NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamascorpio zwanger en kids...nl

Andreake denk nog steeds.zwanger haha vind ze te duidelijk

2. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    :( Aat balen zeg, Lies!! Hopelijk volgende ronde!!

3. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie het ook! Van ver en ik heb nooit een lichte streep negatief is ook echt negatief bij mij.
    Nu kan ik zelf ook nog niet testen

4. Sunshine813

Sunshine813 Actief lid

8 jan 2015
    482
    0
    16
  5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Lies: balen meid! En good luck voor de komende ronde alvast!

Silvana: dank voor je uitleg. Wist niet dat jullie ivf kregen..
    Wel pittig lijkt mij?

Goldfish: ja sorry hoor, maar er wordt op zp zooooo superveel getypt dat ik het niet bij kan houden!! Al kijk ik drie keer op n dag!! :O
    Maar fijn dat jullie belangstellend waren :)
    Ik zal van de week eens kijken of ik dat topic kan vinden (of beter: heb jij een link toevallig?)..

Hier flink wat kwalen dus..
    Benieuwd of ik morgenochtend opnieuw zo misselijk ben! ;)

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Jah ik denk echt dat ik ongi ga worden.....nu vet veel kramp en ook pijnlijke borsten. En vandaag al weer vet emotioneel haha....dus dan weet ik het wel weer haha

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds niks maar vannacht wel erg veel krampen en last van mijn onderrug. De 3de test was dan ook negatief....laat dan nu die menstruatie maar snel beginnen dan kan ik tenminste verder...

@Andreake; ik zie toch zeer zeker wel wat, dat zegt wel iets hoor als je het op foto kunt krijgen. Dan kan ik het geen echte tuurtest meer noemen :) geduld geduld geduld dan maar weer.

Voor de meiden die naar de volgende ronde mogen, sterkte!!!!

8. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames, sorry dat ik zo weinig van me laat horen, ik heb de laatste dagen niets anders gedaan dan geslapen en me slecht gevoeld en dan gingen we nog met het werk uit eten en dat was walgelijk!

deze morgen kreeg ik wel de mogelijke oorzaak: wel zéér vroeg 9dpo met action test dus tis nog afwachten

Bijgevoegde bestanden:

9. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lies op rood, Jeetje wat balen!! Hopelijk is het de volgende ronde raak!

Sabrina ik denk te zien wat je bedoeld, moet wel heel erg turen! Hopelijk gaat dit mooi oplopen :D

10. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien toch morgen afwachten doe ik ook. Dat is mijn normale cyclus.
    Ik voel geen aankomende menstruatie, maar het kan nog alle kanten op.
    Ik denk dat ik zelf pas vrijdag of zaterdag de k2v5 ga gebruiken en als daar een streepje komt pas de cb digital.
    ik houd jullie op de hoogte

11. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    @ Sabrina, ik moet eerlijk zeggen dat ik het er hoopvol uit vind zien, alhoewel het wel mega vroeg is.....maar misschien gaat het oplopen!! Ik hoop het voor je!!!

Hier kan ik melden dat ik op rood mag :( schrijf ik net nog, niets te zien.....dat de ongesteldheid dan maar snel mag komen.....dit is wel erg snel :D bah! Toch altijd weer verdrietig.....

12. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mom: ja ik hoop het van harte ook, het staat er wel, ik denk dat ik 10 minuten heb staan staren en naar andere dingen staan kijken en weer terug naar het testje omdat ik er van overtuigd was dat ik het inbeelde maar het staat er echt, ik hoop dat ze morgen opgelopen is, dan ga ik 2 voor 5 halen bij KV

in het echt is het streepje duidelijker

13. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    @MoniqueA: balen! echt jammer! hoop voor je de volgende ronde!
    @Sabrina.. Ik zie ook wel een licht streepje dus hopen dat hij oploopt!!!

Hier heeft me lichaam me gisterenaaf toch nog goed voor de gek gehouden, teminste tot nu toe!(laten we ma niet te hard hopen)... De rommelende darmen zijn weg de pijn in de rug is ook ver weg.. hoofdpijn het zeurt nog... ik weet het niet wat die pijntjes dan waren ma de rode sportwagen heeft zich NOG niet gemeld...

14. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    @MoniqueA ohnee :( ... veel succes de volgende maand! En wie weet tot in t volgende topic..

15. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee MoniqueA dat is balen zeg...... :(

16. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    oh bah moniqueA!

Hier momenteel ook ongi krampen die doortrekken in mijn liezen en benen. Dat kan niet veel goeds betekenen :(

17. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    balen meiden .

maar geen bloed geeft moed toch? (al weet ik dat dit soms een ambetante opmerking is vond ik zelf altijd).

zucht zo meteen weer gaan werken (zwaar werk) dus ben wat bang

18. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik mag ook op rood.. op 10-1 ongesteld geworden :(
    Ik weet niet wat het is maar dit is de tweede keer dat ik me in zo'n lijst in schrijf en dit is de tweede keer dat mijn menstruatie vroeger komt :(

Voor alle dames die ook ongesteld zijn geworden: Op naar de volgende ronde :)
    Voor de rest: veel sterkte en succes met wachten :)

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat balen Monique!!

Sabrina's, ik zie niets maar ben ook een slechte tuurder. Ik duim voor je dat ie mooi oploopt!

Zelf heb ik me kunnen inhouden. Wilde heel graag testen, maar benpas 9/10 dpo. Deze laatste dagen zijn echt killing en ik wilde eigenlijk pas t weekend testen. Eens kijken of ik t volhou om morgen en donderdag ook noet te testen:D

Ik heb nog steeds gevoelige borsten en een raar rommelend gevoel in mijn buik. Nou, we zullen zien....

Wie gaan er nog meer testen vandaag?

20. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Suze: mischien hierop (kijk onder het / ) daaronder bevind zich de streep. of kijk naar mijn banjer en dan omhoog naar dat / normaal spot je het streepje dan ook sneller

ik heb nu ook gevoelige borsten en moe! ik ben normaal een slechte slaper maar laatste 4 dagen echt verschrikkelijk goed geslapen ;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina