Suze balen. Dikke knuffel en succes de volgende ronde Anouk Pff knap zeg! Niet meer getest. Hoeveel dpo zit je nu?
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (4) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM Myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje Barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (9) Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje 17. (9) Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje Sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 18. (8) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 19. (6) Belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje 20. (7) Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (4) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? kindje MayB, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind Datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 48 Wachtbankje (32), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb je er bij gezet, op 21 januari aangezien de lijst tot dan loopt Zit je al op het wachtbankje? Heb dat iig nog niet bij vermeld
Ik heb geen idee.. niet echt iets gevoeld.. vorige week begin van de week wel vruchtbaar slijm gehad (dacht ik).. maar heb ook niet consequent getest.. Maar snap er deze ronde dus niks van haha. Dit is ook pas de 2e ronde, dus over mn cyclus is ook nog weinig te zeggen.. Wil iemand mij in elk geval even op paars zetten? Ga er wel vanuit dat mn eisprong geweest is.. Ik hou als nod gewoon de 16e aan (gebaseerd op de 33 dagen van de vorige ronde) en denk ook dat ik dat als volgende testdatum aanhoud.. Leenislief, fijne vakantie!
Och balen meid, was ook wat vreemde ronde voor jou deze keer toch?. Hopelijk zit nu alles weer wat op schema.
Nou meiden snap er niks meer van. M'n borsten zijn nog gevoelig maar wel minder erg als gister. Bloedneuzen ook alweer 3 gehad vanmorgen. Bloedverlies zet niet door alleen af en toe met wc bezoek wat bruin roze op wc papiertje. Dus ik heb een test gedaan. Ik twijfel ik lijk heel in de verte iets te zien. Net de test gedaan nog niet helemaal droog. 3/4 min geleden gedaan. We wachten maar af.
Sorry ik kan geen streepje ontdekken Kan wel echt zijn dat je nog te vroeg bent.... Ik blijf voor je duimen
Bij deze bog een foto. Ik krijg hem er niet duidelijk op. Of ik zie iets wat er niet is kan natuurlijk ook!
Goh wat spannend allemaal zeg! Ik zie nog niets op je test maar met uploaden gaat veel kwaliteit verloren. Het kan nog! Hier eigenlijk de gebruikelijke dingen een week voor NOD. Borsten beginnen zeer te doen, weinig tot geen afscheiding. Ik verwacht dan ook gewoon ongesteld te worden volgende week maandag. Enige andere is/ was... Steeds zeur gevoel in mijn onderbuik en zere nek. Me voorgenomen om alleen voor NOD te testen als ik echt duidelijk iets anders voel dan normaal. Nog een week wachten dus!!
Sorry Mamavand, maar zie het ook niet. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk 😊 Goed van je nextstep om nog te wachten. Hopelijk blijft je menstruatie uit volgende week. Hebben jullie ook dat je je het ene moment ontzettend zwanger voelt en het andere moment totaal niet? Mijn lichaam geeft zulke tegenstrijdige signalen. Als ik m'n borsten mag geloven ben ik zwanger, maar als ik m'n buik moet geloven word ik over een paar dagen ongesteld. Oh oh oh, wat duurt het toch allemaal lang 😐
Hallo, Ik heb nog niet klachten van mijn lichaam. Alleen moment van darmen rommelend en soms ontlasting. Verder ik wil moment niet kopen van de zwangerschapstest. Omdat vorig maand kocht ik elke x zwangerschapstest.. Ik blijf gewoon afleiden en ontspannend!
Hier geen enkele symptomen. Sterker nog, mn borsten zijn nog nooit zo klein geweest 😐. Super drukke week gehad dus voor mij vliegt de tijd. Aangezien mijn klusmomemten niet echt goed waren, verwacht ik niks.. ik denk wel dat ik zondag een testje ga wagen. Liever omo witte testen, zodat ik alvast voorbereid ben op de teleurstelling. Overigens: bij beide miskramen had ik symptomen, zoals volle borsten en misselijk. Bij mijn voldragen zwangerschap geen enkele symptoom en daardoor pas getest op nod. Had t namelijk echt niet verwacht. Dus dames, het zegt nog helemaal niks als je geen symptomen hebt. Succes iedereen! Meiden op rood, heel erg balen en knuffel voor jullie 😘