Aah echt mamavand? Ik was er zo van overtuigd met die bloedneuzen enz! Ik duim nog voor je Merk hier dat het dichterbij komt het word voor iedereen toch wel spannend zo!
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (4) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM Myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje Barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (9) Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje 17. (9) Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje Sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 18. (8) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 19. (6) Belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje 20. (7) Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (3) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? kindje MayB, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 47 Wachtbankje (32), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Spannend allemaal zeg! Jammer mamavand, hopelijk zet het niet door! Hier zijn de klachten ook alweer wat voorbij. Ik denk dat de ovu kwaaltjes wat erger waren dan anders, wellicht omdat we er nu echt voor gaan. Je lichaam kan je dan echt voor de gek houden. Wel nog steeds af en toe lichtje krampjes, maar kunnen inderdaad ook de darmen zijn. Gister wel voor de leuk gezellig gehad met vl (ook belangrijk!) en bij aanraking van de borsten waren ze wel gevoeliger... Ik ga volgend weekend testen als ik dan nog niet ongi ben geworden.
Goedemorgen, Mamavand, heeft het al doorgezet of is er nog hoop? Jessy, spannend. Geen ervaring, maar hoop voor je dat de ha je kan helpen. Ik heb besloten om toch niet te testen. Denk dat het geen gevoelige testen zijn en ben pas 9dpo dus nu testen lijkt me zinloos. Ik wacht maar gewoon af tot zondag. Heb nu al voor de derde nacht op rij dat ik al heel vroeg wakker ben en niet meer in slaap kom. Dat had ik bij m'n dochter ook dus het kan een teken zijn. Maar goed, wachten dus. Pffff....
Oh nee wat balen MamavanD en Suze!! Veel succes in de volgende ronde! (en ik had vooral voor jou nog wel zo'n hoop MamavanD!) Zo zie je maar hoe je lichaam je dus enorm voor de gek kan houden... Anouk ik ben ook heel benieuwd of jij nog getest hebt! Hier vannacht weer een idiote droom, ik had bijna slaande ruzie met m'n broer (wilde hem echt bijna aanvliegen in m'n droom en begon bijna te huilen...) omdat hij een stuk chocola van m'n taart griste hahaha! Ik hoop maar dat die belachelijke dromen iets te betekenen hebben want anders is het wel irritant...
Haha wat een droom ik ben ook al aan zo haar dromen! De raarste dingen.. En heb steeds menstruatieachtige pijn terwijl ik dat nooit heb.. Of mn cyclus is vroeger ( geen ovu testen gedaan) of het betekend misschien wel positief.
Balen mamavanD en Suze Ik hoop dat jullie snel wel een positest mogen vast houden hoor! Hier allemaal vage klachten......pfff wat duurt het lang Volgens mij had ik bij mijn meiden helemaal geen duidelijke klachten.....maar goed dat was IVF en dus niet vergelijkbaar. Daarbij ga ik ook echt niet vanuit dat we spontaan zwanger zullen blijven. Het liefste ging ik weer naar het ziekenhuis maar ML wil dat niet en er is echt wel een goede kans....
Hoi dames, Nee ik heb nog niet weer getest.. durf niet echt aangezien de kv test later omowit was.. Had een ander topic geopend, gevraagd naar ervaringen met zwanger en kids testen.. Had al snel 5 of 6 reacties met vals positieve testen.. (zelfs op kraanwater!) (Persoonlijk snap ik niet dat dat soort dingen in een land als Nederland nog voor kunnen komen.. overal zijn zulke strenge eisen voor?!) Heb dus ook al een paar dagen bruin verlies.. maar heel lichtelijk.. en had het idee dat het meer werd, en dat ik ongi zou worden.. maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd.. Ik snap er niks meer van haha. Wat kan een lichaam (hormonen) je voor de gek houden he! Ah Nee toch mamavand en suze! Wat balen zeg!!
O daar heb ik overheen gelezen dat jij daarna een witte test had.. Ik had net een opwelling en opeens getest.. Geen ochtend urine en veel gedronken.. 5 dagen voor nod.. Hoe kan het ook dat hij wit is.. Maar ja diep in me zei een stemmetje: stel je voor dat.... er wel iets vaags staat. Niet dus... Geen stap verder. Gewoon wachten!!
@Anouk: ja helaas kan je lichaam je heel erg in de maling nemen! Ik hoop voor jou dat het niet zo is hoor en dat je over een paar dagen toch een positest mag hebben. Maar als het dan niet zo is dan maar ongi worden zodat je weet waar je aan toe bent
@Anouk dus nog even spannend. Wanneer ga je wel weer testen mits je niet ongesteld wordt? @Jann ik had vanmorgen dezelfde opwelling, te willen gaan testen. Maar heb het niet gedaan. Heb tegen mezelf gezegd op zn vroegst donderdag.. En eigenlijk pas zondag... We zien wat ik wel of niet vol kan houden. Inderdaad dat stemmetje: Wie weet nu al een tuurtest.. Bah, wachten!
Knap van je!! Ik vind het nu al stom van me dat ik het gedaan heb. Maar blijf moed houden want het is nog veel te vroeg..