NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb jouw kaart net bekeken, ben heel benieuwd of ff morgen een kruis zet op woensdag!
    Heb even gedaan wat je hierboven zegt, en als de tenperatuur de aankomende 3 dagen stijgt, dan geeft ff een kruis op vrijdag (vandaag ). Nou ik merk het allemaal wel haha

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @madameV: precies 😀

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik word gek heb nu al 3 dagen bloed neuzen!!!! Nog nooit eerder gehad. Zwnagerschapskwaal?? Ee zullen zien?

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ben benieuwd Maryjames! Wil je ook niet gek maken oid maar ik ben dan zo nieuwsgierig dat ik van die scenario's in ga vullen haha! En nog f klussen is nooit verkeerd lijkt me. Ook al zet ff morgen een kruis dan ben ik er nog niet heel zeker van dus soms weet je het toch niet. Ik hoop dat er geen volgende ronde komt ma als dat zo is dsn ga ik wekker zetten en altijd 05:30 testen ofzo. Dan is iig mijn dochter nooit wakker en dan kun je er iets meer van op aan.

Spannend sloppyslayer!

Mamavand nog nooit van gehoord bloedneus als zwangerschapskwaal ma wie weet?

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dat is idd een kwaal 😉😀 mijn vriendin had dit bij 2 kids.

6. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Weekend! Dacht ik ga toch alles eens in FF zetten, maar kwam tot de ontdekking dat ik dan op 2 verschillende dagen uitkom met de eisprong, terwijl dezelfde gegevens zijn ingevuld.

Als zelfs de computers het al niet weten, hoe moeten wij het dan weten.
    Nou ja, zo te zien wel echt ei gehad. Hopen dat die temperatuur niet meer omlaag gaat de komende maanden.

Vind trouwens erg naar van FF dat het Engelstalig is, of kun je dat wel ergens aanpassen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      2
  7. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    En dit is de andere...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      1
  8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nu ook roze verlies na een dag wat zeuren in m'n buik op 9 dpo?! Heel vaag altijd LF van 14/16 dagen . We zullen zien.

9. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Spannend, misschien een innestelingsbloeding?

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij andere zwangerschappen nooit gehad maar zou kunnen natuurlijk. Maar we wachten af!

11. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    MadameV, ik heb hetzelfde probleem met de temp tijden. Of dochter is vroeg wakker, of moest er 's nachts voor haar uit en met de feestdagen een drankje hier en daar, het heeft echt invloed. Merk dat ik een hele rommelige templijst heb deze keer.
    Bij mij zou de daling van vanmorgen inderdaad kunnen duiden op een innesteling. Ben 6 dpo. Maar eerst maar eens zien wat m'n temp morgen doet.

Jann, ja die mannen soms! Maar ik wilde toen persé samen testen. Dit keer hoeft dat niet zo nodig dus ga dan ook zeker niet langer wachten dan 2 dagen na nod.

Mamavand, ik ben (helaas) mijn hele leven al bekend met bloedneuzen. Ze komen te pas en te onpas. Ik had ze ook regelmatig vroeg in mijn zwangerschap. Omdat er bij mij geen peil op te trekken is weet ik niet of het door de zwangerschap kwam, maar dat is wel waarschijnlijk. Het kan namelijk zeker een symptoom zijn.

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    #652 Leenislief, 8 jan 2016
    Laatst bewerkt: 8 jan 2016
    Nou dames, ik heb iets hoor....
    Toen ik vanmiddag onder de douche ging had ik het idee dat de aders op m'n borsten wat zichtbaarder waren. Boezem was ook al een paar dagen gevoelig, maar vanavond ineens nog véél gevoeliger! Toen ik net naar bed ging nog ff een borstencheck gedaan en waar ik vanmiddag nog twijfelde of die aders wel écht zichtbaarder zijn dan anders, lijkt het nu wel of er iemand met een stift lijntjes op heeft getekend zo duidelijk! En m'n tepels voelen ook branderig nu ik m'n bh uit heb. Nooit eerder gehad. Dit kan toch bijna niet meer missen? 😄😄 Ik vind het in ieder geval een goed teken 😊
    Ik hou natuurlijk wel een slag om de arm, maar als het zo doorgaat durf ik misschien zelfs wel voor m'n vakantie te testen.

Truste meiden!

13. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ik ook!!! Niet heftig maar wel bloed! Heb ik echt nooooooit! :(

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Spannend mamavand kan idd wel innestelingsbloeding. Ik heb dat toen ook 2 rondes achter elkaar 9 dpo gehad. 1 x weer ik alsnog ongi andere x zwanger!!

Yes ff heeft een kruis gezet.

Juffie dat is wel bijzonder ja twee kruizen. Heb je ook ovu testen gedaan? Wat denk je zelf?

Oeh dames jullie maken het al wel spannend hoor!!! En dan zit ik volgens ff net 3dpo haha

15. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Wat een spannende kwaaltjes allemaal.

Hier al paar dagen menstruatiebuikpijn. Ben vandaag (denk ik) 10 dpo, weet niet wat ik er van moet denken...ik dacht eerst innestelingpijntjes, maar heb het eigenlijk elke maand...:(:(
    Meestal is het dan 2 of 3 dagen over en dan komt het weer terug en wordt ik ongesteld.

Zijn er meer dames die dat op die manier hebben?

16. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja MissMarijkeik herken dat wel. Heb vaak ook een dag of 4 van te voren menstruatiepijn. Dan stilte voor de storm en daarna barst het in alle hevigheid los.

Mijn temp is weer 0,2 gestegen ten opzichte van gisteren dus wie weet een innestelingsdip.

17. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Spannend al die kwaaltjes die nu beginnen! Ik kan er nog niet zoveel zinnigs over zeggen. Ene moment voel ik van alles, andere moment niks... Blijft wel een beetje zeuren in mn onderbuik, maar ik kan daar nog weinig van maken. Borsten af en toe gevoelig, maar niet overdreven. Aankomende week maar afwachten of het erger wordt allemaal. Maar dan komt het lastige, heb dat soms ook wel naar aanloop van mn menstruatie.. Nog een weekje geduld.
    Mijn zoon zou eigenlijk naar zijn vader dit weekend, maar dat wordt verschoven naar volgend weekend. Komt wel mooi uit, want dan is mn NOD. Dus wordt toch samen testen indien er geen menstruatie komt! Anders moest het even stiekem!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zojuist weet spotting. Heel raar maar ga ervan uit dat m'n ongie morgen of overmorgen al komt. Veel te vroeg dus. Wat raar he? Want ben zeker van m'n ei! Zowel temp als cb ovu testen op dag 13

19. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Nou dames.. wat spannend allemaal..

Ik heb de afgelopen dagen een paar keer gehad dat als ik bukte er zuur omhoog kwam (heb ik nooit), last van een borrelende buik, paar keer duizelig geweest, en vanochtend werd ik misselijk wakker..

Heb er net toch maar eens even een testje tegenaan gegooid, aangezien ik toch niet weet wanneer mn eisprong geweest is, en geen nod weet..

Staat er gewoon een heeeeel vaag streepje!:$
    Heb er voor de zekerheid een druppel water op gedaan omdat ik twijfelde of het niet gewoon het voorgedrukte streepje was.. Nou is tie gewoon echt roze geworden!!!:$

20. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hallo. Ik ben Chantal en 27 jaar. En mama van zoontje Sven. Ik zou graag mee willen kletsen.

18 januari is mijn nod en dit is de 5e ronde. Sinds vanmorgen 6dpo krampjes onderin buik.

Mijn banner klopt helaas niet. Ga ik nog aanpassen!

Deel Deze Pagina