e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 16 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Het wordt hier al lekker druk ^^ spannend hè. Ik hoop dat velen hier binnen een kleine maand met goed nieuws kunnen komen posten. En zéker voor de mensen met zo'n groot aantal rondes... Flink klussen tijdens de feesten iedereen! ^^
Dag dames, Mag ik ook weer op de lijst? B1986, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3, NOD 17 januari (denk ik) Deze ronde niet met ovu testen, ga het gewoon zijn beloop laten (of toch proberen...) Gelukkig een drukke periode met kerstfeestjes, nieuwjaarsborrels en verjaardagen in de familie. Hopen dat het snel 17/01 is! Ah ja, en tussendoor niet vergeten om te klussen natuurlijk Succes aan alle meiden en hopelijk veel roze eind januari!