NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    Anonima..spannend he zo'n test..geeft de burger weer hoop.
    @Andreake..Dat lijkt me ook tegenvallen,eerst een tuurstreep en dan weer wit
    Vriendlief zegt dat ik ze zie vliegen..Gelukkig heb ik jullie

2. andreake

andreake Actief lid

21 dec 2014
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde fien2808

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Sorry lillypie, ik zie niets maar ben ook n hele slechte tuurder....
    Wat balen andreake, pffff afwachten tja maar makkelijk is anders.

Ik heb net getest met kV ben pas 10 dpo maar zo wit als maar kan. Ik kon me even niet inhouden vanmorgen. Nu maar weer even wachten tot t weekend

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik zie helaas niets lillypie

Hier vanochtend opeens bruinverlies. Ben benieuwd of dat doorzet :'(

5. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    heyhey,,

Hier op moment nog niks... Maar vind ook ma lastig wanneer het zou moeten komen... ben pas in de 2de ronde en voor mijn zoontje had ik een vele langere cyclus rond tussen de 35 en 42 en dat wisselde steeds... kan het dat je cyclus veranderd na een geboorte want ik vind da ik dus aardig netjes zit met 27 en 31... maar met het idee in me achterhoofd hoe het voor me zoontje was... denk k nu ja het kan dus ook nog 42 dagen duren alhoewel ik nu wel denk de eisprong te hebben gevoeld? Dit had ik 4 jaar geleden ook niet... Ik word helemaal wild van me eigen.. . wanneer zal ik gaan testen de 27 dagen zijn om vandaag is 29 nog geen rode duivel...

lillypie: ik zie ook niks maja kom ook pas weer kijken dus mijn antwoorden zou ik niet op letten...
    Anneliesje ik hoop dat het niet doorzet!

Ik ga gewoon voor iedereen een kaarsje aansteken der mag best wat meer roze op de lijst komen!

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ lillypie kan je ook een foto wat dichter maken? mijn action testen zijn ook héél licht maar kruidvat zijn gevoeliger.

mijn loopt voorlopig gelukkig op!

zitten op 10 dpo

Bijgevoegde bestanden:

7. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    jaaa sabrina die loopt mooi op!! ik zeg toch alvast heel zachtjes gefeliciteerd??!

8. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa Sabrina, voor nu gewoon zwanger! Hopelijk blijft het plakken!

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik mag op rood op de lijst... :(

De meiden op rood: heel erg balen en succes in de volgende ronde!
    De meiden die nog aan het afwachten zijn: heel veel succes en ik duim voor veel roze!

10. mup86

mup86 Lid

21 okt 2010
    83
    0
    0
    Hier een negatieve test :( ben benieuwd wanneer het duiveltje zich gaat melden...

11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Helaas vanochtend een negatieve test.
    Net bloed laten prikken en vanmiddag de uitslag maargoed die weet ik nu dus al.......is de teleurstelling iets minder zwaar.

Nu hopen dat we snel verder kunnen met een cryo terugplaatsing, we hebben nog 4 cryo's in 2 rietjes.
    zal wel heel toevallig zijn als het net zo gaat als 4 jaar geleden, de 1e verse mislukt en de 1e cryo lukt wel.

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Silvana: sterkte!

Goldfish: balen meis :(

Sabrina: ziet er goed uit hoor!!! :)

Mup: is het niet een idee om een temperatuurkaart bij te gaan houden? Of doe je dat al?? En ovulatietesten, doe je dat al??

Voor de 2 meiden (andreake en nog iemand) en natuurlijk ook alle anderen (want het zijn er nogal wat, ook al is inmiddels de helft op rood): hopen dat jullie NOD/ongi nog even uitblijft!!!!!

Eerste ongi-dag is hier voorbij.. Fijn! Want heb dan altijd zulke erge buikpijn sinds ik met de pil gestopt ben!! :(

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Eventjes aangepast voor de meiden!

14. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Haha zeker! Laten we hopen op oplopende testjes! Toevallig gisteren bloed moeten laten prikken bij gynaecoloog, krijg vandaag de uitslag dus dat zal ook doorslaggevend kunnen zijn!

@sabrinakenneth: wat een mooie oploop zeg!!!!!! Gefeliciteerd, jij mag op roze hoor!

15. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Test gisteren was behoorlijk tuurstreepje, maar zien jullie op de test van vanochtend ook een streep of zie ik het verkeerd?!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,8 KB
      Weergaven:
      13
  16. MamaScorpio

MamaScorpio Actief lid

7 mrt 2014
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit Sabrina!

Ik kan helaas op rood :(
    Vannacht om half 4 moest ik ineens naar de wc. Ik dacht nog, hé zelf 's nachts eruit om te plassen, das een goed teken. Ik had ook al de hele dag het gevoel alsof het toch wel eens raak kon zijn.
    Stom hé, hoe je eigen lichaam je zo voor de gek kan houden.

Alle dames die nog wachten op hun NOD: succes!
    En voor alle dames op rood: op naar de volgende ronde

17. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik zie een hele duidelijke streep :D

18. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lillypie: Ik ben geen super tuurder en zie dus niets, maar wat zou dat mooi zijn!! ik hoop over een paar dagen een wat duidelijker test van je te zien!

@Andreake: Wat zou dat toch gek zijn.. Je had meerdere positieve testen en dan nu ineens niets meer.. Ikhoop van harte dat je een deze dagen nog een positieve test krijgt!

@Suze: ik hoop zo voor je dat het raak is. 10 dpo is ook nog wel wat vroeg:p.. Wie weet. Ik duim voor je!

@Anneliesje: ik hoop niet dat het doorzet!!

@Mup86: Een negatieve test dus. Zonde! Hoeveel dpo ben je? Zolang die duivels er nog niet zijn...

@Sabrinakenneth: gelukkig zit er een stijgend lijntje in.. Ik feliciteer je vast! Een voorspoedige zwangerschap gewenst!

@Goldfishie: Nou wat stom! Ik had het zo gehoopt voor je.. Ik hoop dat je snel zwanger mag raken meis!!

@Silvana: aah wat jammer!! Zou wel mooi zijn als je dan met die cryo wel weer geluk hebt, net als bij Lara.. Ik ga voor je duimen! Ik hoor toch vaker dat een cryo wel slaagt ten opzichte van een 'verse' poging..

@Anoniema: ik zie hem!! Jeej!

Hier sta ik geloof ik een beetje verkeerd op de lijst, maar laat het maar mooi staan. Ik had dus volgens de eerste planning gisteren mijn NOD. Maar ik had natuurlijk pas op dag 17 een positieve ovulatietest, ik denk dat die op dag 18 gesprongen is. Dan zou ik gisteren pas 10 dpo zijn.. Vandaag dus 11 dpo. Er van uitgaande dat mijn cyclus wel regelmatig is, denk ik dat dat de 18 dan mijn nod wordt, maar liever niet natuurlijk!

19. Emiii

Emiii Actief lid

12 jan 2015
    121
    0
    0
    NULL
    @anonima257 IK ZIE WEL EEN STREEPJE HOOR !!

Ik hier nog steeds beetje beetje pijn aan mijn linkerzij, maar voel niet alsof ik ongesteld ga worden... Ik moet mu ook vaker plasjesdoen.. Het word alleen maar gekker:( denk dat ik morgen ga testen :)

20. dametje

dametje Actief lid

2 okt 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie ook de streep!!

spannend ...

jammer voor de rode dames....op naar de volgende zenuwslopende ronde :(

Ik heb ook ongi krampen en buikpijn. ..wat ik altijd bij het begin van mijn ongi heb.
    had net ook een rood sliertje erbij dus ga er eigelijk vanuit dat t vandaag zeker morgen gaat komen. Maar ach...ronde 1 en waren er nog niet helemaal mee bezig.

Hoop voor de rest van de dames een mooie posi test.
    En ik wacht t ff af...

hebben jullie ook zon flinke kramp tijden de ongi...jeetje hierna mag dat van mij wel.voor altijd wegblijven.
    Pfff

Deel Deze Pagina