Hoi dames Maandag is mijn nod maar vandaag had ik opeens kleine beetje roze bloed en wat bruin het is gelijk ook gestopt. Ik weet nu niet zo goed wat ik hier van moet denken nog nooit gehad als ik ongesteld wordt is het altijd gelijk veel zeg maar. Wat denken jullie zou ik al kunnen testen of niet? Heb wel al wat dagen kleine krampen en heel erg moe
Je kan altijd testen, sommige mensen testen eerder positief dan anderen.. Wat betreft de krampjes en; ik heb t echt opgegeven om hier iets van wijsheid uit te deduceren, al zovaak gedacht dat iets betekenis had zonder dat dat zo bleek te zijn. Als ik jou was zou ik een testje wagen maar als ie negatief is natuurlijk nog niet dé hoop opgeven.
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (5) suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, mmm myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje Robinanas, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje 16. (12) anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje princessp, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje miesy, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje,mmm Rachel93, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Zigs, 36 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (12) eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje eedihcro, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 1986chantal, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje sumer93, ??, ronde 2, 1e kindje Duvellie, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (9) jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje nient, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje laurita123, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (9) belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje mamavanhayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje madamev, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje trotsemoeder90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Pimpelmeesje, ronde 10, 1e kindje 20. (5) sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje trotsemama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (5) maryjames, ?? Jaar, ronde 26, 1ste kind ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? Kindje mayb, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind luna3, 27 jaar, ronde 4 (2e na miskraam), 1e kindje datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje buiten de lijst. (1) daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje totaal: 59 wachtbankje (36), zwanger (3), ongesteld (7), mmm (2), negatieve test (4), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Nogmaals gefeliciteerd nient! Swijger je kunt natuurlijk altijd testen zoals pimpelmeesje al zegt de een test sneller positief als een ander. Mijn nod is morgen dinsdag of woensdag en ik heb donderdag al duidelijk positief getest. Mij lijkt dat je 1 dag voor nod wel zeker duidelijkheid kunt krijgen of je moet echt heellaat hcg aan maken. Iemand ervaring met de action testen? Er staat wel dat je voor nod positief kunt testen maar ze blijven hier wel erg vaag. Je ziet ze wel zeker hoor maar die van donderdag van kruidvat waren alsnog duidelijker als die van action van vandaag. Maarja een streep blijft een streep natuurlijk ma toch
Ik heb gister even nagekeken hoe ik getest hab bij onze zoon. Dag 22 en 23 negatief getest, dag 24 niet getest, dag 25 in de avond positief en dag 26 NOD. Nu zit ik op dag 23. Ik geef mijzelf nog hoop. 😉
Wow duidelijke test NienT! Gefeliciteerd! Bij mij nog wel n hoge temperatuur, ondanks de gebroken nacht van steeds wakker worden en me afvragen of het al tijd is om te temperaturen pffff.. Maar ook vandaag negatieve test.
Goedemorgen dames mooie test NienT, lekker genieten! Aan alle anderen die nog in spanning zitten, heel veel succes! Hier behoorlijk wat krampen en temperatuur is met 0,2° gedaald dus ik verwacht morgen mijn menstruatie.
NienT nogmaals gefeliciteerd, deze test is nog duidelijker hoor!!! Spannend voor de dames die nog wachten of die negatief getest hebben maar nog hoop hebben...Zelf heb ik geen hoop meer voor deze ronde, maar in plaats van dat die ellendige menstruatie nou gewoon doorbreekt...nee hoor!:x Zigs: je stond al op de lijst!
Goedemorgen dames, Vanmorgen behoorlijk veel bruin, drupt zelfs na na het plasen dus ik mag op rood... Hopelijk niet wéér 10 dagen ongesteld, waarvan de 1e 5, halve dagen zijn....
Gefeliciteerd Nient.. Mooie test! Ik mag definitief op rood! Op naar ronde 13, dat dat voor ons maar een geluksgetal mag zijn. Succes wachtende dames! Op naar een hoop roze op de lijst!
Wat een hoop rood deze morgen 😢. Hier ook helaas. En hoe. Betekent wel een maand even loslaten voor mij, want ik ga dus uitgebreid carnaval vieren nu. Volgende week naar gyn, dus daarna hopelijk vol goede moed weer verder. Gefeliciteerd NienT.
Gefeliciteerd voor de dames die bij roze erbij zijn gekomen! En jeetje wat is er veel rood bijgekomen vandaag! Ik had het ondertussen ook allang al verwacht eigenlijk! Maar nee nog geen enkele aanleiding van een menstruatie inzicht.. Wel af en toe steken, gevoelige tepels en misselijk met vlagen. 1 dag voor NOD negatief getest (in ieder geval dat denk ik), ik heb nog geen ovulatietesten gebruikt. Vorige menstruatie was van 20 t/m 24 december, dus ik denk rond 2 januari ovulatie. Morgen weer test proberen? Wat denken jullie? Ben zo bang voor een teleurstelling..
Goedemorgen allemaal, Wat een boel tegenvallers zeg. NienT dat ziet er bij jou wel goed uit. Gefeliciteerd! Iemand een idee wat je lichaamstemperatuur doet na een korte nacht. Stijgt of daalt deze dan juist?