Sabrina ik zie vaag wel iets.. spannend meid. Helaas hier vanmorgen ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Cylus van 25 dagen deze keer.. Meiden allemaal succes nog met afwachten en eigenlijk hoop ok voor jullie niet tot de volgende ronde..
hi Vanwege endometrische is ivf de beste keuze. Zelf vindt ik het zwaarst dat je steeds maar moet afwachten of alles goed gaat. Groeien er genoeg follikels dan de punctie weer onzekerheid of er bevruchting is dan weer hopen op terugplaatsing en nu wachten op test morgen pfff dat is het zwaarst van ivf dat wachten en hopen
Ik denk dat het alweer game over is. Temp gaat langzaam naar beneden, is ook niet echt hoog geweest. Ook gisteravond heel klein beetje bruinverlies en vanochtend weer. Ongi zal vandaag nog niet komen omdat mijn temp nog boven de lijn zit. Maar morgen of overmorgen waarschijnlijk.
Hummeltje: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/554676-start-iui-2015-a.html
hi Vanwege endometrische is ivf de beste keuze. Zelf vindt ik het zwaarst dat je steeds maar moet afwachten of alles goed gaat. Groeien er genoeg follikels dan de punctie weer onzekerheid of er bevruchting is dan weer hopen op terugplaatsing en nu wachten op test morgen pfff dat is het zwaarst van ivf dat wachten en hopen
Jeetje maar 1 iemand voorzichtig positief nieuws Lies; wat balen Sabrina; als ik heel erg tuur zie ik iets, maar ik ben slecht in turen MoniqueA; ookal verwacht je het stiekem dan nog is het enorm jammer. Hopelijk de volgende ronde raak. Dducky; hé bah AnnekeRuiter, ookal ongesteld :'( silvana, spannend hoor. Ook omdat je weet dat die utrobolletjes je ongesteldheid tegenhouden.
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (12) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Silvana81, 33 jaar, 1e ronde (IVF), 2e kindje - Sabje373, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje - andreake, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje - mup86, 28 jaar, 3e ronde, 2e ronde 16.: (3) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Kinderwens2014, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sje7, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 17.: (11) - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje - JONI, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dametje, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje - Elfi, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Amauro, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje - emiii, 25 jaar, 2, 5 jaar verder, 1e kindje 18.: (7) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, .. jaar, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Aloly, 26 jaar, 7e ronde, 1e kindje - Sunshine813, 33, 5e ronde, 2e kindje - Anonima257, 23 jaar, 4e ronde (na mk), 1e kindje - Annneliesje, 33 jaar, 2de ronde (na bbz), 2e kindje 19.: (5) - Luminis, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, 7e ronde (na mk), 1e kindje (Clomid) - Jet83, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - stip1986, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Sabrinakenneth, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje 20.: (7) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - MamaScorpio, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje 21.: (4) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, 15e ronde, 2e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje - seppie, 31 jaar, 4e ronde (na mk), 3e kindje Datumloos: (1) - Mom2be21, 24 jaar, nog geen officiële ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 49 Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Goeiemorgen Dames, heb vanochtend en de hele nacht last gehad van me linker kant onder me buik. Misselijkheid heerst gespannen borsten en lage rugpijn! Is t nog te vroeg als ik vandaag ga testen want ik kan niet meer wachten.. :s
@Emiii geen idee, ik lees dat het wel voorvalt dat mensen voor hun NOD positief testen... Je kan het altijd eens proberen Aiai het begint al goed rood te kleuren in onze lijst
de cb digital zegt niet zwanger maar daar heb ik op zitten mikken met urine in de shoppingcenter (kon echt niet wachten tot thuis mijn blaas zat te vol) ik probeer zo meteen met een kv test en anders zien we morgen wel hé. tis nog zo pril allemaal dus durf nog niet te hopen
Goedemorgen dames. Wat een hoop rood ineens. Balen dames succes allemaal in de volgende ronde. Ik vrees dat ik ook elk moment ongesteld kan worden... vage buikpijnklachten, beetje chagrijnig (volgens vriendlief) beetje hoofdpijn, rugpijn. Ik zou eigenlijk gewoon de hele dag lekker in bed willen blijven liggen haha
nou dames van testjezelf.nu werken niet of ik plas echt zo verkeerd ma kan ik me niet voorstellen... Maar alweer net zoals gisteren is deze test ongeldig
Oow meiden,wat veel rood..Al hou je er rekening mee..Toch wordt in 1 moment al je hoop weer ontnomen dan..Het enige wat we kunnen doen is weer schouders eronder..
Ik heb het gevoel dat ik ongi word bleh eigenlijk pas over 3 dagen die hoop dat het weg blijft. Jammer voor de meiden die op rood staan
Ik zou contact opnemen met de fabrikant; twee ongeldige testen is echt vreemd. Plas je er overheen of dip je in een potje? Als het het eerste is dan zou ik het laatste eens proberen.
ik plas erover heen... Heb nu van die testen geen meer waren er 2... heb nu predictor gehaald ma ik durf niet meer hahaha...
Ik zou het opvangen in een potje en dan dopen. Heb geprobeerd erover heen te plassen, maar dan neemt hij bij mij nooit genoeg vocht op (blijkbaar kan ik niet goed genoeg mikken of zo).
Hier nog 1 dag tot NOD en nog geen tekens van de rode duivels. Ik weet niet of ik morgen test of wacht tot het weekend. Ik hou jullie op de hoogte