Heb je toegevoegd imcm Wordt al een aardig mooi paars lijstje. Hopelijk veel roze binnenkort ♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (2) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM 16. (9) Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje 17. (9) Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (6) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje 19. (5) Belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje 20. (7) Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (1) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 40 Wachtbankje (23), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
He meiden jullie al originele ideeën om je man te vertellen mocht je een posi test hebben? Of testen jullie samen??
Ah, dank je. Wij zijn bezig met de eerste ronde en ik zit te wachten op mn ei... Die moet toch echt snel gaan springen. Net nog testje gedaan, maar nog niks. Beetje vreemd, maar mn cyclus is wel vaker een dagje langer ofzo. Bovendien nog nooit met ovulatietesten gewerkt, dus moet dat ooknog even uitvinden. Ik mag wel in de lijst hoor, ik ben 29 jaar oud. Ik zou zo rond 22 januari ongesteld moeten worden.
Bij d'r oudste kwam ik erachter doormidden via bloed onderzoek op d'r spoedeisende hulp. En bij de miskramen gelijk gebeld bij de jongste heb ik de test ingepakt. Met rompertje met i love papa. Dit keer wil ik het helemaal anders. Onze ouders en goeie vrienden wisten het al snel met 5 weken nu wil ik het stil houden!!! Tor 13 weken dan iedereen verrassen!!! Kids ook dan pas vertellen en de eerste weken even samen met m'n mannetje ervan genieten. M'n man ga ik ook verrassen hij werkt in d'r bouw, dus ik ga m'n posi test in z'n broodtrommel verstoppen! Ben benieuwd naar z'n reactie!!!
Mamavand zien zijn collega's het dan niet ook meteen bij de lunch? Vind het iig een goeie om overna te denken. Want bij mijn dochter teste ik ook wel vaker voor nod en dat was altijd een heel getuur ( zeg ma gerust wit dus ) en toen ik zwanger was was er 10dpo duidelijk wat te zien en toen kwam ik helemaal enthousiast beneden en zei meneer: weet je het zeker?! Jij denkt elke x dat je wat ziet. Dus dat leuke moment hebben we nooit gehad helaas. Nou is hij al niet zo'n uit de ban springer ma ik ga er dit x alles aan doen om hem echt te verassen
Ja collega's zitten wel aan tafel. Maar ik stop er ook wel eens andere dingen in dus hij is wel vrij voorzichtig maar ik zit me net te bedenken. Dat het ook wel Leuk zou zijn om hem op het daschboard te leggen!!
Dan heb ik nog een aanvullende vraag. Ik had vorige week dinsdag een zeer duidelijke ovulatietest. Mooie smiley De eisprong komt dan toch later. 1 dag? 2 dagen? Zou mijn 1 DPO dan woensdag, donderdag of vrijdag zijn??
In zijn broodtrommel zou ik ook wat risky vinden. Daarbij doe je dan een dingetje met urine bij zijn brood. Zou dat toch apart houden. Oo het dashboard is wel leuk idd. Of een kop koffie voor hem maken in de ochtend en hem als lepeltje op het schoteltje erbij leggen? Ben je al zo zeker dat je zwanger bent? Voor jou is het niet de eerste natuurlijk. Dan herken je de symptomen misschien beter. Ik voel van alles, maar weet gewoon niet meer wat nou symptomen zijn en wat niet.
Of de test in de koelkast leggen en hem vragen wat te drinken voor je te halen hahah. Pfff laat me maar eerst een positieve test in handen krijgen.....
hahha had het niet bij z'n brood ingedaan hoor! In z'n koelbox .... 😂 Nee ben helemaal niet zeker elke keer denk ik ja... En dan is het nee... Maar zat langzaam wat te denken hoe ik het zou vertellen. Maar het kan ook zo nog een jaar duren hoor. Was bij d'r eerste 26 rondes pas zwanger en daarna tere miskramen in 1 x zwanger en daarna 15 rondes. Dus ik ga er vanuit dat het nog wel even duurd
Altijd leuk om te fantaseren hoe je het wil doen toch?! Leuk om te lezen. Zelf zou ik er wel bij willen zijn om zijn reactie te zien. ( als ie dan weer zo droog reageert krijgt ie meteen een klap 😅 ) lijkt me ook wel leuk om bv een pakketje via de post te versturen. Als ie dan thuis komt van t werk dat het klaarligt. Als Vl hier post krijgt zonder winkel embleem erop of wat dan ook dan is ie altijd super nieuwsgierig!
Dat is ook Leuk madamev. Ik zou het in ons geval zakelijk moeten sturen! Die post opent m'n man altijd moet je het wel. 1/2 dagen stil kunnen houden 😂
Ik heb al 101 ideeën in mijn hoofd gehad hierover... Denk dat ik hem wakker maak door op het bed te springen, gecombineerd met veel gegil en miss een paar tranen hihi
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (2) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM 16. (9) Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje 17. (9) Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (6) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje 19. (5) Belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje 20. (7) Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (1) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 40 Wachtbankje (24), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb mezelf ook op het wachtbankje gezet, mijn NOD wel iets aangepast. Nu maar hopen dat de tijd een beetje snel gaat. 1,3,5 en 6 januari geklust en 5 of 6 januari mijn ei, dus hoop toch dat we nu een beetje goede kans maken. Succes met zoeken en met wachten allemaal! Ik blijf lezen, veel te gezellig!
Ja, ik vind het hier ook gezellig! Hopelijk kunnen we met z'n allen door naar september mama's! 😊