Ik twijfel ik heb vaak testen gehad zelf duidelijker als deze en echt vals. Dus ik zou echt even een Kruidvat test halen
Dames op rood, zucht, super balen, al helemaal voor degene die al heeeeeel lang bezig zijn Dames op roze, zucht, wat heerlijk voor jullie super gefeliciteerd!!! Geniet ervan! Dames in twijfel en nog op het wachtbankje, zucht, wat duurt het weer lang he. Voor het eerst schiet deze maand echt voor geen meter op vind ik. Komt denk ik omdat we het deze maand denk ik niet op de perfecte momenten het gezellig hebben gemaakt, omdat m'n lief ziek was. Maar helemaal hopeloos is het ook niet, mits m'n eisprong door de tarwekiemolie eerder was of wat later was ( had paar dagen na m'n geplande/voorspelde eisprong net als voorgaande maanden menstruatiepijn, wat ook m'n eisprong zou kunnen zijn geweest) Ik moet zondag dan ongesteld worden. Vorige maand had ik alvoor het eerst een paar dagen ervoor wat bruin verlies, daarna 10 dagen een menstruatie! Nu niks!!!!! Wel een nat gevoel (sorry voor de omschrijving) met helder en gemengd met wit slijm. Had voor het eerst deze maand ook een week geleden nu ineens een giga klodder slijm verlies, jakkie! Mn borsten doen super pijn. Als dat morgen weg is weet ik dat het echt over is deze maand. Ik ben bewust niet actief geweest hier, maar nu m'n nod zo dichtbij komt begin ik wel weer nerveus te worden, ookal is de kans heeeeeeeel klein dat het raak is... Pffff moest toch ineens even m'n verhaal kwijt merk ik.
Woooow!!! Positieve testen!!! Gefeliciteerd dames, lekker van genieten!! Dames op rood balen zeg! 😔 Elke maand leef je er na toe en het is dan toch weer een teleurstelling.. Ik lees elke dag met jullie mee dames, zou iemand mij misschien op paars kunnen zetten? Ik moet voorlopig nog even geduld hebben met testen! Wachten duurt lang...! 🙈
Mezelf op rood gezet en de lijst aangepast. Heb je nog op een tuurtest gezet Belony. Omdat je het zelf noemde. Ik vind em zelf redelijk duidelijk . ♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (5) suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, mmm myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje Robinanas, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje 16. (12) anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje princessp, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje miesy, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje,mmm Rachel93, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Zigs, 36 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (12) eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje eedihcro, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 1986chantal, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje sumer93, ??, ronde 2, 1e kindje Duvellie, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (9) jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje nient, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje laurita123, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (9) belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje mamavanhayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje madamev, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje trotsemoeder90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Pimpelmeesje, ronde 10, 1e kindje 20. (5) sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje trotsemama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (5) maryjames, ?? Jaar, ronde 26, 1ste kind ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? Kindje mayb, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind luna3, 27 jaar, ronde 4 (2e na miskraam), 1e kindje datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje buiten de lijst. (1) daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje totaal: 59 wachtbankje (39), zwanger (1), ongesteld (7), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oeps jessy😅 Perdiz wist niet dat TArwekiem olie je eisprong eerder komt?! Tarwekiemolie is bij mijn weten meer voor een goede innesteling toch? Goed dat je het hier even van je afschrijft helpt soms wel!
Dankje we zijn meer dan een jaar bezig dus we mogen de mmm in. Eigenlijk vorige maand al, maar ik had die dag zwaar voedselvergiftiging. Ik zie al best veel positieve testen (heb natuurlijk niet t hele topic teruggelezen haha) wat fijn voor iedereen! En voor de rode berichten.. Hoop dat het voor jullie volgende ronde wel raak is! Ik merk dat het forum soms zorgt dat ik er teveel mee bezig ben, maar soms is t ook fijn om te zien dat het ook na zoveel rondes toch echt nog raak kan zijn
MadameV kijk hier maar eens https://vlugbevrucht.nl/tarwekiemolie-zwanger-worden/ Doordat je eisprong iets eerder kan komen krijg je ook een langere lf. Maar of het echt zo is.... Je gaat graag dingen geloven als het gunstig klinkt toch?
Zou het Pimpelmeesje? Ik heb werkelijk geen idee meer wat ik nou wel en niet meer moet geloven, zoveel meningen en zoveel zogenaamde feiten. Uiteindelijk doet ieder dat wat goed voelt toch? Blijf het ingewikkeld vinden zo hahaha
Is idd lastig perdiz wat wel en niet te geloven haha. Ik lees het idd in je link. Nu weet ik al helemaal niet meer wanneer mijn eisprong was😉. Doen waar je je goed bij voelt. Bij mijn dochter had ik een ronde voor mijn zwangerschap een "innestelingsbloeding" of iig 8 dpo lichtjes verlies en uiteindelijk werd ik alsnog ongesteld. Ik ben toen tarwekiemolie gaan slikken omdat dat ook de innesteling bevorderd ( schijnt ) doordat het toen de volgende ronde raak was heb ik dat nu ook meteen weer gedaan. Maar of het echt dat is zullen we nooit weten haha Spannend zeg pimpelmeesje mmm. Zie je er tegenop?
Nee, ik ben blij dat er eindelijk iets gebeurd. Na dik een jaar nog nooit enig teken van zwangerschap.. Geen vroege miskraam, tuurtestje, niks. Terwijl we wel altijd op het juiste moment geklust hebben. Hoop beetje opgegeven om zonder hulp zwanger te worden.
Gefeliciteerd Laurita. Voor zover ik kon zien in het licht dat ik had is mijn test helaas negatief. Ook morgen nod. Maar goed, nog geen bloed. Wel al 2 dagen vreemde buikpijn, maar ja, geen idee of die menstruatie aankondigt. Voelt anders. In combinatie met de misselijkheid denk ik nu misschien wel lichte variant van buikgriep.