NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Superleuk om te lezen dit zo zeg. En idd veel ouderen. Hoewel ik me helemaal niet oud voel. Had wel veel liever jonger moeder geweest, maar zat toen niet in een stabiele relatie. Ben nu zo dankbaar dat ik het toen niet gedaan heb. Nu maar heel hard hopen op een mooi 2016 voor ons allemaal.

Ik ben nu heel zwaar verkouden. Hoop maar dat dit geen invloed heeft.

Ik las trouwens iets over granaatappel en frambozenbladthee. De granaatappel had ik al eerder gezien en nu ook de SAP van healthy people gekocht. Maar wat doet de frambozenbladthee dan? Is dat ook voor de innesteling?

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    ♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡

15. (3)
    Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1 na mk), 1e kindje
    MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM
    Bliksem1987, 28 jaar, 3e ronde, 1ste kindje

16. (9)
    Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje
    Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Padmee, 28/29 jaar, 4e ronde (2e na MK), 1e kindje
    Sappie1986, 29 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje

17. (7)
    Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    liesiewiesie, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje
    Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje
    EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje

18. (2)
    Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje

19. (4)
    Belony, 37 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje
    MamavanHayden, ?? jaar, ronde 32, 2e kindje
    MadameV, 26 jaar, 1e rondje, 2e kindje
    Chaymi, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje

20. (4)
    Lach, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zelf inseminatie)
    Daan, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje
    Lysta, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje

21. (2)
    maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind
    Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje

Datumloos. (1)
    Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/][/QUOTE]

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dames, even een vraag, benieuwd of het voor iemand herkenbaar is. Ik zit nu zo'n 5 à 6 dagen voor mijn eisprong en heb sinds 2 dagen last van mijn rechter kant. Als ik er op druk doet het best pijn, voelt wat beurs aan, ook bij het lopen voel ik het.
    Het lastige is dat ik dus niet weet of dit iets met mijn eierstokken te maken heeft of mijn blindedarm. Voel me verder niet ziek, heb geen koorts. Zou het dan de groei van mij ei kunnen zijn?

4. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Ik ben lysta en ben 30 jaar, mijn man is 32. We gaan voor ons eerste kindje, dus nogal spannend. Mijn man is vooral bang dat hij straks geen goede vader zal zijn, omdat hij gewoon niks met pasgeborene heeft (ik weet ook nooit wat ik ermee moet als ik ze in mijn handen gedrukt krijg, behalve zo snel mogelijk teruggeven als ze beginnen te huilen), maar dat zal wel goed komen als we er zelf een hebben. Moeten dan met zijn drieën leren hoe of wat. Hij staat er wel 100% achter om eindelijk te gaan proberen. We hebben wel twee katten waar we beide gek op zijn (en ons af en toe gek maken ;)).

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lysta, dat had mijn man ook hoor. Hij wilde ook niet persé een kind, maar deed het vooral voor mij. Maar vanaf het eerste moment dat hij haar vast had, was hij helemaal verliefd. Ik denk niet dat ik hem ooit eerder zo gelukkig en emotioneel heb gezien. Ik zal die blik in z'n ogen nooit vergeten!
    Ik was zelf ook wel bang toen ik net zwanger was. Ik dacht: wat weet ik nou van babies? En iedereen zei dan dat dat vanzelf zou gaan. Daar geloofde ik niks van, maar inmiddels weet ik dat het echt zo is. Het gaat echt vanzelf!
    Het komt dus vast wel goed met jullie! 😊

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jessy, hou het even goed in de gaten. Het zou je naderende eisprong kunnen zijn, maar 2 dagen is al wel lang! Zeker als het nog een aantal dagen daarvoor is. Misschien een vroeg ei?

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Eat leuk on voorstel rondje! Ik doe ook mee.

Idd met zin kleintje van jezelf gaat het allemaal vanzelf! Mijn vriend vond verschonen zelfs leuk hij zei dan doe je tenminste echt iets nuttigs! ( in de kraamweek )

Ik ben madameV 26 jaar, mijn vriend is 35 en we gaan nu de eerste ronde in voor ons 2e kindje. Onze dochter is bijna 1,5. Bij haar heeft het 7 maanden geduurd. Zeg bewust 7 maanden want het waren "maar" 4 rondes. Ik was erg onregelmatig na het stoppen met de pil. ( achteraf gezien had ik veel eerder moeten stoppen en eerst eens kijken na mijn cyclussen maarja dat is achteraf ) en daar werd ik zo onzeker van dat ik er helemaal te veel mee bezig was. Want waar een ander elke maand een kans heeft had ik dat in 6 weken of nog langer. Voelde zo oneerlijk. Maar uiteindelijk dus nog heel erg snel gegaan als je kijkt dat ik in de 4e ronde zwanger was. Heb toen ook ovu testen gedaan en getemperatuurd puur om meer inzicht te krijgen en heb ook tarwekiemolie geslikt. Dit doe ik nu weer. Om de reden van de onregelmatige cyclussen ben ik na mijn bevalling niet meer aan de anticonceptie gegaan om eens bij te houden hoe mijn cyclussen lopen. Nog wel onregelmatig maar gelukkig niet meer als 5 weken. Dus spannend... Verder geen huisdieren ( hou ook echt niet van dieren en bijna overal bang voor haha sorry ) ohja en ik werk als kapster

8. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk een voorstelrondje. Ik ben 28 jaar en in juli ben ik moeder geworden van een prachtige zoon. Vrij snel daarna een positieve test, maar is dit helaas uitgelopen op een miskraam. Onze wens voor een tweede is enorm. Voor m'n uitgedragen zwangerschap ook al een miskraam gehad, dus ik vind het erg spannend. Ik werk in het voedingsonderzoek en mijn man werkt als maatschappelijk werker.

Zojuist trouwens een vliegvakantie geboekt voor in juli. Lekker vooruitzicht

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Moet er niet op drukken want dan is t nog gevoelig maar lijkt iets af te zakken. Misschien gewoon een gevoelige darm. Geen idee. Voor de zekerheid maar wel gewoon aan de bak de komende week:D

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wat leuk alle verschillende verhalen te lezen en idd behoorlijk wat ouders dames. Voel ik me piep jong met 28 en twee mooie mannetjes. Ik vind het erg opmerkelijk te lezen dat bijna iedereen zegt ik wil nier teveel leeftijds verschil ertussen! Dat zeiden wij ook. We zijn bij de oudste begonnen toen hij 10 maanden was en alsnog zit er 3 jaar tussen onze jongens. Soms valt het gewoon niet te plannen. Hier al een paar uur zeuren en krampen in linkerlies. En zojuist weer een smile op de cb digitale ovu testen. Dus vanavond of morgen eisprong en dan weer op het wachtbankje.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dat viel mij ook al op mamavand!

12. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ha dames, wat leuk zo'n voorstelrondje! Alleen staat bij mij ongeveer alles wat het vermelden waard is al in m'n handtekening! ;)
    Nog even een korte opsomming: ik ben 35, mijn man ook, we zijn nu bijna 2,5 jaar getrouwd en we hebben twee lieve dochters van bijna 4 en bijna 1. Tussen de meiden in heb ik 3 miskramen gehad. Wij hadden dus ook liever iets minder dan (bijna) 3 jaar tussen onze kindjes gehad, maar inderdaad: je kunt niet alles plannen.
    Nu gaan we voor een 3e kindje en ik hoop dat nog meer miskramen ons bespaard blijven. De tijd zal het leren! We zijn in elk geval heel blij dat ik zo makkelijk zwanger raak. Bij mij is het elke keer meer spannend of ik het wel blijf!

Jessy77: dat beurse gevoel herken ik, al is het in mindere mate (ik voel het bijv. niet bij het lopen). Bij mij betekent het altijd dat m'n eisprong eraan komt.

Hier afgelopen dagen al wat pret tussen de lakens gehad, maar waarschijnlijk nog te vroeg hihi! Maar ja, gewoon sex voor de lol is ook nooit weg! :p

13. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ik heb mezelf even op de lijst gezet. NOD is 18 januari en is de 2e ronde voor een 2e kindje.
    Ben benieuwd wat er van deze ronde gaat komen aangezien we ook nog 'even' gaan verhuizen..
    Wat ik niet snap is mijn ongesteldheid afgelopen dagen. Beetje bloedverlies op de 20e en 21e. 22e niks en de 23e was het goed raak. Dit was op de 25e ook weer klaar en nu had ik vanmorgen weer wat donkerrood verlies. Verwacht eigenlijk de 4e mijn eisprong maar snap er nu niks meer van. Ga morgenvroeg wel met ovulatietesten beginnen dus dan zullen we het wel zien hoop ik.

♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡

15. (3)
    Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1 na mk), 1e kindje
    MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM
    Bliksem1987, 28 jaar, 3e ronde, 1ste kindje

16. (9)
    Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje
    Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje
    Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Padmee, 28/29 jaar, 4e ronde (2e na MK), 1e kindje
    Sappie1986, 29 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje

17. (7)
    Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    liesiewiesie, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje
    Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje
    EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje

18. (2)
    Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje
    NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje

19. (4)
    Belony, 37 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje
    MamavanHayden, ?? jaar, ronde 32, 2e kindje
    MadameV, 26 jaar, 1e rondje, 2e kindje
    Chaymi, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje

20. (4)
    Lach, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zelf inseminatie)
    Daan, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje
    Lysta, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje

21. (2)
    maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind
    Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje

Datumloos. (1)
    Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/]

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Naar wat ik begrepen heb is dat de frambozenbladthee de baarmoeder versterkt zodat het eitje beter in kan nestelen of iets in die richting. Heb me er eigenlijk niet eens zo in verdiept eerlijk gezegd. Zag ergens staan frambozenbladthee en innesteling en dat was voor mij al reden genoeg om een doos thee te kopen:)

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat leuk om dat van iedereen te lezen!
    Ik ben 30 en mijn man 38, inmiddels 13 jaar samen Wij hebben een hondje en 4 katten en wonen in een gezellig klein huisje. Ik heb zelf al jaren een kinderwens, maar ml wilde er niet aan. Nu gelukkig wel :)
    Ik werk zelf fulltime, en hij heeft op dit moment geen werk helaas maar hopelijk komt dat snel in orde. Gelukkig kunnen we het ook wel zonder zijn fulltime baan financieel redden. Sinds mei 2014 zijn wij actief met onze kinderwens bezig, en helaas in september 2015 een mk gehad. Ik heb tot 15 december met hcg in mijn lichaam gezeten wat er niet uitging en stond hierdoor regelmatig onder controle bij de gyn. Gelukkig 2 weken geleden mijn eerste menstruatie weer gehad, en kunnen we nu weer verder met frisse moed.
    We hopen in 2016 weer zwanger te raken, en in de tussentijd gaan we leuke dingen doen.

16. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Goed om te weten. Ben toch een theeleut, dus dan kan die smaak er ook nog wel bij 😋. Alle beetjes kunnen maar helpen.
    Ovulatietest loopt nog niet echt op, dus wellicht deze maand iets later? Normaal een lange LF, ben benieuwd hoe dat nu gaat. Had eigenlijk morgen m'n eisprong verwacht.

17. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ik ook dan maar even :).
    Ik en mijn man zijn 28 jaar. We zijn nu 3 jaar getrouwd en 11 jaar samen. Mijn kinderwens kwam eerder dan bij m'n man, maar ben nu uiteindelijk blij dat we gewacht hebben. In de 2e ronde was ik zwanger, zo blij was ik dat het zo snel raak was. Jammer genoeg mis gegaan bij 6 weken. We kijken allebei erg uit naar een nieuwe goede zwangerschap.

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat mij ook opvalt is dat heel veel dames hier, jonger en ouder, een/meerdere miskramen of erger hebben meegemaakt:(
    Dat we maar gauw mooie gezonde plakkertjes mogen krijgen allemaal!

19. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Wat leuk zo'n voorstelrondje!

Ik ben maryjames, 30 jaar. Ben al 5 jaar gelukkig getrouwd met mijn man (34). We werken allebei fulltime. We zijn ruim 2 jaar bezig met zwanger worden, helaas is het tot nu toe niet gelukt. Onze wens is zo diep en ik kan het ook niet loslaten of "er minder mee bezig zijn". Ondanks dat ik super gelukkig ben met mijn man, mis ik echt iets in mijn leven. Een baby zou het compleet maken, iets wat we samen hebben gemaakt, iets van ons samen. In januari hebben we een afspraak bij de fertiliteitspoli. Ik hoop dat het deze ronde raak is zodat we de afspraak kunnen afzeggen.

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Spannend maryjames. Ik moest toen met onze oudste 16 oktober naar de gyn omdat we al meer als twee jaar bezig waren 9 oktober posi test!

Deel Deze Pagina