NOD-lijst 15 t/m 21 januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Adriana85, 17 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoi!

Prima hoor, die aanpassingen!

Wordt zeker weer een spannende ronde! Ik duim elke dag dat IUI niet nodig is, want vind het reuze spannend allemaal en het is natuurlijk best een zwaar traject!

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Dat schijnt inderdaad hee; heftig te zijn Hummeltje5. Mijn vriendinnetje heeft dit mee moeten maken. Uiteindelijk een wonderschone dochter als resultaat, maar leuk is anders. Maar met het oog op het uiteindelijke doel komt het zeker goed.

Ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn. Dit wordt mijn tweede kindje hoewel we er nog geen rond hebben lopen voelt het als de tweede. Eentje is hierboven zullen we maar zeggen.
    De vorige keer bleek dat we verkeerd hadden geklust, duurde toen bijna een jaar, net voordat we een doorverwijzing wilde vragen was ik toen zwanger. Nu weten we beter en beginnen we voor de ovulatie al met klussen. Ik hoop zo dat het niet weer zo lang duurt......wachten duurt zo lang.

3. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Ik heb een foto geupload van mn ovulatie testen... wat denken jullie??ik denk dat ik gister avond mn eisprong heb gehad...

4. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Hey Daaantje, ik zie niets/geen foto dus....:(

5. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    bij mijn profiel??? volgens mij staat ie daar.. kreeg hem hier niet neergezet...

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Wat naar om te horen dat jullie een kleintje zijn kwijtgeraakt :( lijkt me echt verschrikkelijk.
    Loop je nu ook bij de gyn? Ja van dat wachten kun je soms gek worden. Ik hoop ook op veel roze in deze lijst.

7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.505
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik vind die middelste wel aardig duidelijk!
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik zelf alleen maar 'negatief' kreeg bij m'n ovulatietesten, dus ik weet ook niet 100% zeker hoe de uitslag eruit moet zien...

MoniqueA: ook weer aan de klus, dus? Voelt voor ons (in ieder geval voor mij) ook als 'onze tweede' hoor, zelfs al was de eerste eigenlijk een windei... zo zie ik het niet namelijk...

Mag ik vragen hoe jong/oud jullie zijn? En hoe lang zijn jullie nu precies bezig?

8. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Ik ben 26 jr 2e ronde..

9. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Hey Daantje, volgens mij kan hij nog duidelijker.. Ik zou nog een paar dagen blijven doortesten en dan zien wat er gebeurd...
    Wanneer zou je ovulatie zijn denk je?

Hummeltje, wat een verhaal zeg, hoop voor jullie dat 2015 het jaar mag zijn!
    Ik ben trouwens 29, 3e ronde voor ons 2e kindje. 1e is een jongetje van mei 2013.

Hier een andere vraag...
    Gisteren avond geklust, gewoon, zonder baby verwachtingen, omdat het fijn is :)
    Nu heb ik deze ochtend bij het afvegen elastisch slijm, maar zou dat niet komen van het sperma ipv mijn ovulatie?
    Wat denken jullie?

Pff, wil er echt niet mee bezig zijn, maar als vrouw zijnde is dat toch echt niet makkelijk.....

10. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL

Goede vraag. Ik heb de vorige keer ovulatietesten gebruikt. Ik had heel veel rekbaar doorzichtig slijm en mijn testen waren toen nog erg wit/licht. Paar dagen later begon het pas op te lopen. Dus blijkbaar wil dit ook nog niet alles zeggen. Gewoon ruime periode om de dag klussen, dat is onze tactiek deze keer.

Wij hebben de afspraak van het ziekenhuis binnen. Eind januari, maar we gaan ervoor dat we hem af kunnen zeggen!

11. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL

heb een erg onregelmatige cyclus.. ik dacht hem rond oudjaar of 1 jan te hebben..

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, zou ik nog op de lijst erbij mogen? Ik wilde eigenlijk deze mnd een x niet in het nod forum maar ik merk dat ik toch wel hier lees dus dan kan ik mezelf net zo goed toevoegen :)

Roos1978, 36 jaar, ronde 15, 2e kindje

Nod is rond de 21e maar zou ook eerder kunnen zijn ivm wisselende cyclussen.

Oja, ik mag op groen, zit in de mmm helaas weer...

B1986, ik heb ook altijd voorafgaand aan m'n ei vruchtbaar slijm, dus niet tijdens m'n ei. Meestal een dag of 4, dan de dag van m'n ei vaak geen slijm meer en soms zelfs nog een dag zonder slijm ertussen.
    Dus hij gaat eraan komen maar kan nog wel een paar dagen duren voor je denk ik.
    Enneh, vooral klussen voor de leuk!! Het verplicht klussen zoals wij alweer mnd moeten, is echt niet leuk kan ik je vertellen.... Het leuke klussen gebeurt nu dus ook errug weinig :(

Girlie, hoop voor je dat je de afspraak niet nodig hebt!! Mooi nieuwjaarscadeau :)

Hummeltje, ik duim ook voor je dat iui niet nodig is!!! Ik duim dan ook meteen voor mezelf ;)

Moniek, heftig een kindje kwijt geraakt. Hoever was je als ik vragen mag??
    Hier een missed abortion met 12 wk, dat vond ik al heel heftig (en ook doordat het eindelijk raak was na 19 rondes...)

Daantje, zie nog niet echt een mega knaller bij jou. Ik zie trouwens dst het je 2e ronde nog maar is, vanwaar nu al ovutesten??

13. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    bah ik zou er bijna een boek over kunnen schrijven. Mijn lichaam maakt soms rare sprongen. Ik ben eens een keer 7 maanden niet ongesteld geworden. Volledig in de veronderstelling dat ik zwanger was. De arts noemde het schijn zwanger :( mijn lichaam veranderde zelfs of althans dat dacht ik. Tjonge wat kun je jezelf rare dingen aanpraten. Mijn vriend is 35 en ik ben 33 jaar. Ik ben nog maar een aantal jaren met mijn vriend samen... het kindje dat ik verloren ben hoort bij een compleet ander leven lijkt wel. Nooit meer gedacht kinderen te willen, maar nu sinds een aantal maanden ineens een drang. Waarschijnlijk ook omdat mijn jaren beginnen te tellen. Als het nu weer een jaar gaat duren eer ik zwanger ben....dan ben ik al 35 als ik bevallen ga. Erg dat je er zo omheen gaat plannen maar het is de realiteit.

Ik probeer er deze keer wat nuchterder in te staan....probeer dus hahaha

14. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL

Tja waarom nog niet... wil graag zekerheid... ken mijn eigen cyclus niet en n mijn familie te veel mmm (broer ivf en een zus waar het niet wil lukken...tig x ivf gehad) miss dat ik het daarom doe..

15. miss Helder

21 okt 2014
    31
    0
    0
    NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015

15.: (7)
    - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje
    - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje
    - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - Annekruiter 85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje
    - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje

16.: (2)
    - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje

17.: (7)
    - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje
    - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje
    - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje

18.: (3)
    - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje
    - Suze29, 7e ronde, 1e kindje
    - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje

19.: (2)
    - Luminis, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje
    - hummeltje5, 29 jaar, ronde 7 (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid)

20.: (5)
    - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje

21.: (2)
    - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    - Roos1978, 36 jaar, ronde 15, 2e kindje

Datumloos: (0)

Buiten de lijst:

Totaal: 28

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik snap dat welk hoor Daaantje. Ik heb ook graag zekerheid. Het is toch fijn als je een beetje weet wanneer het kan. Dat is zoveel mogelijk kansen benutten. Toch hoeft het niet per se zo te zijn dat je eerst iets naars moet meemaken (of in de familie moet hebben) voor je met ovulatietesten kunt beginnen. Iedereen wil toch zekerheid, anders zou klussen rondom je ei ook overbodig zijn.

Vandaar dat vl en ik het al erg gezellig hebben gehad. Hij vroeg vanmorgen; ' voel je al of je zwanger bent?' uhhh nee hahaha was het maar zo simpel ;)

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Voor vanavond wens ik iedereen alvast een geweldige avond, en een knallend uiteinde!
    Alvast de beste wensen voor iedereen, en dat wij hopelijk dit jaar voor het laatst met zijn tweeën zijn geweest.
    Het zou toch fantastisch zijn als wij volgend jaar zwanger mogen zijn.
    Mijn goede voornemen van 2015...... Veel klussen:p:p

18. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Er zijn er intussen al wat bijgekomen zeg! Succes allemaal!

Moge er voor iedereen vuurwerk zijn (en dan bedoel ik niet enkel vannacht :D) ! Happy New Year!

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Iedereen alvast een knallend uiteinde!!! Dat 2015 HET jaar mag worden.

20. lillypie

lillypie Actief lid

1 jul 2014
    255
    0
    16
    :)Dames..Allemaal een vruchtbaar jaar toegewenst..Hier lopen de ovulatietesten mooi op..Dus aan de slag!

Deel Deze Pagina