Allereerst Laurita gefeliciteerd, nu kun je er echt niet meer omheen dat je zwanger bent haha! Heerlijk, geniet ervan! Inderdaad alweer veel rood erbij, balen meiden!!:x Voor de meiden die nog wachten op hun NOD of die nog twijfelen over tuurtestjes: hou vol en ik hoop voor jullie allemaal op een knaller van een positieve test komende week! @Rachel93, je vroeg hoe het bij mij ging maar misschien heb je mijn vorige berichtje van gistermiddag gemist? Ik ben nu ook duidelijk ongesteld geworden helaas Niks nieuws te melden dus, behalve dat ik belaagd word door de rode duivels
Pendelde zijn voorspellingen wat bepaalde pendelaars doen met een druppelvormig voorwerp. Kijk maar eens bij "forum" en dan bijna helemaal onderaan staat het kopje pendelen. Daar word precies beschreven wat het is. Er zijn al 4 pendelt niet uitgekomen bij mij hoor dus je moet het niet al te serieus nemen, er zijn (zoals je in mijn handtekening kan zien) 4 verschillende pendelaars die voorspeld hebben dat ik in januari 2016 een positieve test in handen mag houden. (Dat was ook mijn vraag), en ik zou volgend hun alle 4 zwanger zijn van een meisje. Of het uitkomt..I don't know
Zo veel rood😢 verdrietig om te zien.. Misschien maak ik mezelf gek maar... Misselijkheid✔ Vermoeiheid✔ Gevoelige nippels✔ Vage dromen over frituurpan en extreem bus missen ✔ Morgen nod... hopelijk niet😜 maar stiekem geloof ik er niet meer in
Voor hen die posi test hebben! Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels 1 dag overtijd en heb tot nu toe alleen een indrooglijntje gehad na een uur. Rest blijft wit dus ga er maar vanuit dat het vandaag of morgen gaat beginnen. Nog nooit meer dan 28 dagen cyclus gehad dat ik weet dus vind het gek. Maar ja. M'n lijf stelt me blijkbaar graag even op de proef. Hierbij m'n indrooglijntje. Veel te laat dus zal niks betekenen 🙁
Even vraagje...moet het donderdag worden...en ik hoop net als alle anderen natuurlijk dat mijn ongi weg blijft! Maar is het weleens vaker dat drie dagen ervoor dames negatief testen met de kruidvat 2v5 en alsnog toch zwanger bleken te zijn? Ik wil ik wil ik wil :x
Ik wil je geen hoop ontnemen, maar dit had ik vorige maand ook en was zo geschrokken en dacht jaaa zou het dan toch??? Maar in mn achterhoofd wist ik dat je na afleestijd de test niet meer mocht lezen é werd idd ook ongesteld helaas. Hopelijk betekend het bij jou beter nieuws, ik ga voor je duimen.
Sassiekaa volgens mij ook? De zwangerschaps testen van action hebben een roze "dop" ... Zo word het wel spannend! Helemaal omdat je een dag overtijd bent. Heb je nog andere testen in huis? Cheerio het ligt er echt aan hoe snel je hcg aan maakt bij de een is dat gewoon sneller als de ander. De kV 2 v5 testen zijn wel vrij gevoelig. Maryjames ik hoop het ook voor je! Blijft je temp nog steeds hoog?
Temp is nog boven basale temp. Ook nog veel afscheiding. Heb de extra gevoelige test van sensitest gebruikt. Iemand daar ervaring mee?
Nou dames vandaag officiële nod. Niks aan de hand, ook niet krampig. Nu denk ik zelf dat m'n eisprong 2 dagen later Was. Schuift m'n nod dan ook op? Alleen maar negatieve testen. Dus geloof er niet echt meer in. Blijf maar misselijk moe en emotioneel en idd nare dromen. Voor de meiden op rose... Gefeliciteerd!! Hoe voelen jullie je? Hoe reageerden de mannen? Lekker genieten!😘
Morgen mijn nod.. loop al een paar dagen te testen en natuurlijk alles negatief. Maak mijzelf een beetje gek denk ik haha. Vanmorgen weer getest en was weer negatief. Nou ik heb nog een dagje kans dus spannend.
Hier net weer nega getest dus zal wel niks zijn geworden deze maand.. @roze dames: Onwijs gefeliciteerd!! @sassieka: Ik dacht ook dat het een vu test was.....ik zie wel een streepje.... Nu ga ik weer ff aan het werk
Nee het is een test van zwanger en kids. Echt een zwangerschapstest maar wel pas na een uur een streep dus veel Te laat 🙁
Heb mijzelf op rood gezet. Helaas maar was pas de eerste ronde nadat ik gestopt ben met de borstvoeding. Dames op roze: van harte gefeliciteerd ik wens jullie allemaal een hele fijne en goede zwangerschap toe. Dames op rood veel succes bij de volgende ronde en dames op het wachtbankje sterkte met wachten nog even! ♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (5) suze29, 30 jaar, ronde 16 (1e na mk), 1e kindje missmarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, mmm myra1, 41 jaar, ronde 1, 1e kindje barb93, 22 jaar, ronde 2, 2e kindje Robinanas, 24 jaar, ronde 6, 2e kindje 16. (12) anouk1989, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje rhea90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje leenislief, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje brabomama, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje princessp, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje padmee, 28/29 jaar, ronde 4 (2e na mk), 1e kindje sappie1986, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 3, 3e kindje jannn, 30 jaar, ronde 7, 3e kindje miesy, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje,mmm Rachel93, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Zigs, 36 jaar, ronde 3, 1e kindje 17. (12) eef29, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje perdiz, 33 jaar, ronde 4, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, ronde 2, 2de kindje leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje eedihcro, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje sjaan87, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje lynn03, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje angel2005, 37 jaar, ronde 1, 2e kindje sassiekaa, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje 1986chantal, 28 jaar, ronde 12, 1e kindje sumer93, ??, ronde 2, 1e kindje Duvellie, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje 18. (9) jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje nient, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje nextstep, 36 jaar, ronde 12, 1e kindje lach, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje (zelf inseminatie) larissa100, 28 jaar, ronde 3 (na mk), 2e kindje chantej, 27 jaar, ronde 5, 2e kindje blondie87, 28 jaar, ronde 13, 2e kindje laurita123, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (9) belony, 37 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje mamavanhayden, 26 jaar, ronde 32, 2e kindje madamev, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje chaymi, 35 jaar, ronde 1, 2e kindje bliksem1987, 28 jaar, ronde 3, 1ste kindje juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje trotsemoeder90, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Pimpelmeesje, ronde 10, 1e kindje 20. (5) sloppyslayer, 41 jaar, ronde ?, 3e kindje trotsemama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje lysta, 30 jaar, ronde 2, 1e kindje antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje imcm, 28 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje 21. (5) maryjames, ?? Jaar, ronde 26, 1ste kind ooi86, 29 jaar, ronde 1, ?? Kindje mayb, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje cheerio, 35 jaar, rond 8, 1ste kind luna3, 27 jaar, ronde 4 (2e na miskraam), 1e kindje datumloos. (1) dogs84, 31 jaar, ronde 20 (1e na mk), 2e kindje buiten de lijst. (1) daan, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje totaal: 59 wachtbankje (25), zwanger (5), ongesteld (17), mmm (2), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: Naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier vandaag nog steeds geen symptomen.... Normaal al vanaf 4 dagen voor NOD lichte krampen in mm buik en rug en voel nu helemaal niks en zit 2 dagen voor NOD... SPANNENDDD