NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Deze is ook leuk en je brengt me op ideeën! Mocht het deze ronde niet raak zijn dan hoop dat het dan de volgende ronde mag zijn. Als alles volgens schema verloopt dan zou ik een dag voor mijn man zijn verjaardag ongesteld moeten worden. Mocht ik dan zwanger blijken te zijn dan kan ik hem op zijn verjaardag verassen met een ontbijtje op bed en dan idd beschuit met muisjes. Oh leuk!

Maar liever wel deze ronde raak en dan volgende maand een croissantje op bed:p

2. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog geen idee of we samen gaan testen of niet..

Ik heb vanochtend toch nog maar weer een ovutest gedaan.. die was bijna positief.. en voel nu ook duidelijke krampjes/steekjes in de onderbuik.. heb nu nog maar 1 test in huis, die ga ik vanmiddag nog even doen, en dan straks maar ff naar de action..
    Wou eigenlijk geen nieuwe testen halen.. maar aangezien ik nu ook alweer op dag 26 van de cyclus zit is het denk ik toch wel verstandig.. hoop dat mijn lf deze cyclus wel wat korter zal zijn dan de vorige (7 dagen)

Wanneer kunnen de eerste dames testen?!

3. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant

Ja dat is ook leuk! Mocht het niet lukken en volgende ronde ook niet, kan ik dat ook op die manier doen, met zn verjaardag!

4. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Nog 8 dagen.. Dus nog eeeeeven geduld... Moeilijk!!

5. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik doe m'n zoon shirt aan van: stoer, ik word grote broer! En zo vertel ik het alleen aan mn moeder. Denk dat ik samen met manlief ga testen. De rest vertel ik pas na 12 weken, gezien de kans op miskraam.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Volgende week ga ik testen, dus het wordt weer aftellen!! ;)
    Ik was vanmorgen aan het shoppen en moest plassen. Had daarna een mega zere buik omdat voor mijn idee mn blaas te vol zat.. ( was helemaal niet heel veel urine)
    Zal wel weer niks zijn, maar toch... ;)

7. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Nog niet aan het denken of we samen testen of dat ik alleen test. Eerst maar het wachtbankje uitzitten :p. Als ik m'n ongesteldheid voel aankomen dan test ik helemaal niet. Anders 1 dag voor NOD. Omdat ik dan jarig ben. Normaal zou ik wachten tot 1 dag na NOD maar wil op m'n verjaardag wel duidelijkheid hebben.

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik man kan overhalen test ik 1 dag na nod, want hij wilde vorige keer ook liever wachten tot ik langer overtijd was. Geen idee hoe hij daar nu instaat. Eerst maar zien dat ik niet ongesteld word. Anders test ik 2 dagen na nod, maar dan is hij er niet bij, want dat valt op maandag. Nog geen idee hoe ik hem dan ga vertellen als de test positief is. Misschien het huis versieren ofzo. Of een grote poster maken die hij meteen ziet als hij binnenkomt.

9. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Jessy ik heb er ook een beetje verstand van en ik denk ook idd dat het ook langZaam kan gaan. Hier heeft ff nog steeds geen kruis gezet. Maar ik heb gekeken als het morgen weer 36,8 is dan zet ff een kruis bij woensdag. Zelf denk ik dat ik hem misschien maandag of dinsdag al heb gehad. Maar ben ook niet erg stipt geweest. Temp dan half 7 ma vanochtend mijn dochter kwart voor 6 wakker dus ja. Zo kom je af en toe nog wel eens op andere tijden. Ik laat iig mijn nod staan en ik zie het wel. Hebben iig veel geklust.

Leenislief en innestelingsdip kan zeker! Heb ik ook gehad bij mijn dochter. Hoeveel dpo ben je?

Sloppyslayer hoe komt het dat hij dat niet weet? Huh heb ik iets gemist?

Princess p leuk idee van de verjaardag! Je zou ook bij Hema een taart kunnen doen met bv een foto of tekst oid. Erg leuk!

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mijn man wil ook steeds dat ik wacht totdat ik 5 dagen ofzo overtijd ben.

11. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik test altijd eerst alleen. Dan bespaar ik hem tenminste de teleurstelling. :(

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @madameV: hij staat er anders in als ik....hij is er echt totaal niet mee bezig. Voor zijn gevoel ben ik net ongesteld geweest.

13. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Mag ik jullie vragen wat jullie van mijn kaartje vinden?
    Eerste positieve ovulatietest was op dinsdag 5 januari. Ik heb oraal getemperatuurd maar heb hier begrepen dat het niet betrouwbaar is. Alsnog ben ik benieuwd of jullie hier iets uit kunnen opmaken....Of heb ik hier helemaal niks aan?

Bijgevoegde bestanden:

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik test ook altijd alleen vaak ook zonder dat ie het weet. Word er alleen maar zenuwachtig van samen. Is het positief is het snel genoeg verteld. En ik bepaal ook lekker zelf hoe wat wanneer haha

15. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Precies!

16. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Leuke manieren om te vertellen komen er voorbij zeg. Op een verjaardag is idd ook heel erg leuk! Hoop alleen niet dat ik tot augustus hoef te wachten 😋. Ik test wel altijd alleen, want ml is dan nog niet wakker. Ik vertel het hem dan als hij wakker wordt. Kan wel een keer iets speciaals regelen dAn. Hopelijk hoef ik niet te vaak te vertellen dat het zo is en dan een week later de teleurstelling.
    Hier nu wel een symptoom, ben al sinds gisteravond misselijk 😖Zou alleen wel vlot zijn. Woensdagnacht en donderdag steken in bm gevoeld. Laten we het hopen...

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh zo slippyslayer maar jullie gaan er voor in de zin van als het lukt is mooi en anders ook gelukkig

Ik denk dat je hier niet zoveel aan hebt Maryjames. Rectaal is idd betrouwbaarder. Die 5 januari heb je wel een dipje gehad dus dat kan je eisprong zijn maar dan zou je temp ook echt omhoog moeten gaan en dan zet ff ook een kruis. Ik denk dat dat nog niet is gebeurd omdat je 31 dec en 1 jan iets hoger in je temp zat en daar nu nog niet bovenuit komt.

18. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ja jammer! Nu kan ik niks anders doen dan wachten op het wachtbankje

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Tis toch moeilijk. Heb je mijn kaartje gezien in mijn handtekening? Heb gekeken dat als het morgen weer 36,8 of hoger is ff een kruis zet bij woensdag. Maar doordat ik soms nogal vroeg heb getempt of juist laat ( oud en nieuw ) dus ik twijfel ook. Maar wij zitten d'r gewoon met 1 bil op haha.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Wat heel kunt doen is dus morgen en overmorgen alvast invullen. Bv dezelfde temp als vandaag of hoger en daar een beetje mee spelen. Zo ontdek je wanneer ff wel een kruis zet. Zo van als het morgen nog 0.1 of hoger is zet ie een kruis bij 5 jan ( ik zeg maar wat ) zo kun je wel een beetje ontdekken waar die dat kruis dan zal zetten

.. Snap je me nog? 😜

Deel Deze Pagina