NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Zó niet eerlijk. :(

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Missmarijle Ah nee. Succes de volgende ronde het is je zo gegunt. Idd niet eerlijk

Juffie ik weet niet helemaal zeker wanneer mijn eisprong was. Ik dacht dat ik gister 8/9/10 dpo zat maar ik teste al vrij duidelijk dus misschien toch wel eerder. Mijn temperaturen was ook niet helemaal betrouwbaar. Ff zet alleen een kruis bij eisprong maar je kunt Well een innestelingsdip hebben ( dit hoeft niet )

3. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    MissMarijke verdorie zeg, ik sluit me aan bij de dames voor mij: het is je zo gegund (iedereen natuurlijk, maar jullie zijn al zó lang bezig!) En nu moeten jullie weer een ronde verder. Extra dikke knuffel voor jou!

Rachel93 op de valreep welkom hier! Hopelijk is het voor jullie snel raak.

Hier zonet toen ik wakker werd heel even staan twijfelen of ik toch niet alvast zou testen maar ik heb me ingehouden. Ik bemerk bij mezelf ook ineens een soort niet-durven-testen gevoel. Klinkt heel stom maar ineens denk ik: "Wat nou als het écht raak is? Dan krijgen we dus een DERDE kindje:$:$:$
    En ja, dat is zeker een weloverwogen keuze maar toch vind ik het doodeng als ik erover nadenk. Ik wil met deze opmerking overigens niemand voor de borst stoten want ik realiseer me echt wel hoeveel geluk wij hebben dat ik zo makkelijk zwanger raak!! Maar het hele idee van straks misschien wel 3 kinderen hebben overweldigt me gewoon ineens.

Sorry voor dit lange verhaal, moest het even kwijt...

4. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Niks gek hoor Brabomama. Ik had dat met onze eerste ook en nu, opweg naar hopelijk nummer twee, ook weer.

Ik heb vanmorgen wel getest maar hardstikke wit.
    Op zich stom om te testen aangezien ik bij onze zoon pas de avond voor NOD positief testten. Maar ja...., je hoopt het zo hé!? 😖

5. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Goedemorgen allemaal. Ik heb tussen te verhuisdozen even een testje gedaan op 11 dpo. Ik twijfel nu omdat ik bij de eerste op 10 dpi al een veel duidelijkere test had. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

6. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    NienT ik lijk wel iets te zien, spannend hoor

7. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Ik zie echt een tweede streep hoor!! (Zelfs op het kleine schermpje van m'n mobieltje haha!)
    Gefeliciteerd!!!!!

8. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Ik heb ook getest, helaas niets te zien.
    Maar verwacht pas dinsdag of woensdag NOD, dus hoop er nog keihard het best van. Nu 9 0of 10 dpo.

Ik duim voor alle testers vandaag...

9. MayB

MayB Lid

1 mei 2013
    72
    0
    6
    Vrouw
    Dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood balen altijd ff een domper als dat zo is.
    Wij hebben bij onze zoon ook in de mmm gezeten na 1,5 jaar precies vandaag(2 kaar geleden) een positieve test in handen!
    Nu na zwangerschap heb ik weer een eisprong van mezelf nog echt geen regelmaat in maar voel mijn ei goed dus we gaan t eerst zo proberen voordat we weer t traject ingaan
    Brabaomama ik snap je gevoel wel hoor had ik bij onze zoon ook en nu denk ik oeh als t deze ronde raak is hebben we straks twee van die schatjes 😉 maar het is idd wel de keuze hoor als het allemaal mag lukken in ieder geval!
    Wij gan vannacht op wintersport met mijn familie dus ik moet daar ergens een keer stiekem een test doen haha of ik wordt daar ongi echt geen zin in op vakantie ben het na de zwangerschap zo heftig dat ik dan echt niet kan gaan skieen!
    Ik las bij iemand die zei veel slijm te hebben en anders droog bij mij had ik dat de vorige ronde ook dus dacht he mss raak maar helaas je lichaam kan je zo voor de gek houden met die kwaaltjes!
    Dames succes met testen! En dames op rood succes met de volgende ronde!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    MissMarijke wat ontzettend k*t voor je (ja laat ik het maar benoemen zoals het is). Zo lang bezig en nog niks. Je zet mij iig wel even met beide benen op de grond want ik zit al een paar dagen te balen om het feit dat ik zeer waarschijnlijk naar ronde 9 moet. Dan zie ik hoe lang jullie al bezig zijn en dan schaam ik me diep! Ik hoop van harte dat het snel raak mag zijn voor jullie. Dikke knuffel vanuit hier.

NienT ik vind het een mooie test! Ik, en vast meerdere dames, zouden er voor tekenen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Juffie balen maar kan nog alle kanten op!

Aan de rode dames, sterkte en heel veel succes in de volgende ronde.

Aan de testers, heel veel succes!!

11. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    NienT ik vind m duidelijk hoor! Gefeliciteerd!!

12. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    NienT duidelijk positief. Gefeliciteerd!

13. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een negatieve test. Nu weet ik wel zeker dat het deze ronde niet gelukt is. Nouja hopelijk dan op valentijn ♥ een positieve test.

14. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ziet er goed uit NienT

15. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    image.jpg
    Mijn testje van vandaag 11dpo

16. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    image.jpg
    En nog 1. Maakt me nog niet gerust dat ze zo licht blijven😞

17. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    NienT, duidelijk! Gefeliciteerd!

Missmarijke, wat ontzettend balen en dat is nog een understatement... Ik duim voor je dat het volgende ronde wel raak is

18. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb net toch een testje gedaan, na de positieve testen hier kon ik me niet meer inhouden haha.. omowit..
    Maar heb ff mijn berichten nagekeken (heb deze ronde alles echt slecht bij gehouden..) en had op 8 jan een bijna positieve test (daarna niet meer getest helaas, had geen testen meer in huis)..en een paar dagen daarvoor vruchtbaar slijm (zo had ik het de vorige ronde ook) dan kan het natuurlijk ook zo zijn dat ik nu veel te vroeg ben met testen..
    Want als die dus op 8 jan later op de dag positief geweest zou zijn, dan zou dus 9 of 10 jan de eisprong geweest zijn.. en het is nu pas de 15e..
    Het bruin verlies zou dan een ovulatie bloeding geweest kunnen zijn? (Heb er hier wel eens over gelezen) het was absoluut geen ongi...

Maar.. dan zou het wel een lange cyclus zijn/worden.. pas op dag 27/28 ovulatie..😕

Nou ja.. afwachten maar weer..

19. rachel93

rachel93 Actief lid

12 jan 2016
    199
    76
    28
    Dankjewel! Ik duim voor iedereen!

20. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    NienT, hier is ook een mooie streep te zien.

Lach, hoe weet jij zeker dat je ronde niet gelukt is, je NOD is de 18e dan heb je toch nog een paar dagen?

Chantej, op mijn scherm zie ik heel licht iets paars waar het streepje zou moeten zijn. Misschien dat hij morgen of na een paar dagen nog wat donkerder wordt.

MissMarijke, zo balen voor je vooral omdat je al een hele reis erop hebt zitten. Hoop dat het je eindelijk gaat meezitten.

Deel Deze Pagina