K begin te twijfelen over m'n nod. Maandag kramp en draden helder slijm. Denk bingo. Altijd psies om de maand. De woensdag er op Volgend mega kramp. Zou dat dan de eisprong zijn? Toen geen draden. Hmm iets om over na te denken.. Niemand nog 2 mooie rosé streepjes?
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (4) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM Myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje Barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (10) Anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje PrincessP, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje Mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje Jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje Miesy, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje,MMM 17. (11) Eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje Liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje Sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje Sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 1986CHANTAL, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje Sumer93, ??, ronde 2, 1e kindje 18. (8) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NienT, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) Larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje Chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje Blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje 19. (7) Belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje Bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje Trotsemoeder90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (7) Sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje Daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (5) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? kindje MayB, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind Luna3, 27 jaar, ronde 4 (2e na miskraam), 1e kindje Datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 53 Wachtbankje (35), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Thx meiden. Ik moest gewoon testen...had hoop nodig..(helaas niet gekregen) Ik had gister een hele emo dag, op het werk vertelde collega dat ze zwanger is van de hun 2e kindje... Zij werd zwanger van de 1e toen wij 9 mnd aan proberen waren...en nu dus ook alweer zwanger van de 2e voor...en wij wachten nog steeds... al 3 jaar. Tuurlijk blij voor haar is hele lieve meid...maar doet zeer! Wilde niet huilen waar zij bij was...heb even lekker potje gejankt op de WC..en rest vd dag wat van slag. Daarom dacht ik vanochtend..wie weet!! genoeg succes verhalen op 14dpo.. Maar we moeten nog maar even hoop houden tot de 15e..ja toch Oh ja Blondie..getest met Action test.
Meiden waar ik zo overtuigd was dat ik ongie zou worden vandaag is het rood verlies van gister echt overgegaan in bruin. Oud bloed en enkel als ik van binnen voel. Dus heel vaag nog geen ongie. Gister weer vaag gevoel van een balletje in m'n buik. We zullen zien ik wacht maar gewoon tot zaterdag
Zo herkenbaar! Een dikke digi knuf voor jou! En ik hoop echt dat je nog een positest gaat krijgen hoor.
Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is. Ik kan wel uit eigen ervaring zeggen dat ik IVF minder belastend vond als de IVF. Bij mij kwam dat doordat ik zeker wist dat er een bevruchting was geweest en dat gaf me rust. Ik heb wel een hele zware punctie gehad en daarna overstimulatie, dus ging echt niet over rozen maar toch vond ik het kwa spanning veel minder intensief. Ook het wachten op de eerste testen is maar iets meer als een week.....je hebt namelijk een punctie, dan een paar dgn wachten of er bevruchting is, dan terug plaatsing en dan kan je al weer bijna testen. Maar echt ik hoop zeker dat het niet nodig is!!
MissMarijke, kan me zo goed voorstellen dat dat moeilijk is! Het is ook oneerlijk verdeelt wat dat betreft. Sterkte.. En heel hard duimen dat het toch een roze maand wordt! Zo niet, sterkte met de IVF traject. MamavanD, spannend zeg! Hopelijk was het nog oud bloed wat er kwam en ben je toch zwanger! Ik begin wel steeds meer te twijfelen. Heb wel echt menstruatie achtige krampjes steeds. Alleen heb ik die meestal 1 a 2 dagen voor NOD, dus zou nu wel erg vroeg zijn. Vroege cyclus? Heb wel echt veel gevoeligere borsten dan anders... Zelfs douchestraal erop is gevoelig. Ik wilde eigenlijk wachten tot zondag met testen, maar met mezelf afgesproken dat wanneer ik het echt niet vol kan houden donderdag alvast eentje ga/mag doen...
Dag dames... Hoe zit het met jullie 'symptomen' vandaag? Hier behoorlijk gevoeligere borsten en drukkend gevoel op onderbuik. Dat laatste herken ik niet. Beetje gevoel alsof je winderig bent zegmaar, alleen ben ik dat niet Nog mensen getest vandaag?