NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Dames, een vraagje...
    Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de gyn voor een uitstrijkje.
    Onze huisarts is een man, en laat zulke dingen liever doen door een vrouw.... Mijn gyn dus.

Stel nu dat ik zwanger ben, kunnen ze dan wel een uitstrijkje maken?
    Iemand hier ervaring mee?
    Op internet staat dat sommige dokters het wel doen, maar ook dat het schadelijk kan zijn voor de embryo.....

Het is natuurlijk ook belangrijk om het uitstrijkje te laten maken dus ja.....

2. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    En Fien en MoniqueA, ik blijf hopen voor jullie positieve testen!

Ik ga nog wachten met testen, heeft nu absoluut nog geen zin.
    Gelukkig een druk weekend voor de boeg :)

3. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou dat uitstrijkje niet laten doen, zou het risico niet lopen.

4. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanochtend weer getest kon me niet beheersen hihi.
    Ik meen een licht streepje te zien, maar kan ook aan mij liggen.
    Zondag nog maar een testje ertegen aan gooien. Ben benieuwd

5. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Heb je een foto andreake?

6. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    20150109_113020.jpg

De onderste is van vandaag

7. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Andreake,ik zie het ook..tis wel een echte tuurstreep ..Spannend

8. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is het we wachten in spanning af

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Andreake, ik zie hem ook! Super spannend!

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik moet helaas nog een tijd wachten met testen... kan me echt niet meer inhouden! En het is pas 2 dagen na mijn ovulatie. :) Ik hoop dat het klussen goed heeft gedaan. Voelde gisterochtend wel een steek in mijn baarmoeder en gistermiddag 3 steken. Maar dat kan natuurlijk van alles zijn.

Hoe is het trouwens met de andere meiden? Wanneer gaan jullie testen? Ik houd gewoon 19 januari aan... maar of ik zo lang kan wachten, weet ik niet.

11. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    ik probeer ook te wachten met testen tot mijn nod
    heb deze ronde wel een stok achter de deur want het is de laatste in voorraad. en nieuwe bestellen is toch weer een hobbeltje en kost ook weer even tijd voordat ze er zijn, dus bedacht dat ik ze ook vooral niet ga bestellen nog.. wie weet helpt dat bij de testdrang ;)

Succes andreake op het wachtbankje, er is inderdaad een streepje te zien!

@ b1986 misschieno ok overleggen met de gyn? ik zou het zelf eng vinden. maar ik weet niet hoe belangrijk het uitstrijkje is / waarvoor het is. anders kan het misschien beter gewoon uitgesteld worden totdat je weet of je wel of niet zwanger bent? (en dan net na je ongi ofzo doen; of is dat juist niet de bedoeling? geen verstand van uitstrijkjes verder)

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Goed idee van je, Aloly! Wie weet helpt het. :p Ik ben bang voor een witte test als ik voor mijn NOD test...
    Hier 4 testen op voorraad, maar volgens mij zijn ze niet heel gevoelig (zijn testen van de Action). Welk merk gebruik jij?

@ b1986; ik weet niet waarvoor het is, maar ik zou het zelf niet durven! Ik zou het inderdaad even overleggen met de gyn.

13. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    @B1986, ik zou even overleggen met de gyn anders afspraak weekje verzetten, dan heb je meer duidelijkheid.

Met pendelen heb ik ook, leuk om te weten maar verder ben ik daar nuchter in. Is 't wel, mooi toeval en is 't niet, ook prima! Liefst nog eerder. Mijn pendels liggen ook uit elkaar, februari en en april. We wachten af! Een test moet het uitwijzen en niet een pendel!

14. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even verzetten een week later? ?? Uitstrijkje wel doen natuurlijk maar een week later.

jaaaa ik zie een tuurstreep.
    spannend.

ik ga volgende week testen op mn nod...of een dag erna aangezien ik moet werken :)

15. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL

16. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Mag ik hier ook toegevoegd worden?

Ben begin november gestopt met de minipil. (die slikte ik omdat ik borstvoeding gaf) Heeft bijna 2 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Voordat ik de pil slikte was ik altijd heel onregelmatig ongesteld dus dat zal nu ook wel weer zijn. Erg lastig om je eisprong dan in te schatten. En je NOD natuurlijk. Die zal voor mij ergens tussen de
    13e en de 20e liggen. (ik ga proberen gewoon niet te testen voor de 20e)

Even samengevat :D Ik ben 33, we gaan voor ons 2e kindje, 1e ronde en mijn NOD... tja maak er maar de 20e van

17. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Ik zie ook een tuutstreep hoor, spannend! Ik ga volgende week woensdag testen! Zit ik 4 dagen voor m'n nod! Ik zag op de lijst dat ik op de 20e sta, maar dat is de 18e!! Had een beetje verkeerd gerekend. Wil iemand dat aanpassen voor mij? 🙈

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Kunnen jullie je nog inhouden met testen? ik vindt het steeds moeilijker worden. vandaag een aantal testen ontvangen die ik besteld had dus nu vindt ik het nog moeilijker om er vanaf te blijven hahaha, hoop dat ik me kan beheersen en niet morgenochtend ga testen.
    ik zit vandaag op dag 10, op dag 16 de bloedtest in het ziekenhuis voor mijn gevoel duurd dat nog zoooo lang.

andreake ik zag bij jou een streepje!!

19. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
    Hey meiden,

Wil iemand mij op het lijstje zetten?

Sunshine813, 33, ronde 5, 2e kindje, 18 januari nod

20. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    @Sylvana81:Spannend he! Ik heb toevallig op dag 26 (cyclus van 29dgn) ook een bloedtest! As woensdag, hoop op positief bericht voor ons beide!

Deel Deze Pagina