Ik heb gister maar eens getest (hoewel dat feitelijk nog te vroeg zou zijn natuurlijk... ) en uiteraard OMO-wit Had het kunnen weten! Nog maar een weekje geduld dus... de max. is de 22e van deze maand... zucht!
@Kabouter24: bloedverlies na gemeenschap moet je wel even in de gaten houden, want dat is niet helemaal de bedoeling.. Kijk het even aan, als je dat vaker hebt dan moet je even je Ha bellen. @Sabrinakenneth: Welkom! Dat gedoe idd altijd over: misschien ben je er wel te veel mee bezig.. Ik kan daar zo niets mee! Een familielid had ook het lef dat tegen me te zeggen terwijl hun echt net bezig waren met zwanger worden en in maand 2 raak. Maar in de 2 maand daarvoor was het wij zij die mij steeds een apje stuurde met wat ze allemaal wel niet voelde.. DUS:x.. @Kinderwens2014: Spannend!! Ik hoop dat het inderdaad bloed is van een innesteling! @Anneliesje: welkom! En wat een heftig verhaal van je bbz. Lijkt me lastig om dat een plekje te geven. Tegelijkertijd brengt het natuurlijk ook weer veel angsten met zich mee.. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken en dat het gewoon allemaal hartstikke goed zal gaan! @Annekeruiter: Spannend hoor!! @Suzanne8: ooh, balen meid! Heel veel succes in de volgende rondje voor je! MMM= medische malle molen geloof ik.. @JONI: het is natuurlijk nog hartstikke vroeg, dus over een paar dagen misschien nog eens proberen.. Succes! Hier gaat het wel goed. Op 3 januari (CD17) een positieve ovulatietest. Ik ga er vanuit dat ik mijn eisprong op 4 januari (CD18) heb gehad, omdat ik toen flink kramp heb gehad en seks echt pijnlijk was haha. Nu zou ik dan 9 dpo zijn, en ik heb echt het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Daar dacht ik alleen vrijdag nog wel anders over haha. Ik was gisteren ook ongelofelijk humeurig. Ik heb zelf kussentjes gemaakt voor de nieuwe bank, en 1 stof is met patroon. Ik had het zo dat het patroon precies in het midden zat, maar dan zaten de ritsen niet op dezelfde hoogte. Dus alles los gehaald, ritsen op de zelfde hoogte gemaakt, genaaid, zit het patroon niet meer in het midden! AARGH:x Vriendlief heeft nog net op tijd de stof uit mijn handen getrokken, anders had ik alles weer losgemaakt.. Dus ja, humeurig ben ik wel.. En ik heb energie voor 10, dus dat is ook niet een heel positief zwangerschapshormoon. Ik ga er dus vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden en anders woensdag..
@sabje. Twas Ook niet echt bloed.. Meer licht roze. Hoopte eigenlijk dat t van een inesteling kwam. De dag erna had ik ook wat bruinverlies. Vanochtend temp gedaald. Dus ik baalde enorm dacht dat ik ongi ging worden. Maar heb nog geen bloed of bruinverlies gezien! Ook verder geen ongi krampen. Dus hopelijk morgen temp weer omhoog. Wel spannend zo!!
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (11) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17.: (10) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Elfi, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Amauro, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 18.: (7) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje - Sunshine813, 33, 5e ronde, 2e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje - Annneliesje, 33 jaar, 2de ronde (na bbz), 2e kindje 19.: (5) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - stip1986, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Sabrinakenneth, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje 20.: (7) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - MamaScorpio, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje 21.: (3) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje Datumloos: (1) - Mom2be21, 24 jaar, nog geen officiële ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 46 Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Anneliesje,een vriendin van mij had hetzelfde..eileider minder en 2 miskramen..Hierna 6 gezonde kinderen..Met 1 zijn wij al heel blij natuurlijk
Wow 6 kinderen; neeuuhh dat hoeft ook niet Wat jammer dat er niet wat meer tuurtesten/positieve bij zijn gekomen.
@B1986: Die jeukende tepels herken ik wel. Daar heb ik nu ook al een paar dagen last van. Meer een tintelend gevoel af en toe. Terwijl ik verder geen gevoelige borsten ofzo heb. Bij m'n vorige zwangerschap trouwens ook niet. En ze groeide pas na de geboorte toen de melk op gang kwam haha. Verder voel ik ook wel eens wat krampjes in m'n onderbuik maar ik durf nog niet echt te hopen. Kan net zo goed zijn dat m'n menstruatie er aan komt... M'n NOD zou ergens tussen morgen en volgende week kunnen zijn dus ik wacht het nog maar even af. @Susanne: Balen zeg Iedereen succes met wachten en testen! Ik probeer elke dag wat mee te lezen
Hier hetzelfde MoniqueA en de vervroegde testen nog allemaal heeeeeel licht streepje de gewone testen omowit of een verbeeld streepje hihi. Ik wacht mooi.
MamaScorpio, wij lopen wat dat betreft dan gelijk. NOD kan hier ook tussen morgen en volgende week zijn. Monique dat is fijn, hopelijk blijven ze ook weg!
hoi meiden vandaag 7dpo pijnlijke baarmoeder-blaas-darmen gevoel (alles onder de navel) en vreselijke rugpijn (ik heb ook twee hernia's dus als ik 1x op m'n buik lig heb ik ook erg pijn) en ik slaap de laatste 3 dagen al van 21 u tot 7 u s'morgens.. best lang voor mijn doen, en koud! maar ik wijd het nergens aan want ben nog maar 7dpo. let er wel op dat ik meer water drink nu. we shall see
Ik weet niet mijn gevoel zegt dat jij gewoon vet op roze gaat deze maand!! Neem je mij ook mee???? Ik heb niet eens een goede vroege test gehad Ben zo bang dat ik vannacht ineens ongesteld wordt. Mijn vriend zei: 'misschien ben je toch zwanger" ik kon hem wel ik weet niet wat aan doen. Ik kan er beter van uit gaan dat ik niet zwanger ben, dan doet de realiteit misschien niet zo een pijn.
Ja hier hetzelfde hoor pfff. Ik denk dat ik donderdag gewoon die cb met idicator doe. Daar staat tenminste zwanger of niet zwanger hahaha. Ben ook bang dat ik gewoon ongesteld word pffff laat die dagen maar omvliegen
Oh meiden, wat spannend voor iedereen!! Zelf ervaar ik deze laatste week echt altijd als killing. Ik hou me redelijk rustig, maar het spookt zo vaak door mijn hoofd!! En ben echt aan het aftellen tot het weekend, zodat ik kan testen Ik heb gevoelige borsten, en steeds steekjes rechstonderin. Ik zit ook onder de pukkels, ze rijzen de pan uit..... Ik wil niet op symptomen letten, maar het gaat zo vanzelf. Ik kan ze gewoon niet negeren. Nou, we zullen zien. Spannend voor ons allen de komende dagen
Suze ik snap je helemaal Hier ook gevoelige boobs, veel pukkels bleh en veel plassen. Ik ga donderdag samen met man lief testen.
We kunnen elkaar de hand schudden! Hier ook NOD ergens deze week. Gister nog (vroeg) getest.. uiteraard OMO wit helaas Maar had net zo goed anders kunnen zijn, want heb ontzettend grote borsten en ook jeukende tepels en verder pijn aan de zijkant van m'n borsten (net alsof ik een veel te kleine maat beugelbh aan heb zeg maar!! ). Zelfs al strijk ik lichtjes over m'n borsten, dan doen ze al aardig wat pijn... En ik verbeeld me niks qua grootte van m'n borsten, want manlief begon er zelf ineens over terwijl ik er nog niets over had gezegd hahaha Meen me te herinneren dat ik bij m'n eerste zwangerschap ook jeukende tepels en pijnlijke borsten had.. dus.. wie weet?! Zou zo leuk zijn! Volgens een pendel hebben we pas in juli een positieve test.. maar mag van mij natuurlijk nu al komen! We wachten immers al iets meer dan 3 jaar... Wil uiterlijk zaterdag testen. Schoonvader viert dan verjaardag en omdat ik daar nog wel eens een borreltje drink zou het wel handig zijn als ik weet hoe en wat hihi.. @MoniqueA: vandaag is je NOD, toch? Heppie al getest? (ik ben niet nieuwsgierig hoor!!! whahaha ) @fien2808: ik kan me ook geen 1e ongi herinneren hoor dus echt zo vreemd nog niet! @Elfi: of dat symptomen kunnen zijn weet ik niet.. Misschien nog even wachten en dan weer een testje doen? @mom2be21: wanneer heb jij je NOD dan? @sunshine813: wij temperaturen al een hele poos niet meer. Gyn. vroeg er wel nog naar 3 dagen terug, maar zij verder niks toen ik vertelde dat we dat niet meer deden... Jij wel aan het temperaturen dan? En wie nog meer?? @Suze29: o spannend.. jij dus ook aankomend weekend testen?! Leuk hoor! Ik zaterdag En als ie dan nog OMO-wit is nog een keertje op de 22e (zou m'n allerlaatste NOD-mogelijkheid moeten zijn..) @Bodien: heb je al getest? En hoe is het met je buikgriep nu? @Kabouter24: je zei dat etos zwangerschapspillen je cyclus vervroegen??? Hoe kom je daarbij als ik vragen mag? @andreake: das een betere streep dan in je andere topic lijkt wel! Maar goed, moet nog steeds minstens net zo donker zijn als de teststreep voor zover ik weet, toch?! @Silvana: waarom moet jij een bloedtest laten afnemen dan? En wanneer precies (kan ik je succes wensen )?