♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (7) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (1) Lach, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zelf inseminatie) 21. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf op de lijst toegevoegd. Mijn cyclus is tussen de 28-30 dagen dus ga maar even uit van 30 dagen. Al weet ik straks precies wanneer ik het moet worden als mijn ovulatie geweest is Daarna word ik bijna altijd na exact 14 dagen ongesteld Wij doen aan zelfinseminstie ivm vaginisme dus hoop dat het snel gaat lukken. Ben 2x eerder in 1e ronde zwanger geraakt (1x miskraam) maar dat was nog wel op de natuurlijke weg.
Oh picasso wat vervelend zeg! Hopen dat het toch snel doorbreekt.. of op een late positieve test 😉 Lach Welkom! Hopen dat het snel raak is!
Ik ga ze denk ik eerst niet gebruiken. Dit is voor ons de eerste ronde. Mijn menstruatie is vrij regelmatig, met soms een dag meer of minder maar eigenlijk altijd 28 dagen. Mocht het na een paar maanden nog niet raak zijn kan het altijd nog.
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (8) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, 4e ronde (2e na MK), 1e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (1) Lach, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zelf inseminatie) 21. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mezelf even toegevoegd aan het lijstje. M'n cyclus is normaal tussen de 29 en 34 dagen. Op de 16e zit ik op dag 31. Deze dag gekozen omdat ik dan jarig ben . Vandaar dat er staat 28/29 jaar
Ik gebruik de cb digitale ovu testen gaan deze maand voor derde ronde gebruiken bij onze twee jongens de oudste eerste x met ovu testen en behandeling van de osteopaat raak. En bij de tweede de derde ronde met ovu testen en behulp van behandeling bij de osteopaat. Deze maand proberen we het nog zo wil het dan niet gaan we niet weer twee jaar aanrommelen maar vanaf januari naar de Osteo!
Dat was met de cb testen van clearblue heb met onze oudste maanden lang andere dipstick ovu testen gebruikt en getempt maar nooit gelukt!
Ik herken je verhaal! Hier precies zo..... Elke keer denk ik ik ga weer rennen maar idd die motivatie valt niet mee!!! Maar een goede gezonde voeding en natuurlijk een gezonde leefstijl werkt echt wel er toe bij..alhoewel ik daar niet zeker van ben. Ik heb nooit gerookt drink nier ben zeer fanatiek kwa voeding en beweeg echt meer als voldoende. Heb geen overgewicht en toch heeft het bij onze oudste 26 maanden geduurd eer ik zwanger was!
Nieuwe meiden welkom!!! Hier gaat het goed menstruatie was minimaal. 3 dagen dus dat was wel fijn. Ik verwacht m'n ei rond 30 dec of 31 maar dat hoop ik niet. Want dan zijn we niet thuis.... Dus hopen op een vroeg eitje.
Oh, dat is wel echt heel lang ja. Hopelijk hoef je dit keer niet zo lang te wachten. Het stomme is dat ik bij mijn dochter nog heb gerookt en gedronken (niet heel veel, maar toch) en was 1e ronde zwanger! Toen meteen gestopt natuurlijk. Nu leef ik veel gezonder en toch nog niet zwanger. Een gezonde levensstijl is heel belangrijk, maar je bent toch vooral afhankelijk van geluk. Maar misschien kunnen we elkaar hier een beetje motiveren om te gaan (en blijven) sporten
Ik wilde de lijst kopiëren en mijzelf toevoegen, maar het lukt niet op m'n iPad.. Wil iemand mij toevoegen? Daan, 25 jaar, ronde 2, eerste kindje. Dan ga ik uit van mijn laatste cyclus van 30 dagen en een eisprong op dag 19.
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (8) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, 4e ronde (2e na MK), 1e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje 19. (0) 20. (2) Lach, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zelf inseminatie) Daan, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 21. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)