Ja ik gebruik ovutesten, heb ze besteld bij zwanger en kids. Voor de vorige zwangerschap na een paar rondes ook gebruikt ivm onregelmatige cyclus. Toen de testen van 123thuistest.. echt waardeloos, controle streep was niet elke dag gelijk.. toen uiteindelijk testen bij action gekocht, toen direct een knaller, en toen was t ook direct raak.. Maak nu deze testen op, als t dan nog niet gelukt is ga ik ze toch weer bij Action halen.. maar via internet bestellen is een stuk anoniemer van daar dat ik daar nu in eerste instantie weer voor gekozen heb. Afgelopen cyclus wel een positieve ovutest gehad hoor met die van zwanger en kids, dus bij mij doen ze wat ze moeten doen..
Dames Ik wil mij ook aanmelden helaas, Ik schuif weer op naar de vijfde ronde. Zie weer bekende namen, wel gezellig☺️ Naam jallou vijfde ronde, derde kind, 31 jaar
Meiden, ik ga het roer omgooien deze cyclus. Ik ben weinig actief geweest de laatste maanden. Probeer wel dagelijks half uur te bewegen, maar echt sporten stond op een laag pitje. Gewoon omdat ik geen zin had. Ik heb in maart een halve marathon gelopen en daarna is mijn motivatie in het slop geraakt. Nog wel een paar wedstrijdjes gerend, maar het werd steeds minder en kon mezelf de laatste tijd er niet toe zetten. Nu denk ik dat mijn (inmiddels behoorlijk) verslechterde conditie weleens de oorzaak zou kunnen zijn waarom het nog niet wil lukken om zwanger te raken. Vanavond als man thuiskomt ga ik dus lekker een stukje rennen. Begin rustig met een kilometertje of 3, want ben verkouden dus niet helemaal fit. Maar wil het echt weer 3 x per week gaan doen en weer op gaan bouwen naar minimaal 10 of 15 km (afhankelijk of ik straks zwanger ben of niet) We zullen zien of ik het vol ga houden en of het z'n vruchten af gaat werpen.
Hoi dames, ik ben vrij nieuw hier op dit forum en mag me aanmelden voor dit NOD draadje. Mijn NOD is 16 januari. PrincessP, (dan) 30 jaar (27 dec jarig), eerste ronde tweede kindje.
Ik gebruik ovulatietesten van sensitest. Ik zweer eigenlijk bij cb met smiley, duidelijker is er niet maar deze zijn erg prijzig. Daarom veel andere testen geprobeerd maar sensitest bevalt me het best
mag ik verplaatst naar 21? Denk dat mijn cyclus toch eerder dertig dagen is dan achtentwintig en word denk ik morgen ongesteld
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (6) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (2) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (6) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (0) 21. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hopelijk goed gegaan. Eerste keer lijst aanpassen en ook nog op mobiel 😂 moest zelf ff verplaatst naar de 21e
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (7) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, 1e ronde 2e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (2) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vast niet Suze.. als ik kijk hoeveel dames er op het vorige nod forum zijn, dan komt er vast iemand jou gezelschap houden op de 15e.. Zie dat het op de 16e al aardig druk begint te worden haha! (Voor mij is de 16e een gokje.. Dit is pas mijn 2e ronde, en eerste 'echte' cyclus, dus heb de 33 dagen van de afgelopen ronde maar aangehouden)
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (7) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (0) 21. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb de lijst even aangepast want Picasso stond weer op de 18e ipv de 21e. Voor de dames die het wellicht nog niet wisten, je kan beter de laatste lijst die geplaatst is kopiëren, zo blijft ie up to date
Ik ga het deze maand ook anders doen! Ben sinds de miskraam 5 kilo aangekomen en zit slecht in mn vel. Helpt denk ik allemaal niet mee! Ga tot aan volgende nod gezond eten en sporten. Wie weet helpt het
Hmmm..Word maar niet ongesteld. Straks moet ik nog n lijst verder. Vanochtend wel getest, vandaag was nod maar was omowit dus wel irritant dat ongesteldheid dan niet doorbreekt. Wilde graag ergste gehad hebben voor we donderdag naar familie vertrekken.