Andreake: Voorzichtig gefeliciteerd Mom2be21: op hoeveel dagen dpo zit je nu? Ik moet nog een weekje wachten voor ik kan testen, maar ik temperatuur ook dus als mijn temperatuur zakt aan het einde van volgende week dan hoef ik niet meer te testen. Zijn er nog meer meiden die ook temperaturen?
@Amauro: Welkom! @Kinderwens2014: Welkom! @DDucky: Wat betreft dat pendelen, ik hoop natuurlijk dat ze gelijk heeft, maar mag van mij ook eerder haha. Ik ben wel realistisch, leuk om te doen, maar het is natuurlijk echt geen garantie ofzo.. @MoniqueA: Zonde, ik had wel een goed gevoel bij je verhalen! Zolang je nog niet ongesteld bent, is er nog niets aan het handje natuurlijk! @Andreake: Spannend! Ik zie de streep ook! En ook op de tweede test.. Ik ga van het positieve uit! Voorzichtig gefeliciteerd! @Mamascorpio: Welkom! @sunshine813: Welkom! @Elfi, die symptomen heb ik vaak als ik ongesteld word.. Maar het is inderdaad nog wel vroeg! @Momtobe21: Welkom! Zijn er al aardig wat die bijna mogen testen. Ik ga dinsdag of woensdag.. Nog niet helemaal over uit. Ik test ook een beetje om de valse hoop om zeep te helpen.. Tot nu toe had ik dat altijd, en als ik dan 1 dag voor NOD test, ben ik de dag van NOD ook gewoon ongesteld, niks geen gedoe met onregelmatige cyclus omdat ik dan mezelf voor de gek houdt.. Hier drukke maar leuke dagen gehad. Nu alleen echt helemaal uitgeput, dus lekker op de bank. Ik merk dat ik zo af en toe echt super ongedurig / chagrijnig kan zijn. Erg moe. Maar verder geen klachten. Lijkt eerder op een aanstaande menstruatie dan een positieve test.. Again...
Dagen na eisprong gaan echt langzaam! 7dpo vandaag, temp vanochtend 37.10, en geen klachten verder. Wat wel raar is, we hadden net sexie time, en daarna op de wc was het sperma wat eruit kwam licht roze... (sorry) echt heel vreemd want kan nog niet ongesteld worden.. ben benieuwd of t morgen over is.. Nu maar weer afwachten, ben ook nieuwsgierig wat mn temp doet morgen...
Ik vind het echt super fijn! Je neemt elke dag voordat je opstaat, en eigenlijk nog in bed ligt, je temperatuur op. Het moet elke dag op dezelfde tijd, dus ook in het weekend moet je je wekker ervoor zetten. Als je eisprong is geweest stijgt je temperatuur tussen de 0.2 en 0.5 graden en blijft hoog totdat je ongesteld wordt. Je kunt je eisprong dus af achteraf zien....
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (11) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17.: (10) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Elfi, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Amauro, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 18.: (6) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje - Sunshine813, 33, 5e ronde, 2e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje 19.: (4) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - stip1986, 28 jaar, 3e ronde, 1e kondje 20.: (7) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - MamaScorpio, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje 21.: (3) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje Datumloos: (1) - Mom2be21, 24 jaar, nog geen officiële ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 44 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik zie hem vrij duidelijk Andreake! Een voorzichtige gefeliciteerd! Ik heb ook veel te vroeg getest gisteravond, maar ik was echt nieuwsgierig haha. Zien jullie ook iets op mijn test? Foto is 10 minuten na testen genomen. Zou dit een indrooglijntje kunnen zijn? Ik zat gisteren op 9dpo.
Als ik heel hard tuur zie ik een heel vaag streepje. Denk dat je wel nog weg vroeg bent met testen. Ik denk dat ik nu tussen de 8 en 12 dpo zit. Weet nog niet zo goed of ik durf te testen en wanneer dan.
Nou vandaag mijn laatste test gedaan voor mijn nod. Zit.nu op 13 dpo, hij blijft mega licht het streepje. Nu wacht ik gewoon ff af tot de 15de. Word onzeker van die lichte streepjes. Als er nog meiden gaan testen. Ik duim voor jullie
Sorry yummi, ik zie m niet maar ben ook niet zo'n goede tuurder Spannend andreake, ik zie wel n licht streepje Ik ga volgend weekend pas testen als ik dat volhou, ff doorbijten dus pffff wachten duurt lang!
Ik zie hem wel yummy, maar hij is nog niet echt roze.. Lijkt wat grijzig. Over 2 dagen nog een keer testen