Aargh nee wat balen dames. Ik zit vandaag 1 dag voor NOD. En het rare is, dat ik normaal 4 dagen vol mn NOD al krampen krijg. Wel heel licht, maar absoluut aanwezig. Verder werd ik me ff een partij beroerd na mn koffie zooooo. Maar gelukkig trok dat alweer snel weg. Nou...zal mij benieuwen
MadamV nee niet getest.. Doe ik misschien morgen anders donderdag.. Elke keer als ik wil testen ben ik t toch de volgende dag dus ik wacht nu gewoon af😉 &@/#£@₩ Pimpelmeesje😢
Damn wat spannend hier met dames die nog wachten met testen of die tuurtestjes hebben!! Of die nu nog negatief testen maar die nog hopen op een latere positieve test. Ik wil meer roze in deze lijst!!!!! Als 't niet van mij komt moet het van iemand anders komen! Het valt me trouwens op dat veel dames vlak na een negatieve test alsnog ongesteld worden (zelf had ik dat ook). Zou dat komen doordat je hoofd dan ook weet dat je lichaam je niet langer voor de gek moet houden? Knuffel voor alle rode dames! En Pimpelmeesje een extra dikke knuffel en succes straks in het ziekenhuis, heel confronterend als je voor 't eerst naar het ziekenhuis moet voor de MMM lijkt me! Hopelijk gaat het jullie veel goeds brengen.
Hier net een kleine roze stipje ontdekt op m'n tampon. Nog geen krampen maar ook geen posi test. Dus wellicht dat het nu toch gaat starten. Spannend.
Wjvm echt? Heb je foto? Ben benieuwd Pimpelmeesje idd een extra dikke knuffel voor jou. En de rest van de dames op rood natuurlijk ook. Bah wat een nare lijst dit x
Spannend allemaal meiden! Balen voor de (vele!) meiden op rood.. Hier nu 5/6 dpo, voelde deze ronde voor eisprong nagenoeg niets (vorige ronde wel heel veel), na m'n eisprong een halve dag lichte menstruatiekrampjes, daarna weer helemaal niets. Gisteravond ineens steekjes achter m'n schaambot, hield toch wel even aan. Heb ook ontzettend last van m'n darmen en ben af er toe ineens souugmisselijk, maar dat kan natuurlijk ook heel goed ergens anders van komen. Ben zo benieuwd!
Balen voor de dames op rood😔😔 Hier nog steeds veel afscheiding wat ik normaal nooit heb. Blijft spannend....
Tekst gekopieerd uit een ander bericht: Sorry voor onze late reactie. Als je een bijlage aan je bericht wilt toevoegen, gebruik dan de pagina 'Plaats reactie' of 'Nieuw onderwerp', en niet 'Snel reageren'. Om op de pagina 'Plaats reactie' te komen moet je op de knop 'Plaats reactie' klikken bij het onderwerp waar je bent. Op deze pagina zie je onder het berichtvenster een knop 'Beheer bijlagen'. Als je op deze knop klikt, wordt een nieuw venster geopend waar je bijlagen kunt uploaden. Je kunt een bestand uploaden vanaf je computer of vanaf een andere URL. Gebruik het veld dat van toepassing is. Je kunt ook het bijlagepictogram in het berichtvenster gebruiken om het bijlagevenster te openen. Als je een bestand wilt uploaden vanaf je computer, klik dan op de knop 'Bladeren' en zoek het bestand. Wil je een bestand uploaden vanaf een URL, voer dan de volledige URL in het tweede veld op deze pagina in. Als je een van de twee velden hebt ingevuld, klik dan op 'Uploaden'. Zodra het uploaden voltooid is, verschijnt de bestandsnaam onder de invoervelden. Je kunt het venster dan sluiten en terugkeren naar de berichtpagina. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ohhh wat blijft het hier toch spannend! Ben heel benieuwd naar de foto wjvm hopelijk lukt het met het uploaden! Ik zit nog steeds op het wachtbankje.. val denk ik echt wel buiten de lijst, maar miss ga ik dan toch donderdagochtend een testje wagen.. zit nu op dag 37.. en dus wel een paar keer licht bruin en roze verlies (1x ook een klein beetje bloed) maar verder dan dat kwam het niet.. dus houdt toch nog stiekeme hoop..
Pff dames ik ben zo emotioneel bah. Ineens weer een extreme huilbui (kwam dan ook mn oma haar overlijdensfotos tegen), maar normaal kan ik wel naar die foto's kijken, maar nu.....woow kan een emmer vullen met mn tranen. 3 dagen geleden ook al zo'n extreme huilbui gehad omdat een vriendin van mij mm zoontje een dagje meenam . Normaal heb ik het daar ook moeilijk mee, hij is eigenlijk nooit weg (ivm het overlijden van m'n dochter in 2010 ben ik echt heeel erg beschermend over mn zoontje), maar ook dan huil ik nooit zo erg als ze hem ff meeneemt. Weet niet wat er met me aan de hand is joh. Nou ja morgen NOD dus mocht ik zwanger zijn dan begrijp ik waarom en anders heb ik gewoon echt ff een rotweek. Ik heb ook pijn aan mn rechterlies met lopen, ook weer zoiets raars... Na ja we zullen het zien
Is deze test wel goed gegaan? Ik zie namelijk alleen een grote vlek maar kan aan mm telefoon liggen haha. Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!
niet al stiekum een testjes wagen??? Mag ik vragen waar je dochtertje aan overleden is? Heel erg heftig kan begrijpen dat je daardoor meer beschermend bent! Sterkte.
De laatste foto is van net... Die andere is nog van vanmorgen. . Ik zie klein streepje en wat roze vlek..
Kan ik nu nog druppel water erin doen... test is van 8uur vanmorgen Misschien moet ik donderdag nog een x testen als ik nog niet ongesteld ben