NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    Ik voel me met vlagen misselijk ben ontzettend moe terwijl ik anders energie teveel heb.. mijn onderug is zoooo ontzettend vervelend waardoor ik het gevoel heb da ik dus ongesteld moet worden ma als dat even word gemasseerd dat hele gevoel weer weg is... maja kan het me ook inbeelden hoor... zo denk ik ja ik word ongesteld en zo debk ik bohh zou het dan toch nu al?... het rare bij die test vond ik da er een streepje moest komen in controle venster en geen in testvenster dan was je niet zwanger en allebei voor zwanger.. bij mij kwam nergens een streepje heb ik dan iets fout gedaan..? Mannen zijn echt nuchter eronder ik vind maar allemaal te spannend haha!

2. zijnnvrouwtje

18 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend dames de eerste meiden mogen alweer bijna testen.
    ik moet nog even wachten op de 17 dan is mijn nod.
    ik ga gewoon even afwachten hoor ben zo bang voor de teleurstelling dus ik ga er gewoon vanuit dat ik weer ongesteld worden, hoop van niet natuurlijk

@mom2be21 k heb ook sinds de eisprong echt behoorlijk last van witte afscheiding ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd, herkennen de andere meiden dit ook?

3. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    @momtobe21: ik heb nu nog 1 test liggen.. ma ik was aan denken om die nog even uit te stellen... misschien toch morgenvroeg me ongesteldheis komt ??? Boh wat een spanning was alweer ver vergeten hoe da voelde haha..

4. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Het is zo jammer dat die symptomen van alles kunnen zijn..Vorige maand veel witte afscheiding,dat herkende ik van mn vorig zs..Helaas..nu een beetje druk op de blaas gevoel als ik loop en 2 mega puisten..Een soort 2e neus..gister had ik een soort indroogstreep van action..gelijk weer over de volgende gepiest..Omo wit..Nu maar wachten

5. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik zie dat ik een heleboel gemist heb... straks even lezen!

Ik had net hele lichte roze afscheiding... dacht alleen dat ik al voorbij de innesteling was. Kan dit later zijn dan anders?
    Wanneer is de innesteling eigenlijk precies? Ik lees zo veel verchillende dingen...
    Iemand een idee?

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ha Elfi, ik lees ook meestal tegenstrijdige berichten. Dan lees ik 6 tot 7 dagen, maar heb ook ergens gelezen dat het 9 tot 11 dagen kan zijn. Lastig!

Hier nog steeds geen menstruatie en inmiddels weer 2v5 kv test in huis gehaald. Ik heb vanmiddag lekker veel thee gedronken en in de bijsluiter staat dat je beter ochtendurine moet gebruiken. Maaaar zolang wil ik niet wachten ;) dus strakjes gaat er gewoon weer een test tegenaan. Er zitten er toch twee in dus desnoods heb ik er altijd nog 1 achter de hand mocht het negatief zijn en de menstruatie uitblijven.

SPANNEND!!!!

7. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Hier ook weer k2v5 in huis en een clear bleu digital.
    ik wacht denk ik tot vrijdag of het weekend. Moet gelukkig de rest van de week werken dan heb ik wat afleiding hihi.

suc6 MoniqueA ben benieuwd

8. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend meiden! Testen hier posten :D Kunnen we mee turen!

Mijn darmen hebben de hele dag vreselijk gerommeld. Blij dat ik thuis ben en me niet meer in hoef te houden (sorry :p)

9. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker spannen :D

Hier morgen op 11 DPO. Ik wilde nog niet testen maar morgen operatie en wil voor de zekerheid wel weten of het raak is.. In het geval dat ik toch een narcose krijg..

Ik heb clearblue PLUS even zitten google en zie dat een hoop dames dan al positief testen dus ik ben benieuwd :)

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
  11. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
  12. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Andreake: die streepjes waren er echt.. Kan me niet voorstellen dat behalve jij, het hele forum zich dat dat in heeft gebeeld... Het kan ook zo zijn dat je een vroege miskraam hebt dan.. Daar geloof ik nog meer in.. Maar: je testte natuurlijk nog wat vroeg, dus jij hebt over een paar dagen gewoon een dikke vette knaller!

@Anno2014: das dan toch ook wel spannend.. Succes met nog even wachten!

@Kabouter24: dat was niet de afspraak hoor! Jij had innestelingsbloed! Hoop dat het niet doorzet...

@Mup86: welkom! Die test is inderdaad onbetrouwbaar / niet goed uitgevoerd.. Even opnieuw doen dan.

@zijnvrouwtje: hier wacht ik het ook maar gewoon af. Morgen NOD. Nog geen bruinverlies of zo! Hou vol met afwachten!

@Lillypie: ik duim voor je!

@Elfi: hoeveel dpo ben je dan? Mamma app zegt dat je tussen dag 9 en 12 dpo innestelingskans hebt..

@Kinderwens2014: succes met testen en je operatie! Ernstig?

13. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sabje373:
    Ik hoop natuurlijk op een dikke vette streep, maar wil me er niet te zeer op spitsen. Tot nu toe alleen de uiterst gevoelige test gaf een heeeeel licht streepje. Ik wacht gewoon nog ff af. Zolang ik niet ongesteld word heb ik nog stille hoop

14. Emiii

Emiii Actief lid

12 jan 2015
    121
    0
    0
    NULL
    Dames ik heb zn lage rugpijn oppeens mijn nod is 17de
    Wat kan t zijn?

15. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Nee hier idd geen controles...owke spanndend zeg.
    Weten jullie al wat jullie gaan doen?

16. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Wat betekend dpo?

17. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Days past ovulation volgensmij :p

18. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Klopt idd, days past ovulation! Dagen na eisprong! Iemand die vandaag al getest heeft? Ik ga donderdag voor het eerst testen, 3 dagen voor Nod (als ik me morgenochtend kan inhouden!) wordt toch erg spannend nu!

19. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ah ok... ik dacht 8 a 9. Maar ben net naar de wc geweeat en verloor een rood vliesje en oranje achtige afscheiding.... Denk dat ik vroeg o gesteld ga worden helaas :(

20. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Zou wel jammer zijn Elfi...hier ook een slecht gevoel over....maarja afwachten.

Deel Deze Pagina