Haha die is leuk, ik hoop ook dat ook... Heb er vandaag even mega veel moeite mee :x zou bijna willen dat ik ongesteld werd zodat ik iig weet waar ik aan toe ben... Bijna.. Gewoonlijk heb ik er minder last van, ik had de hoop eigenlijk wel op gegeven ondertussen. Nu zijn de zenuwen minstens zo hard als de eerste periode, dacht dat het een goed teken was dat m'n temperatuur hoog blijft, maar heb al elders in het forum gelezen dat de daling soms pas op de dag van ongesteld worden inzet, kan ook per keer verschillen.. Ergens wil ik wel weer vast houden aan de hoop, maar de eerste paar rondes dacht ik elke keer zeker te weten dat dat m was, en nog nooit ook maar een tuurtest gehad Pffff
Nee volgens mij is het helemaal niet waarschijnlijk dat je al iets moet zien, je bent 4 dagen voor je NOD.. veel mensen testen pas positief vanaf de NOD en sommige pas later. Maakt t wachten natuurlijk niet minder frustrerend, maar maak je niet druk over die negatieve test
Bedankt voor de steun dames. Niet eerlijk als je lichaam je zo'n valse hoop geeft. Maar goed...we gaan maar weer heel hard hopen voor de volgende ronde. Heel veel succes meiden die nog in spanning zitten!
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (5) suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, mmm myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje Robinanas, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje 16. (12) anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje princessp, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje miesy, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje,mmm Rachel93, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Zigs, 36 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (12) eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje eedihcro, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 1986chantal, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje sumer93, ??, ronde 2, 1e kindje Duvellie, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (9) jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje nient, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje laurita123, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (9) belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje mamavanhayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje madamev, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje trotsemoeder90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Pimpelmeesje, ronde 10, 1e kindje 20. (5) sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje trotsemama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (5) maryjames, ?? Jaar, ronde 26, 1ste kind ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? Kindje mayb, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind luna3, 27 jaar, ronde 4 (2e na miskraam), 1e kindje datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje buiten de lijst. (1) daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje totaal: 59 wachtbankje (29), zwanger (4), ongesteld (14), mmm (2), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Met veel tegenstand mijzelf ook op rood gezet. Had zulke goede hoop. Vanmorgen een temperatuurstijging van 0,2 graden, wat steken, krampen en een beetje misselijk. Maar daar kwam ineens dat rode monster weer tevoorschijn! BAH! Wel een korte cyclus, nu al voor de derde rond 26 dagen. Dus we gaan maar weer op voor de komende NOD-lijst. Veel succes en roze gewenst voor alle mensen op het wachtbankje. Mede 'rode monster' meiden, sterkte en wie weet treffen we elkaar op de volgend lijst! Natuurlijk gefeliciteerd voor alle roze mensen, hopelijk blijft het goed gaan en zijn jullie in september een pracht wonder rijker in het leven!
Ik durf nu wel op roze dames! Gisterenochtend een positieve kv test. Vanavond cb gedaan en het zei "zwanger". Tja ml wilde perse omdat hij het streepje van kv niet dik genoeg vond. En ik heb nog een hele voorraad zw en ovu testen van 4 merken (verklaar me maar gek hihi) Hij beseft het nu ook... Tranen van geluk! Ik wens dit ook aan iedereen vooral diegene die voor een eerste gaan. Het is echt een nieuwe dimensie en gevoel dat je ervaart. Dames op rood, laat je koppie niet hangen, het komt ook voor jullie een keer. Dikke knuf 😘
Ik mag op rood op naar ronde 13😪 Ben er zo klaar mee! Morgen maar eens de huisarts contacten. Heel veel succes meiden hopelijk meer geluk voor jullie! Zwangeren gefeliciteerd ik ben jaloers😉
Gefeliciteerd laurita!!. Een streep op een test is een streep he die komt er niet zomaar dik of dun. Dat van een eerste kindje neem ik maar niet persoonlijk. Ik snap wel wat je bedoeld, zeker voor diegene die al zo lang bezig zijn hoop ik snel roze! Dames op rood jeetje toch het zijn er nog maar zo weinig op roze. Wens jullie heel veel succes de volgende ronde. Dikke knuffel
Ik baal zo voor de dames op rood! En ik ben zo blij voor de dames op roze! Ik word een beetje zenuwachtig van dat ik zo 1 voor 1 dames op rood zie gaan die op 16 januari NOD hadden. Hier echt nog helemaal niks, wel veel afscheiding dat ik soms ren naar de wc maar nee nog steeds niks. Morgen een test halen en dan dinsdag met mijn ochtendurine als het er nog steeds geen rode duivels zijn! Wel erg bang voor de teleurstelling! Barbomama hoe gaat het bij jou?
Hier ook nog steeds in spanning. Gisteren een negatieve test gehad maar nog niet ongesteld. Wel steeds meer gemene steken links en rechts in m'n onderbuik. Ff afwachten nog...
Even niet gekeken en alweer meer dames op rood 😩 Crap!! Zien we elkaar wel weer op de volgende lijst! Gelukkig toch nog wat roze ! Gefeliciteerd dames! Geniet Vd zwangerschap ! Dames op t bankje, sterkte nog even.
Hoi dames, tijdje niet mee geschreven. Ontzettend balen iedereen op rood. Het is echt elke keer zo zuur om die teleurstelling weer te hebben. Meiden op roze proficiat! Ik heb niet meer getest na 9 dpo. Zoals ik al eerder zei slikt mn man sinds okt anti depressiva. Ik heb me erin verdiept en kans op bevruchting is echt nihil. Dinsdag gaan we naar de huisarts, om te vragen wat we t beste kunnen doen. Het klinkt misschien gek maar in okt heb ik de laatste miskraam gehad. In totaal nu 4x zwanger geweest en 3x misgegaan, maar allemaal in 1x raak. Het probleem zat hem eigenlijk ook niet in t zwanger worden, maar of het bleef plakken. Nu ik dus 'al' een paar rondes verder ben, denk ik zeker dat de medicijnen een grote rol spelen. Hoewel we nog niet heel lang bezig zijn, vergeleken met anderen, voelt het intuïtief wel zo. Hopen dat we dinsdag meer horen..
Hier mag ik ook op rood! Veel te veel rood deze ronde op de lijst! Gefeliciteerd voor de dames op roze. Nu een cyclus van 28 dagen. Als dat volgende ronde ook zo is dan valt mijn ovulatie wel gunstig voor mij. Vriend is veel weg voor werk doordeweeks dus hoop ipv zondag, nu vrijdag of zaterdag en positieve ovulatie test te hebben. Afgelopen keren was op zondag de positieve test en konden we alleen op zaterdag insemineren. Dus voor mijn gevoel elke keer te vroeg.
Hoi dames. Hier ben ik weer even. Ik ben ff weer een tijdje afwezig geweest ivm de aanschaf van mm grijze roodstaart Alle dames op rood, wat balen.... Dames op roze, GEFELICITEERD!!!! En alle dames op het wachtbankje (NET ALS MIJ).. Nog even geduld .... de 20ste is m'n nod dus nu (jaja, 00.02 inmiddels) 2 dagen voor NOD... Ik moet zeggen dat al mijn hoop weg is en zoals vele die mij al een hele tijd kennen op de site zit ik in ronde 14 inmiddels bah bah. IK HOOP ZOOOOO DAT DE 4 PENDELS VAN DEZE MAAND UITKOMEN!!!! Toi toi toi dames!!
Mijn naam mag ook op rood! Op naar ronde 3... Ik zie het al wat vaker staan, maar wat houden die pendels in?
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (5) suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, mmm myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje Robinanas, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje 16. (12) anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje princessp, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje miesy, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje,mmm Rachel93, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Zigs, 36 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (12) eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje eedihcro, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 1986chantal, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje sumer93, ??, ronde 2, 1e kindje Duvellie, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (9) jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje nient, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje laurita123, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (9) belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje mamavanhayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje madamev, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje trotsemoeder90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Pimpelmeesje, ronde 10, 1e kindje 20. (5) sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje trotsemama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (5) maryjames, ?? Jaar, ronde 26, 1ste kind ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? Kindje mayb, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind luna3, 27 jaar, ronde 4 (2e na miskraam), 1e kindje datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje buiten de lijst. (1) daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje totaal: 59 wachtbankje (26), zwanger (5), ongesteld (16), mmm (2), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedemorgen, en weer heel veel rood bij Ik verwacht er vandaag ook bij te komen. Voor nu blijf ik nog even eigenwijs op paars. Hopelijk mogen vandaag wat dames op roze!
vanmorgen getest, negatief ...en was wel een kruidvat 2v5, dus mijn hoop is beetje weg. Maar donderdag pas NOD...dus nog niet op rood . Dames wat veel rood inderdaad , maar positief door naar de volgende ronde! Dames op roze hartelijk gefeliciteerd, geniet!