Van die tijd wist ik. Al is dat idd best lastig. Om nou in het weekend de wekker ook 6:15 uur te zetten vind ik ook zo wat. Maar goed, ik zet mezelf wel op het wachtbankje denk ik dan maar. Laten we hopen dat ik het niet verder hoef te ontdekken hoe het zit en samen met jullie allemaal over een paar weken allemaal in het roze staan.
Heb ooit weleens wat gezien over een app en iets in je lijf, maar of ik dat nou zou willen dat weet ik niet hoor.
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (3) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje 16. (9) Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje 17. (10) Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (6) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje 19. (4) Belony, 37 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (5) Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje 21. (1) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 39 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedemorgen dames. Gistermiddag 15:45 een duidelijk positieve ovulatietest en 's avonds al de eisprong!! Op het moment van eisprong (zeer duidelijk te voelen) nog sex gehad want maandagavond was voor het laatst. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer maar eigenlijk zou dat geen zin meer hebben. Ik heb mijzelf al op het wachtbankje gezet en mijn NOD verplaatst van 21 naar 20 januari.
Goedemorgen dames! Hoe vergaat het jullie? Hier vandaag op 2dpo, nog 10 dagen wachten, wat een hel. Volgende week al wel een afspraak bij de huisarts staan, hopelijk kan ik straks alles afblazen al schat ik mijn kansen niet zo heel hoog in. Zit 'pas' in ronde 8 en, of ik het nou wil of niet, ben net 38 geworden dus moet uiteraard wel realistisch blijven. Ben benieuwd wanneer de eerste dames gaan testen, dat begint nu wel aardig op te schieten!
Gisteren enorme steken in mijn lies, was binnen 10 minuten over. Mijn eisprong vermoed ik. Dus ik schuif op naar de 21e. Zal ongesteld worden want mijn man moest veel werken afgelopen dagen. Hij kwam gisteren om 1 uur, wil je nog? Euhm nee moet om 6 opstaan haha was zoooooo moe. (Altijd na de eisprong want ervoor slaap ik slecht ivm rugpijn)
Fijn Kroel dat je je ei gevonden hebt! En nu maar wachten... Jessy, wat spannend. Hoop voor je dat het niet nodig is en je een positieve test hebt volgende week. Hier is het rustig. Geen gekke dingen. Wel, zoals gewoonlijk, gevoelige borsten, maar gek genoeg schommelt dat nogal. Ene moment zijn ze gevoeliger dan het andere moment. Pfff, wat duurt het wachten weer lang! Blij als ik vanaf woensdag op de ski-piste sta dan gaat het allemaal wat sneller hoop ik.
Goedemorgen meiden, Ik ben deze ronde bewust wat meer op de achtergrond om wat rust voor mezelf te creëren. Maar lees wel mee hoor en ik duim voor jullie allemaal dat het een roze 1e maand van 2016 gaat worden. Mijn lief kreeg griep op 1 januari en dus rondom m'n eisprong denk ik niet vaak genoeg of op het juiste moment gezellig gemaakt. Denk te vroeg en te laat. We zien het wel. Ik mag iig op het wachtbankje.....
Kroel, toch je ei gevonden. Fijn! Nu maar weer afwachten.m Jessy, de leeftijd hoeft niet altijd wat te zeggen. Hopelijk gewoon roze dit keer. Perdiz, jammer dat hubby ziek was. Die van ,ik heeft het deze ronde beter gepland. Die is nu aan de beurt. Hier vannacht en vanmorgen wat steken gevoeld. Zit nu 5 dpo, dus misschien innesteling? Of zou dat te vroeg zijn? Zit wel braaf aan de granaatappelsap dit keer. Ik test dit keer pas op of na nod, ivm de enorme teleurstelling van een positieve test voor die dan toch weer in het water valt. 14dpo is bij mij de 15de al, heb nod bewust iets later gezet nu.
EedihcrO leeftijd hoeft soms niks te betekenen idd maar toch vind ik het wel een dingetje. Het is natuurlijk wel wetenschappelijk bewezen dat de vruchtbaarheid na je 35e verminderd en om mezelf een beetje te beschermen hou ik daar wel gewoon rekening mee. Hoop natuurlijk wel dat ik het win van de wetenschap Ook nog even een vraag voor jullie, eens zien of het herkenbaar is voor sommigen. Ik heb mijn eisprong gehad, geen twijfel over mogelijk want mijn temperatuur bevestigd dat. Toch heb ik nog steeds steken in mijn eierstok/eileider, alsof er iets letterlijk op springen staat. Hoe kan dit? Ik dacht dat wanneer je eenmaal je eisprong hebt gehad dat de ovulatiepijn dan ook over gaat? Zit pas op 2dpo dus eventuele innesteling kan het niet zijn. Maar wat dan?
Allemaal succes! Leeftijd zegt idd niet altijd alles. Zangeres Anouk is 40 en zwanger van d'r 6e. Het is idd wel bewezen maar dat hoeft niet perse wat voor jou persoonlijk te betekenen jessy. Succes. Qua steken enz geen id. Ik heb dat maar heel af en toe zelf en denk heel eerlijk? Dat we onszelf allemaal ook een beetje gek maken af en toe met al die kwaaltjes hihi 😅 Ik voelde ook altijd van alles en die x dat ik echt zwanger was ben ik zelfs niet een x misselijk geweest de eerste 12 weken dus het zegt niet altijd alles. Xx Alle ladies succes! Ben ook benieuwd wanneer de eerste testen komen. Ik ga denk ik volgende week zondag testen.
Arch........pas 2dgn op het wachtbankje en ik wil nu al testen....grrrr HAHAHAHAHAHA Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie geduldig genoeg om te wachten tot NOD of zijn jullie nu al aan het rekenen wanneer jullie een vroege test kunnen doen? Bij mijn jongste test is op 9DPO al duidelijk positief.....
Zo, veel gekletst inderdaad. Succes alle meiden die op het wachtbankje zijn komen zitten! Kwaaltjes herken ik wel. Sinds m'n (vermoedelijke) ei ovulatiepijntjes gehad.Ik zit nu ongeveer op 6/7 dpo, maar nog steeds een soort "spierpijn" gevoel in de onderbuik, met af en toe steekjes. Borsten zijn soms gevoelig, maar dat heb ik ook wel vaker rond mn ei. Heel soms een heel klein beetje misselijk, maar niet noemenswaardig. Ik weet niet of ik het tot mn NOD volhoud niet te testen. Ik ga het wel proberen
Ben 29 oktober gestopt met de pil. Daarna gelijk twwe keer een cyclus van 25 dagen. Vorige maand was ei ook iets eerder en had ik ook het slijm gespot en nu helemaal niks of hij moet extreem vroeg gezeten hebben of hij moet nog komen, maar dan is het extreem laat en laatste ongesteldheid was ook net iets anders als normaal en op een of andere manier voelt het niet goed ( moeilijk uit te leggen ) zoals zo vaak maar afwachten wanneer we weer ongesteld worden en dan hopelijk een betere ronde. Weet niet of iemand het kan veranderen, maar de 17de is in ieder geval niet mijn nod meer. Datumloos of zo ??
Vandaag een knalpositieve ovulatietest! Dus mijn NOD wordt 20/1/16. Ik ben 28 jaar en het zou ons eerste kindje zijn, rond 2 na miskraam begin oktober op 8 weken. Heb nu wel een ietsjes langere cyclus: 36 dagen ipv normaal 30. Maar dit moet ook wel lukken zeker? Ik duim alvast voor alle dames hier
Hier 8 dpo en denk dat ik mezelf gek maak. Maat blijf maar last hebben van vage klachten.... Pfff ik heb een lange LF 14 max 16 dagen dus vandaag op d'r helft. Nog even geduld.
Vervelend he, die klachten. Volgens mij lopen we aardig gelijk op. Ik denk dat ik op po 6 of 7 zit, en heb ook van die vage klachten. Wat duurt wachten toch lang!!!!
Gezellig hierzo 😆 Vraagje aan de dames met kennis van ovulatietesten enzo. M.n. de digitale van clearblue. Had maandag getest en dat was nog negatief. Heb dinsdagmiddag om 13.00 uur een smiley op mijn test gehad, dus positief. Ik test altijd met clearblue en ik heb altijd 2 dagen een smiley. Nu heb ik woensdag getest en had al geen smiley meer. Vandaag getest ook geen smiley. Wat betekent dit? Dat ik een eerdere eisprong heb ofzo? Heb trouwens dinsdag en woensdag geklust. Vanavond staat ook op de planning.