Als het bruinverlies aanhoudt (of stopt) ga ik zaterdag nog een test doen.. maar ja, misschien is dat helemaal niet nodig.. Heb nu eigenlijk ook geen testdrang.. Hele dag al wel hoofdpijn.. meestal geen goed teken..😕
Heb t gevoel dat er een band aangetrokken word, net achter mijn schaambot..... Pfff waarom let ik overal op😂 Vrijdagochtend ga ik testen.. (tenzij ik dan al ongi ben natuurlijk, ik ga niet testen omdat ik denk dat ik zwanger ben maar omdat we vrijdag middag naar de dokter gaan mbt zwanger worden)
Wat een boel herkenbare dingen lees ik hier. Elke ronde van plan minder druk ermee te zijn, maar dat lukt toch echt niet. Hier wel last van wat punten, maar pas 6 of 7 DPO, dus dat kan toch nog lang niet? - voor de wekker wakker, ook in het weekend erg vroeg (vanaf donderdag) - pittige dromen de afgelopen nachten - koud, rillingen, koude handen en voeten (heb het altijd warm) - vandaag af en toe een klein beetje misselijk - af en toe lage rugpijn Ben erg bang dat ik gewoon veel te graag wil en alle puntjes zelf stuur in mijn lijf. Hoe kan ik die focus weghalen van er zo druk mee zijn?
Nou... Niet vrees ik 😉😁 althans niet zo lang je op dit forum zit haha... Mijn symptomen dus: - gevoelige borsten (maar dat heb ik altijd dus eigenlijk geen symptoom) - veel afscheiding sinds vandaag - vreemde dromen, heftig vooral en heel levendig. Viel me niet zo op maar omdat er hier over gesproken wordt dacht ik er ineens aan. - soms wat drukkend gevoel op mijn buik. Ben nu 9/10 DPO maar test niet zo lang ik mijn symptomen niet heel erg opvallend vind zegmaar... Ik denk nl iedere maand al wel dat alles er op wijst dat ik zwanger ben en deze maand eigenlijk voor het eerst niet echt.
Denk dat dat het ook is, hier niet meer komen. Maar dat vind ik toch ook wel erg gezellig. Tja dan maar gewoon voor iedereen op het wachtbankje duimen en hopen dat ik zelf ook snel eens op roze mag.
Ik ga al meteen wat mee iedereen gek maken met mijn al of niet ingebeelde symptomen... Al een hele week gerommel en gas in de buik. Al een hele week lichte hoofdpijn, die geen hoofdpijn is... 3 dagen geleden was m'n temperatuur gestegen tot 37,1 (onder oksel 's avonds) + hele dag erna ook, maar normaal zit ik op 36,7. Gisteren dan gezakt naar 36,6 en vandaag terug 36,8. Maar vandaag dacht ik dat ik ongesteld werd. 4 dagen te vroeg.. ik voelde er wat uitlopen en yep.. bloed.... Dus verbandje in. Sindsdien heb ik dus de hele tijd krampen in m'n onderbuik (midden) niet aan de liezen. En ben nog es gaan checken en blijkbaar was het maar 1 druppel bloed want het is volledig gestopt... Zou het kunnen??? Innesteling op 3 dagen voor m'n NOD? En een innesteling, kan je dat zolang voelen? Ondertussen al 4 uur krampen op die plaats.
Ik ga morgen ochtend testen. Veel te vroeg maar kan niet meer wachten. Ben dan 9 dpo. Bij mijn zoontje en bij mijn miskraam bij 12 weken testte ik op 9 of 10dpo heel licht positief maar verwacht toch dat de test negatief is morgen. ... en toch testen natuurlijk. Haha.
Ik vind het ook veel te gezellig hoor juffie! Mijn temp was trouwens vanmorgen 37.2... Voor mijn doen is dat echt mega hoog.. Hmmm
Spannend Lach!! Ik durf ook nog niet, ben te bang voor een teleurstelling... Houd ons op de hoogte! Hier weinig symptomen, behalve af en toe wat krampjes en vannacht alwéér zo'n levendige droom.
Mura dat kan zeker 9dpo spannend hoor! Lach en en en? Hier snap ik er niks meer van. Trouw getempt vanochtend geeft ie in 1 x aan dat ie mijn kruis verplaatst na zaterdag ipv woensdag. Dan zou ik dus pas 4dpo zijn en een cyclus van 36 ( kan schommel tussen 28-40 ) maar vorige week dinsdag echt steken dus ik weet het ook niet meer. Stel dat ik zondag zou gaan testen ben ik dan pas 8dpo als dat klopt. Zucht. Misschien moet ik gewoon nog iets langer wachten met testen. En het duurt al zo lang! Qua kwaaltjes dat dromen heb ik al een dag of 5/6 ook dat sterkt me in het idee dat mijn ei wel dinsdag of woensdag is geweest Nouja we zullen zien 😉
Ik ben bang dat ik komende dagen op rood mag. Vanmorgen licht bloedverlies van binnen, bij mij een teken dat de menstruatie in aantocht is. Kan nog wel twee dagen duren, maar toch. Voor een eventuele innestelingen lijkt het me veel te laat. Moet officieel zaterdag of zondag ongesteld worden, dus bloedverlies is niet onmogelijk met een iets verkorte cyclus.
Ik heb er ook geen vertrouwen meer in hoor.. Ik wacht nog tot vrijdag, doe dan nog een test en dan is het klaar. Al 3 dagen zere buik, trekkende pijn. En voel me opgezet. Meestal teken van menstruatie. Balen elke keer weer een maandje verder.
Hoi hoi Ik ben nieuw hier ! En wil graag op het lijstje , ik ben 24 jaar Wij willen graag een tweede kindje en Mijn NOD is 15 januari, het is de 6e ronde.
Wat ik al dacht negatief... Helaas. Kan zijn dat ik nog te vroeg ben natuurlijk. Ik moet maandag ongesteld worden. Bij mijn zoon testte ik op zondag heel licht positief en zaterdag was mijn nod (28 dagen cyclus) Dus wilde het gewoon proberen. Vrijdag nog een keertje. De testen die ik heb zijn zo onwijs goedkoop van ebay dat ik het daar niet voor hoef te laten. Met dezelfde testen had ik bij mijn zoon zo vroeg positief getest.