NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Wat spannend Anoek! Heb je een foto?

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Wouw! Spannend zeg!! Heb je een foto?? 😃

3. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat het lukt om op foto te krijgen, maar zal het ff proberen..😊

Zo meteen maar ff kv 2v5 halen...

4. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Meen je Anouk!! Spannend!!
    Wat Princess en Chantej zeggen!! foto :)

5. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Spannend Anou, idd, foto? Hoe ver ben je nu?

Mamavand, ook spannend, best wat symptomen dus. En ik dacht dat de innestelingsbloeding ook meerdere dagen kon duren? Of heb ik dat mis? Blijft ook nog even heel spannend. Elk geval. Hoop niet dat je naar verrast wordt met een vroege menstruatie.

En ook voor leenislief spannend. Zijn wel allemaal goede tekenen. Ik duim voor je. Zou ook wel lekker zijn als je het voor de vakantie al weet.

Hier geen idee of het iets met zs te maken heeft of gewoon na eisprong symptomen zijn. Zit vol pukkels, borsten blazen helemaal op en worden pijnlijk, af en aan misselijk en vannacht allemaal rare borreltjes in mijn buik. Ik hoop het zo. Oh ja, ik slaap ook heel slecht momenteel. Vreselijk, ben dus ook moe, maar waar komt dat dan van he... Erg onzeker dus hier. Soms is zwanger willen worden helemaal niet leuk 😔.
    Ik heb wel een afspraak gemaakt met een fertiliteitsarts. Kan 25 jan al terecht. Na de verhalen hier dat mensen boven de 35 toch echt wel na een half jaar aan de bel konden trekken heb ik het nog maar eens geprobeerd. Hopelijk helpt deze man me wel. Die vorige gyn was zo laks.

6. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Heb het geprobeerd.. op de originele foto is het wel zichtbaar maar weet natuurlijk niet hoe die hier upload..

Bijgevoegde bestanden:

7. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Oké.. niet zichtbaar hier..

8. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Als je het probeert bij daglicht in de vensterbank? Dat hielp bij mij nog wel eens...

9. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Zal het zo ff proberen😊

10. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Nee het lukt niet.. camera wil ook niet meer goed scherpstellen op de test.. doe morgen/overmorgen een nieuwe test, als die duidelijker is zal ik m plaatsen.. t is nu nog een behoorlijk tuurstreepje hoor..

Eedihcro ik heb geen idee.. maar aan het streepje te zien nog niet op mn nod.. maar heb ook geen idee wanneer de eisprong geweest is.. Heb deze keer niks gevoeld..

11. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anouk1989 wat spannend zeg! Hoeveel dpo ben je? (vast over heen gelezen)

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wow wat spannend Anouk!! Dan zou je meteen de eerste roze zijn, hopelijk doet goed voorbeeld, goed volgen zeg maar he?! Haha!

Ik voel licht mijn borsten. Afgelopen maandag heel heftig, maar daarna zakte het af. Nu komt het weer licht terug. Dus wat dat nou weer betekend.... Toch ook wel een rommelende buik de afgelopen dagen en vannacht meerdere malen wakker.
    Ik weet niet wanneer mijn ei is geweest, dus weet ook niet exact wanneer mijn NOD is. Ik denk dat als ik volgend weekend nog niet ongi ben, ik dan ga testen.

13. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Heb geen idee haha.. had deze 'maand' zoiets van ik zie het wel.. vorige keer de groeispurt van het eitje zo goed gevoeld, geen testen nodig..
    Deze maand niks gevoeld, en niet consequent getest..

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Goedemorgen dames, had even wat terug te lezen. Wat een stelletje kletskousen zijn jullie!

Wat een hoop kwaaltjes komen er hier en daar voorbij en allemaal klinken ze even hoopvol! Zelfs een test al, spannend! Ik heb bij sommige wel een heel goed gevoel als ik dat zo lees.

Nu mijn kwaaltjes; ik voel helemaal NIKS:D

Heb het idee dat het weer niet gelukt is, soort voorgevoel. We wachten het maar af. Ik heb 21 januari een afspraak bij de huisarts, dat geeft me wel wat rust.

15. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hier inmiddels sinds gisteren erg verkouden en vandaag ook wat duizelig en wat benauwd/kortademig (maar ja dat kan ook door de verkoudheid komen).
    Verder heb ik aan de rechterkant in de buurt van mijn bekken regelmatig een steek (gisteren enorm pijnlijk toen ik moest niezen)
    En vanmorgen, ik was alleen thuis, begon ik ineens helemaal te lachen en was ik super vrolijk. Best bizar.

Bij alles wat ik voel na de eisprong denk je, zal het dan eindelijk raak zijn?
    Maar ik kan natuurlijk nog nergens last van hebben, er is nog niet eens een innesteling geweest, want ik ben pas op DPO3 of DPO4.

Heb mij voor genomen om niet te testen voor NOD, maar nu ik dit allemaal weer voel begin ik toch alweer onrustig te worden. Haha, erg he!

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wow wat spannend Anouk!!
    Ik zei dat ik vrijdag ga testen maar ik denk dat ik gewoon na het weekend afwacht...
    Al hoewel ik het ook weer niet zeker weet want dan denk ik als ik vrijdag test en hij is wit, weet ik ook gelijk weer waar we staan ;)

17. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Ja, het is hier zeker erg gezellig. Doordeweeks als ik uit het werk kom heb ik elke keer heel wat bij te lezen. Maar leuk toch?

En ja, dat je niets voelt kan ik mij voorstellen dat je dan denkt het is niets. Op dit moment heb ik meerdere zwangere vriendinnen. Twee ervan gevraagd, die zijn zo'n 10 weken zwanger en voelden paar weken geleden nog niets. Dus zo duidelijk zijn die signalen niet altijd.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Niets voelen kan ook positief zijn!

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eedihcro en Jessy, fijn dat jullie bij arts terecht kunnen. Maar liever nog is het niet meer nodig 😊

Anouk, wat spannend zeg! Ben benieuwd naar je volgende test.

Ik was vanmorgen beetje misselijk. Dat in combinatie met de andere kwaaltjes stemt mij erg hoopvol. Hopelijk zit het niet tussen m'n oren. We zullen zien 😊

20. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Jeetje wat spannend hier zeg, wat een boel dames met kwaaltjes!! Vooral bij jou is het spannend Anouk! Hopelijk heb je morgen een duidelijkere test in handen en kun jij als eerste op roze!!:D

Jessy77 geen symptomen hoeft geen slecht nieuws te zijn! Zoals ik gisteren zei voelde ik ook niks toen ik zwanger bleek te zijn van mijn 2e. En ik testte pas toen ik al bijna 5 weken was.

MamavanD spotting (Of zelfs licht bloedverlies) kan ook juist een goed teken zijn. Bij mijn 2e kindje dacht ik zelfs dat ik licht ongesteld was, ik had van ongeveer 10-12 dpo wat donkerbruin bloedverlies. Week later toch maar even getest omdat ik het toch een rare menstruatie vond. Bleek ik dus hartstikke zwanger, dat bloedverlies was de innesteling geweest...

Zo zie je maar, het kan alle kanten nog op. Hopelijk is iedereen op deze lijst, met en zonder kwaaltjes, gewoon zwanger!!

Zelf heb ik de laatste nachten alleen hele heftige dromen, maar dat is dan ook alles. Ik wacht rustig (nou ja, rustig???) af...

Deel Deze Pagina