NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Ik heb je er op gezet.
    Kun je jou leeftijd nog doorgeven en of je al op het wachtbankje zit ja of nee?

2. Eef29

Eef29 Actief lid

2 jan 2014
    120
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik test nog steeds lichte streepjes :(

Maar heb vandaag echt knallende hoofdpijn. Kan dat inderdaad met je eisprong te maken hebben? En kan dat betekenen dat mijn eisprong dan al geweest is?

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Dat is lastig... ik vind het met de dipstick testen soms moeilijk te zeggen. De digitale ovulatietesten vind ik wat dat betreft handiger. Vruchtbare periode = smiley. Kan niet duidelijker.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dit zijn mijn ovu testen van deze periode

Vandaag waren ze weer negatief.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      31,9 KB
      Weergaven:
      4
  5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Mooie testen sloppyslayer :).

Poe wat duurt het wachtbankje toch weer lang. Ben er nog redelijk nuchter onder, maar toch :)

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Duurt lang hè dat wachten...
    Net had ik zoiets vreemds...tot 2x toe in een uur tijd werd ik ineens licht in m'n hoofd, duizelig en plotseling heel zweterig. Moest echt even gaan zitten. Dat had ik voor het laatst toen ik zwanger was van m'n tweede...nu vraag ik me af of ik mezelf gek zit te maken (want ik heb sowieso een lage bloeddruk dus dan kan dit weleens gebeuren) of dat er echt iets gaande is in m'n buik! Pffff afwachten maar weer!

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat word er toch lekker veel gekletst hier. Dagje werken is hier 3 pagina's terug haha.

Zou iemand mij ook op het wachtbankje willen zetten? Ik ga er toch ma op ook al heb ik mijn ei niet gevonden. Ben ook net iets te makkelijk geweest met temperaturen denk ik dus daar kan ik ook niet helemaal vanuit gaan. Volgens mijn p tracker was ie gister ( gemiddelde cyclussen genomen ) dus ik sluit toch ma aan in de rij 😅

Qua mannen. Denk ook niet altijd evenveel zin hier haha. Maar het moet gewoon dus gebeurd wel. Zal hem straks 2 weken met rust laten 😝

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Brabomama gaande als in innesteling of wat bedoel je? Aangezien je banner staat op vandaag eisprong? Of bedoel je dat ook

9. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    ♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡

15. (3)
    Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje
    MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM
    Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje

16. (9)
    Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje
    PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje
    Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje
    Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje
    Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje

17. (10)
    Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje
    liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje
    Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje
    EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje

18. (6)
    Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje
    NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie)
    Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje

19. (4)
    Belony, 37 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje
    MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje
    MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje

20. (4)
    Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje
    Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje

21. (2)
    maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind
    Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje

Datumloos. (1)
    dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 39

Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

10. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Zo, we zitten weer op het wachtbankje. Heb madameV ook op paars gezet.
    Ik ben er nog helemaal niet mee bezig momenteel (ook wel eens lekker) We zitten midden in een verhuizing en ik kan op zijn vroegste testen op de dag dat we over gaan dus dat zal wel wat later worden.

11. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Haha ja beetje onduidelijk berichtje van mij...sorry!
    Ik bedoel eigenlijk geen van beide, m'n banner klopt namelijk niet helemaal meer want volgens mij is m'n eisprong afgelopen zaterdag of zondag al geweest. Dus m'n eisprong zal 't vandaag denk ik niet zijn. Innesteling lijkt me ook nog wat vroeg. Ik bedoelde gewoon: zou er iets gaande zijn wat richting innesteling gaat...delende cellen, beginnende hormonen enzo....ach ja wishful thinking hihi;)

12. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Vraagje, komen jullie iedere keer ook zelf klaar?
    Ze zeggen dat dat het 'binnen halen' van de zaadjes bevordert maar ik heb daar zelf echt niet altijd fut voor.

13. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hallo allemaal!
    Na een dag werken is het inderdaad flink bij lezen, maar wel erg leuk.
    Volgens mij kan ik op het wachtbankje, maar willen jullie even met mij mee kijken?

Heb nog niet zo heel veel kennis van de ovulatietest icm temperaturen.
    De testen van de eerdere dagen waren wit en daarna een heel licht streepje, gisteren dus het beste streepje, maar hoe zit dat dan met mijn temperatuur? Moet de dip niet pas erna komen?

Bijgevoegde bestanden:

14. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Laatste test was al even geleden, dus vanmorgen nog maar even getest, maar die was echt Omo-wit hoor. Vrijdag toch al afspraak met gyn, dus gelijk maar even vragen.

Ik zag wel weer een paar mooie ovulatietesten voorbij komen. Hopelijk zijn er straks ook zoveel mooie zwangerschapstesten.

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier 9 van de 10 keer wel. Die ene keer dat het niet gebeurd is omdat het wat mij betreft ff snel klaar mag zijn en dan neem ik er dus ook de tijd niet voor.

16. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben na maandag gestopt met testen, ze waren op en vriendje zei we doen het vaak genoeg dus het komt vanzelf wel een keertje goed. Heb daarna geen slijm gehad en denk dus dat ik deze maand geen eisprong heb gehad of hij moet extreem vroeg zijn geweest. Volgens p tracker had die zondag geweest moeten zijn en ben met testen begonnen die donderdag ervoor. Vorige maand zat de smiley ook op maandag en dus eerder. Weet het dus echt even niet meer en ook niet of ik op wachtbankje kan of niet ? Gevoel zegt van niet

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt nient!

Achja mag toch ook brabomama? Altijd goed positief denken. Ik dacht ook al dat je dat bedoelde ma je banner maakte me aan het twijfelen

Kroel, ik heb dat idd ook al eens gelezen. Hier soms wel soms niet. Die vluggertjes sochtends voor het opstaan niet maar als we meer tijd hebben wel.

Juffie33 je temperatuur zou moeten stijgen 12-24 u na je eisprong. Dus als je gister je ei had dan moet je temp morgen hoger zijn. Wat voor app heb je? Zet die vanzelf een kruis? Anders zul je misschien morgen zien als je temp een stuk hoger is dat mogelijk de app ook een kruis zet bij gister. Maar heel knal was ie ook niet dus helemaal zekerheid kan ik je ook niet geven helaas. Zit zelf ook al zo te stunten met dat temperaturen. Ben er iets te makkelijk in geweest qua variabele tijden dus hij is ook niet zo betrouwbaar.

Leinrob hoezo denk je dat je geen eisprong hebt gehad? Hoe zijn de rest van je cyclussen? Kan het ook zijn dat ie nog komt?

18. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Ik verwachte ergens tussen zondag en gisteren mijn ei.
    Temperatuur was maandag en dinsdag echt 0,4 lager en nu weer omhoog en daarbij gisteren een donkerder test en verder allemaal lichte lijntjes.
    Maar dan moet ik dus morgen nog warmer zijn?
    Pfff, doe mij inderdaad ook maar een luikje. Of gewoon een ei op je hand met een soort afteloptie erin.

19. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Over het algemeen wel omdat ik ook heb begrepen dat ze met het samentrekken van je baarmoeder de zaadjes naar binnen gezogen worden. Maar als we het 2 dagen achter elkaar doen voelt het de 2e dag allemaal nogal beurs aan en dan is het meer even een moetje. Dat is meestal de dag na de eisprong voor nog een laatste kans.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Juffie je temperatuur moet 12-24 u na je eisprong minimaal 0,3 stijgen. Dat er een duidelijk verschil in zit. Maar het komt heel nauw. Elke dag op hetzelfde tijdstip rectaal en ook bv drinken de avond ervoor heeft invloed. ( vandaar dat mijn kaartje ook niet helemaal betrouwbaar is door oud en nieuw etc )

Deel Deze Pagina