Nou mama van d je houdt de spanning er wel in zeg! Blondie heel begrijpelijk hoor het is je gegunt. Van je man snap ik helemaal. Dan denk ik al snel duurt zo'n test dan zoooo lang dat dat niet erbij kan ook al ben je druk? Ik had dat bij mijn dochter zulke rare cyclus na de pil en dan zei die alleen maar komt wel goed. Dat deed het ook wel want was alsnog "al" na 7 maanden zwanger maar dat wil je dan gewoon niet horen Temperaturen word ik echt niet wijzer van. Mocht ik na de volgende ronde koop ik eerst een andere thermometer want volgens mij is die ding niet helemaal goed. Mijn temp is wel hoger maar hij stijgt niet verder zou dat moeten? Oh en dan ben ik ook nog zo stom geweest. Ik heb gewoon getest. En ik zit volgend ff 5 dpo ma dat kan echt niet kloppen. Denk zelf 8/9/10 dpo maar ik meen gewoon wat te zien 😯 Maar dat zou bijna niet kunnen dus nou wens ik weer dat ik het niet had gedaan want word er niet duidelijker van. Pff word echt gek van mezelf
Blijft echt spannend mamavand. Ben heel benieuwd zondag. MadameV, ook nog even spannend dus. Bij 10dpo zou je evt toch al wel wat kunnen zien? Heb je een foto? Sloppy, toch een witte test nu, maar je bent ook nog heel vroeg, het kan nog. Hier inmiddels echt kotsmisselijk en soms heel duizelig. Nu slaap ik ook slecht, dus schuif het maar even op vermoeidheid. Maar intussen gaan die radertjes in mijn kop maar door... En rare dromen p, ook hier ja. Ik was vannacht aan het bergbeklimmen zonder zekering en ml viel bijna. Ik werd gewoon helemaal benauwd wakker. Heb mega hoogtevrees namelijk 😂 Moet op mijn handen zitten om niet te testen, maar heb met ml afgesproken dat echt niet voor zondag te doen, das beter voor deze ronde.
Toch maar weer getest😁 Vandaag 11dpo Foto is helaas gedraaid, maak straks nog foto bij daglicht.
Chantej! Ik zie ook zeker een streepje😊 maar kan de kleurt niet echt zien.... Ohh wat spannend meid. Hoop dat ie mooi oploopt en mega duidelijk wordt.
Wat spannend allemaal... halen jullie die testen helemaal uit elkaar eigenlijk? Bij mij weet ik het nog niet. Heb nog steeds bloedverlies, maar echt weinig... dus nu weet ik niet of het mijn menstruatie is of niet. Echt gek. Normaal heb ik de eerste dag een zondvloed en nu amper wat... en nog steeds buikpijn, wat ik normaal niet heb en als ik al es buikpijn heb, dan is het toch anders en enkel de 1e dag. Dus echt gek. Ik wacht nog even af met testen in elk geval.
Jullie maakten me allemaal zo zenuwachtig met de reacties die ik vanmorgen las dat ik het niet kon laten weer een test te doen.
Ik haal het dekseltje er vaak vanaf(de bovenkant) dan kan ik het wat beter zien als ze nog zo licht zijn. Wat balen zeg dat je nog niet echt duidelijkheid kan krijgen. Al die onzekerheid om gek van te worden
Chantej, ik denk ook wat te zien. Hopen dat ie mooi gaat oplopen nu. Larissa, 9dpo negatief wil nog niet alles zeggen toch? Kan nog best hoor. Myra, spannende cyclus voor jou dus. Ik krijg net buikpijn en meestal betekent dat niet veel goed, nu helemaal maar afwachten tot zondag met testen, maar ik vrees ervoor.
Jeetje wat wordt hier weer druk gekletst, ik vrees dat het me niet gaat lukken om op iedereen te reageren... Blondie87 dikke knuffel voor jou! Natuurlijk kun je hier je gal spuwen! Vervelend dat je vent geen interesse heeft in de onderzoeken, terwijl jij ze natuurlijk het liefst gisteren al had laten doen...maar probeer hem een beetje tijd te geven, hoe moeilijk dat ook is. Hopelijk is hij snel 'om'! Chantej ik weet eerlijk gezegd niet eens waar ik moet zoeken naar het 2e streepje, boven of onder de controlestreep? *blond* Balen voor alle meiden die negatief hebben getest, hopelijk zijn jullie allemaal gewoon nog te vroeg. En wat een hoop dames met uiteenlopende symptomen!! Ik hoop echt dat het bij iedereen wat te betekenen heeft!! Hier gisteren vroeg op de avond een klein beetje héél licht bruinverlies gepaard met wat menstruatiekrampen, dus ik dacht echt dat het begonnen was. Vannacht inlegkruisje ingedaan, was ie vanmorgen nog steeds spierwit! Dus nu de komende dagen afwachten of m'n menstruatie echt door gaat zetten of toch niet...aaaaargh spannend!
Chantej, ik zie m wel, maar twijfel ook over de kleur.. lijkt mi meer grijs.. spannend hoor!! Hier is het bruin verlies weer afgenomen! 1x heel lichtelijk bloedverlies gehad, maar zeker geen ongi.. Ik wacht dus gewoon af tot zaterdag en ga dan testen 😊 Heb nu wel het gevoel dat mijn borsten wat voller zijn.. ml vond dat ook (dus geen verbeelding haha) verder niet echt klachten behalve vreetbuien, maarja die heb ik ook als ik ongi word.. dus dat zegt weinig.
Enigste klachten is moe, dromen,vergeetachtig ( 2 afspraken vergeten) en zuurbranden,en geen afscheiding ( normaal witte afscheidng nu niks) en vanaf 8-13 dpo roze bruin verlies. En 10 dpo onwijs erge zere borsten. 8-10 dpo vreselijke lage rugpijn en buikpijn. Nog 1 dag roze erna en 2 dagen bruin verlies. Rommelende darmen 8-13 dpo. Gister avond met eten koken misselijk niet kunnen eten. Gister 14 dpo nega test. Ik ga ervan uit dat m'n ongie gewoont komt. Of als m'n innesteling zondag was dat ik gister te vroeg heb getest. Ik wacht nu tot zondag! Meiden wat zijn jullie klachten
Jeetje, wat spannend allemaal hier! Ik hoop dat er straks een heleboel op roze mogen! Ik had een vraagje, vroeg het mij gisteren af.. Kan het zijn dat je twee manden achter elkaar aan dezelfde kant een eisprong hebt? Ik dacht eigenlijk dat het om en om was (ene maand rechts, volgende maand links etc.) maar weet ook niet waar ik dat op gebaseerd heb 😜 Nu als ik op internet lees zie ik dat dat dus volgens mij niet zo werkt. En dan een volgende vraag, als je twee maanden aan dezelfde kant een eisprong hebt, kan het dan zijn dat je de ene maand meer ovulatiepijn hebt dan de andere maand? Ik heb namelijk vorige maand rechts hele erge ovulatiepijn gehad voor een paar uur en gisteren voelde ik vooral in m'n onderbuik steekjes en later rechts ook wat fellere steken, maar lang niet zo erg als vorige maand.
Oh dames, ik mag van de lijst worden gehaald. Mn man slikt sinds oktober antidepressiva rn nu lees ik dat dat heel veel invloed heeft op t zaad. Ik kan dus niet zwanger worden als hij dat blijft gebruiken. Pff succes alle anderen!
Lieve schat m'n zus en zwager slikken beide antidepressiva. M'n zus heeft echt een meid van al 6 jaar.