Hi allemaal, Iedereen een heel gelukkig, liefdevol, voorspoedig, gezond en natuurlijk niet te vergeten en vruchtbaar jaar toegewenst!!! Maak er een spetterende avond van!
Iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar toegewenst!!! Laten we op heel veel roze hopen! Ik ben echt vet zenuwachtig. Dit is de eerste ronde dat we er echt voor gaan. Ben ook bezig met ovulatietesten, omdat mijn cyclus elke maand kan verschillen... had eergisteren een heel licht teststreepje, maar nu is er echt niks te zien helaas... hoop toch wel dat dat streepje gauw zal komen.
Hoop ook voor je dat je snel een positieve ovu krijgy. Ik wou aan de ene kant dat ik er mee begonnen was maar aan de andere kant met mijn pcos heb je dan ook vaak vals positieve testen. Dus ik heb het niet gedaan. Ik erger me er aan dat ik geen follikelmeting heb. Denk dat ik als het deze ronde niet lukt een andere gyn ga opzoeken die het wel doet. Voelt toch wat fijner
Hoi! Ik kan mij hier ook melden geloof ik ☺. Dit is onze eerste ronde voor een derde kindje! Cyclus is altijd al 26 dagen geweest en ook de afgelopen maanden (zonder hormoonanticonceptie) keurig 26 dagen. Uit nieuwsgierigheid een paar dagen ovulatietesten gebruikt en gisteren een positieve test. Ik voel vandaag heel duidelijk mijn ei. Hiermee komt mijn NOD op 15 januari. Onze zoon kwam dwars door de anticonceptie heen en bij onze dochter was ronde 1 raak. Geeft natuurlijk geen enkele garantie dus we zullen afwachten of een derde wondertje ons gegund is en hoelang het zal duren. Enorm spannend! O en ik ben 26!
Ik hoop het ook! Ben bang dat hij helemaal niet positief wordt deze maand... maar dat gebeurt niet zomaar, toch? Vervelend dat je pcos hebt. Dan zou ik inderdaad niet testen... gewoon wat extra klussen, of zo. En als je je er fijner bij zou voelen als je een follikelmeting krijgt, zou ik zeker opzoek gaan naar een gynaecoloog doe dat wel doet.
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 15.: (7) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 17.: (7) - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18.: (3) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje 19.: (2) - Luminis, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, ronde 7 (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) 20.: (5) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 21.: (2) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, ronde 15, 2e kindje Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 28 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
NOD lijst 15 t/m 21 januari 2015 [/B] 15.: (8) - Fien2808, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje - sampiejj, 24 jaar, 17e ronde, 1e kindje - Lies1504, 23 jaar, 13e ronde, 1e kindje - Suzanne8, 34 jaar, 2e ronde, 1e kindje - DDucky, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Annekruiter 85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje - MoniqueA, 33 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Yummy, 26 jaar, 1e ronde, 3e kindje 16.: (2) - lillypie, 33 jaar, 3e ronde, 1e kindje - LadyT, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje 17.: (7) - Goldfishie, 32 jaar, 22e ronde, 1e kindje - zijnvrouwtje, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje - kabouter24, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Girlie12, 30 jaar, 14e ronde, 1e kindje - B1986, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Daantje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18.: (3) - MamavanHayden, 19e ronde, 2e kindje - Suze29, 7e ronde, 1e kindje - Triena, 21 jaar, 3e ronde, 1e kindje 19.: (2) - Luminis, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje - hummeltje5, 29 jaar, ronde 7 (na mk), 1e kindje (vanaf heden IUI, hiervoor Clomid) 20.: (5) - Bodien, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje - healthymama2b, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje - mariahh, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje - elinea, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje - miss Helder, 33 jaar, 12e ronde, 1e kindje 21.: (2) - Mommytobee, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Roos1978, 36 jaar, ronde 15, 2e kindje Datumloos: (0) Buiten de lijst: Totaal: 29 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Heb even de aantallen aangepast. Happy new year dames!
Haha, dankjewel! We hebben het vanochtend nog heel gezellig gehad en de afgelopen dagen ook zeer regelmatig dus dat is in ieder geval positief.
@ anno2014; helemaal niet gedacht aan de aantallen! Zal daar voortaan aan denken, haha. @ Yummy; fijn dat jullie het vanochtend heel gezellig hebben gehad. Hoop dat het positief uit zal pakken voor je. Hier momenteel erg onzeker helaas... heb twee ovulatietesten gedaan, waarvan een eergisteren en een vandaag, en eergisteren kreeg ik een heel licht streepje en vandaag bijna niks... hoop niet dat mijn ovulatie al is geweest! Lijkt me trouwens wel sterk, met dag 12/13/14 ...
Dag dames, Allereerst natuurlijk alle goeds voor het nieuwe jaar. Dat we allemaal op roze mogen dit jaar Deze ronde geen ovu testen, maak mezelf daar alleen maar gek mee.... Wel goed klussen, maandag en vannacht na nieuwjaarsfeestje ook nog gezellig gemaakt Nu net zo een raar gevoel rechts onderin, kan het niet goe: omschrijven.... Soort drukkend gevoel, wat onaangenaam ook. Zou dat mijn ei kunnen zijn? Het is geen felle steek ofzo, het is er nu al een half uur denk ik...
Test je op vaste tijden? Ik had namelijk ook wisselende lichte streepjes (dag 9/10/11) en op dag 12 ineens knal positief! Die lichte streepjes zeggen dus naar mijn idee weinig, je kunt maar zo ineens een knal test hebben. Wel probeerde ik op een vaste tijd te testen. Ik duim in ieder geval voor je!
Soms hebben vrouwen idd een drukkend gevoel in de onderbuik rond de eisprong en verdwijnt het er na. Sommige vernemen het met een flinke steek. Gebruik je ook ovu testen of dat niet?
Ik hag gister mn eisprong en die voel ik altijd heel goed. Krijg er zo'n pijn van in mn buik dat ik er niet meer van kan lopen.. Kan heel goed dat het je ei geweest is.
De allerbeste wensen voor iedereen! Inderdaad ik hoop op een goed bericht voor ons allen. Ik denk dat ik mijn ei deze keer eerder gehad heb en dat zou betekenen dat ik op 12 januari al zou kunnen testen. Maar goed een lichaam kan je zomaar voor de gek houden....Daarnaast zou ik op maandag testen eigenlijk niet zo leuk vinden. Toch jammer dat je dan beide moet gaan werken.....Zouden jullie dan een weekje wachten? Er van uitgaande dat ik dat vol zou houden? (wat waarschijnlijk niet is) of zouden jullie dan gewoon op maandag testen....bleh! Mijn vriend zegt dat ik vooruit loop op de zaken....waarschijnlijk heeft hij, ook deze keer, weer gelijk.
De allerbeste wensen voor 2015 voor allemaal! Ik zou eigenlijk geen ovu testen gebruiken deze ronde, maar ik heb toch de eerste test gebruikt vanmorgen.... Ik kon mij niet inhouden. Ik wil toch weten wanneer mijn ei is, om eigenlijk een hele stomme reden; Stel het lukt niet om zwanger te raken, wil ik meteen aan de huisarts kunnen laten zien hoe mijn cyclus is. We zitten pas op 7 rondes natuurlijk, maar dat heb ik wel in mijn achterhoofd.
Goeiemorgen meiden. De beste wensen voor dit nieuwe jaar! Ik had afgelopen di een bijna positieve test en woe een knaller van een ovulatietest. Gister weer een licht streepje, dus woe ei geweest. Klopt precies met een cyclus van 26 dagen. Hebben t zo ochtend, ma ochtend di avond en gisterochtend gevreeën. Vanmorgen wilde ik eigenlijk ook nog,maar ff geen zin.. Nod is nu officieel dus 15 jan en het wachten is begonnen. Monique je zou evt in de avond kunnen testen al is dat iets minder betrouwbaar. Begrijp je gevoel wel, maar ik zou me idd niet in kunnen houden tot het weekend.
Geen ovu testen deze ronde. Maak mezelf er alleen maar gek mee. Nu gewoon om de dag klussen Zo blijft het ook nog wat leuk om te klussen