Vanmiddag op werk stiekem getest en heb een smiley op mijn ovulatietest! Dat wordt vanavond, morgen en overmorgen lekker klussen! Mijn temperatuur was vanmorgen 0.2 graden gedaald. Dat geeft toch ovulatie aan? Tot wanneer kan ik uiterlijk klussen om zwanger te worden?
Meiden zei ik gister dat ik wat zeurend gevoel heb ik m'n buik zie ik Nu dat dat volgens de planner m'n innestelingsdag zou zijn. Laten we het hopen alhoewel m'n gevoel echt zegt dat ik echt niet zwanger ben!!!! Rn dat het nog heel Lang gaat dure. 😢 Ik ben zo onzeker door al die keren dat het maanden zelfs jaren duurde. Dat ik er totaal Geen vertrouwen in heb.
Ik snap dat je er onzeker over bent, en dat kan ik helaas niet voor je weghalen. Maar je weet maar nooit! Geen rood, geen nood... Ik ben er ook wel wat onzeker over hoor, ik voel al dagen dingetjes... En dat beangstigd ook wel. Ik heb mn ei dus niet gevonden met testen, maar meende deze wel te voelen. Maar wat als ik toch te vroeg was? Dan heb ik hem wellicht gemist.... Vanmorgen wel iets meer afscheiding. Niet heel veel, maar niet helder doorzichtig. Meer wit/gelig.. Maakt mij ook erg onzeker. En de lichte krampjes blijven ook... Als mn gevoel van ei klopte zou ik vanaf morgen innesteling hebben. Als mn app klopt pas de 8e... Dus dan veel te vroeg om nu al dingetjes te voelen. Waarom duurt wachten zo lang?
Altijd lastig he al die symptomen. Je let er ook gewoon heel erg op dat is het denk ik ook. Ik verwacht dat vandaag mijn ei is. Vanochtend nog geklust. Zou het nut hebben vanavond nog een x? En als mijn temp morgen is gestegen heeft het dan nog zin?
Poe wat een heftige verhalen allemaal . Hoop dat dit een mooi jaar voor jullie mag worden. Altijd leuk weer die symptomen. Ik heb er nog geen last van, maar dat zou ook wel erg vroeg zijn. Ook heb ik niet het gevoel dat het deze keer raak is. Want dan zou ik zwanger zijn op mijn verjaardag. Zoveel geluk heb ik niet
Irritant hè die symptomen. Doordat je er extra op let voel je ook ineens veel meer dan wanneer je niet bezig bent met zwanger worden...zucht! Ik zou toch echt veel voelen voor een luikje in je buik waarachter je vanaf het moment van bevruchting een duimpje omhoog ziet haha! Hier vanavond 's kijken of ik m'n man nog een keer kan overhalen hihi! En dan ga ik mezelf morgen maar 's op het wachtbankje zetten.
Ik ben nog steeds aan het eieren zoeken 😂 Had dus zondagavond/nacht voor het eerst vruchtbaar slijm.. zie het nu ook nog wel maar t is niet veel.. Heb gister en vandaag toch maar even een ovutest gedaan (wou het deze keer eigenlijk niet doen omdat ik de vorige keer mn ei echt duidelijk gevoeld heb) maar op de testen enkel een licht streepje.. voel ook nog niks zoals de vorige x.. hoop toch dat ie snel komt... Dames op het wachtbankje.. wat spannend zeg!! Maak jezelf niet gek, en hou vol met wachten met testen!! 😊
Heftige voor je meid☺️ Gelukkig heb je een dochtertje van 5 maanden. Lekker genieten. Ik had gister een positieve test. Vandaag niet meer. Mag ik alvast op het wachtbankje?😀 Dames hopelijk wordt het een mooie roze lijst!!
Laten we het hopen! Heb je goed gebruik kunnen maken van je positieve test? Ben je nog aan de granaatappelsap?
Haha ja klopt next step kan nooit kwaad. Maar vanochtend ook geklust dus zijn de zwemmers dan wel oke?😜 Morgenvroeg kan ook dan zit er een dag tussen maarja das altijd beetje lastig met onze dochter 😜
Ik heb tot nu toen2 keer geklust😋 Ik denk dat mijn man vanavond niet meer wil😓 Vandaag licht streepje. Ik heb dit keer niks gedronken geen granaatappelsap en geen frambozenbladthee😋 En jij drink jij wel? Hopelijk staan wij deze maand wel samen op roze! En de rest natuurlijk😉
Rhea, wat een vreselijk verhaal inderdaad. Ik hoop echt op een enorme dosis geluk voor jou deze ronde. Gelukkig hebben er toch al wel een aantal een ei gevonden. Hopelijk vindt de rest hem ook snel. Ik maak me zorgen. Had half december een licht positieve test in handen, daarna toch ongesteld geworden. Nu heb ik alleen behoorlijke lijnen op mijn ovulatietest. Normaal zijn die veel zwakker als ze negatief zijn. Heb wel een knaller gehad, maar ben ergens bang dat mijn hormonen door de war zijn. Als je een mk hebt bij 4weken4dagen, dan blijft hcg toch geen maand hangen lijkt me? Verder geen symptomen hier, maar dat zou met 3dpo ook wel heel erg vroeg zijn.
Het lijkt me idd niet bij zo'n vroege miskraam.. maar je weet t nooit zeker. Met mijn beide miskramen is bij het bloeden de hcg altijd snel verdwenen
Ik kan op het wachtbankje meiden. Manlief wil echt niet meer en morgen ook niet, terwijl ik vanmiddag de eisprong goed voelde. Hopelijk is het zaad van gistermiddag sterk genoeg. Maar de kans is erg klein... dus ik zie deze ronde als verloren Ik snap echt niet waarom mn vriend zo moeilijk doet, zo makkelijk is t niet om zwanger te worden. Even een baalmoment nu.
Larissa, Dat is zeker wel balen dat hij niet meer wil. Dat gevoel heb ik ook weleens gehad. Sterkte! Maar positief blijven hoor. Wil hij niet iets voor jou in een potje doen? Of sta je daar zelf niet achter? Klinkt misschien wat minder prettig, maar dan heb je nog meer kans. Al denk ik zeker dat je nu ook wel een goede kans maakt hoor. Die zaadjes van je vriend houden het vast wel een tijdje vol (hij is ook volhardend toch?)
Haha idd. Laten we het hopen. Bedankt voor je lieve woorden. Fijn dat ik t hier kan delen. De kans op bevruchting bij seks 1 dag voor ovulatie is idd aanwezig. In een potje voelt nog niet fijn, wie weet in de volgende ronde mocht dit nog een keer gebeuren