NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Als het nu niet raak is dan ga ik eens een maand met ovutesten aan de gang. Misschien zit ik wel helemaal fout!
    Volgende maand weinig kans (man is 3 weken weg). Maar dan weet ik het toch een beetje.
    Ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar ongemerkt gaat dat toch heel snel.

2. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Vanaf hoeveel dagen na de eisprong durven jullie te testen? Ik zit nu op 9dpo en heb net alvast 2v5 van Kruidvat in huis gehaald. En sja zoals verwacht maakt dat het moeilijker om nog niet te testen :(

3. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Ik zot vandaag 8 dpo.
    Zat ook al te denken, als ik nu testen had had ik er zeker 1 gedaan.
    K voel me zo zwanger als wat. Maar dat voel ik elke maand vlak voor m'n nod

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk is het zover! Ik ga op vakantie!!!! Lekker skiën 😄
    Zal dus de komende dagen niet actief zijn hier. Ben vooral benieuwd of ik wel of niet ongesteld terugkom haha. Hopelijk niet natuurlijk, maar vrees van wel.
    Heel veel succes lieve meiden! Ik verwacht een roze lijst als ik terugkom dus stel me niet teleur 😊

5. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie leenislief! Geniet er lekker van, en kom weer heelhuids terug!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Fijne vakantie leenislief

7. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Heel veel plezier!!!

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Welkom hier!
    Hier een moeder van 2 huilbaby's....mijn oudste gelukkig maar 4mnd maar mijn jongste heeft 9mnd gekrijst! Letterlijk....nu ik er op terug kijk moeten we er om lachen maar toen er midden in zaten was het over leven. Ze is nu 4jr en gaat naar school.....en pas nu zijn we vrij gelaten uit het ziekenhuis. Bij haar was het een extreme vorm van KMA maar omdat ze afwijkende klachten had en ze met 3wkn begon met symptomen dacht het ziekenhuis dat het geen KMA kon zijn...tja

Ik vind het nog knap dat jullie er nu al wel weer voor willen gaan hoor :D

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heel veel plezier!!

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh op die manier mamavand. Was me f ontschoten dat je al getest had denk ik.

duvellie hij is nu pas 11 maanden toch? Dat is toch nog hartstikke snel 😉

Leeniief hele fijne vakantie!

Anouk hoe os het bij jou?

Hier weet ik het niet. Kan merken dat ik best wel prettig Viñd dat temperaturen als achterwacht ofzo. Ma nu was het vanochtend half 6 Ipv half 7 dus dat maakt het niet betrouwbaarder helaas. Ik heb de testen ook al in huis. Zit nu 6dpo waarschijnlijk maar heb echt nu al neiging.

Sloppyslayer jij nog opnieuw getest?

11. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh en veel moe! Zal t weer wel zijn. Ben ook telkens mezelf gek aan het maken. Dan denk ik heel ver vooruit zo van zal wel een jongetje zijn want ben best vaak misselijk en dat was ik bij mijn dochter niet. En misschien ben ik wel niet eens zwanger. Pff is het al volgende week haha

12. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemiddag,

Ik voel me even niet zo lekker, want ik ben virus van snotverkouden. Bah!
    Verder ik heb nog niet symptomen...

Ik duim wel voor jullie als wie krijgt roze tekst!
    Rode tekst, balen en hoop volgende ronde wel geraakt!

13. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Idd, bij mij was wel vaak misselijk en duurt tot ong. 11 weken daarna weer normaal tot na de bevalling. Dus we kregen een jongen! Nu afwachten tot mijn nod tussen 17 en 19 jan ivm 1e mk.

14. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Fijne vakantie Leenislief!! En hopelijk kom je terug zonder een menstruatie te hebben gehad!

Sumer93 ik probeer te wachten met testen tot mijn NOD. Anders maak ik mezelf alleen maar extra gek, want wat zegt en evt negatieve test dan?

MadameV: héél herkenbaar, ik heb bijv al zitten uitrekenen wat m'n uitgerekende datum zou zijn als ik zwanger ben. Slaat nergens op maar ik doe het toch elke ronde weer...:)

15. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Fijne vakantie Leenislief!

Hier totaal niet zwanger! Weet t zeker!

Dames even een vraagje...
    Wie van jullie heeft net als ik de namen al helemaal klaar liggen??
    Je hoef ze natuurlijk niet te zeggen maar was gewoon benieuwd😉

16. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Wij!!:D
    Alleen hebben wij slechts een meisjesnaam, omdat mijn man beweert dat hij alleen maar meisjes maakt haha! Dus als we nu gaan vrijen zegt hij vaak: "Kom, we gaan ...erin stoppen!" ;)

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Brabomama ook de datum weet ik ja haha. Erg he. Gelukkig ben ik niet de enige. Dan denk ik oh als het lukt kan ik het in maart als we een weekendje weg gaan met de familie van mijn vriend hun vertellen. Zou zo leuk zijn maar loop hard van stapel haha. Zoals iemand hier ook al zei tis goed dat je het kunt delen hier en niet alleen maar tegen je man/vriend want die ziet ons elke x weer aankomen 😉

Dogs84 hoever ben je in je cyclus?

Mamavanhayden heb wel wat meisjes namen. Ma al heel lang haha. Dan heb ik zo'n notitie in mijn telefoon en als ik weer eens wat leuks hoor noteer ik dat.

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hihi brabomama mocht het wel een jongetje zijn moeten jullie daar vast helemaal aan wennen dat idee!

Ik vind mijn vriend ook echt zo'n meisjes papa. Heb 1 vriendin die zei dat al voor mijn dochter er was ( en ze wist dus ook nog niet wat het werd ) ze wist zeker dat het een meisje zou worden en als we d'r meer zouden krijgen ook haha. Nou we gaan het zien als opnieuw zwanger worden ons gegunt is

19. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Afgelopen 17 dec was ik zwanger geraakt, maar 19 dec was cb digitale niet zwanger. :( Daarna 21 dec kreeg ik bloedverlies maar niet hevig dus druppels. Afgelopen 25 dec ging ik bij echo controle in het zkh omdat ik vertrouw mijn lichaam even niet en ook klacht van mijn liezen, zware gevoel van mijn bovenbenen en moe. Blijkt dat ik was tevroeg miskraam. :( afgelopen 31 dec weer terug bij echo controle en mijn baarmoeder was goed en leeg.
    Waarschijnlijk 29 cyclusdagen als goed begrijpen.. 2 maanden geleden was eerste dag van mijn menstruatie 23 nov '15 en mijn gevoel ook 21 dec '15 als 29 cyclusdagen.
    Mijn eisprong was afgelopen 3 en 4 jan '16 begonnen, dat ik had goed gevoel van zeurende onderbuikpijn.

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ah wat naar dogs. Dus helemaal zeker weten qua hoever je staat is best lastig. Hopelijk snel zwanger! Succes xx ( en bedankt voor je uitleg )

Deel Deze Pagina