Joehoe..! Weer 2 roze aan de lijst toegevoegd!! Heftig verhaal.. Gun je niemand! 😔 Ik ben vanmorgen opgestaan en ook weer een witte test.. Donderdag nod.. Weet niet goed wat ik ervan moet denken ene moment denk ik ja ik herken dingen van vorige zwangerschap (wat eindigde in miskraam) en ander moment denk ik, nee ik hou mezelf voor de gek omdat ik zo graag wil.. Ga ook steeds terug rekenen van anders was ik nu zoveel weken zwanger geweest.. En ik ken meerdere mensen die dat aantal weken zwanger is nu.. Erg confronterend.. Maar ja het komt allemaal goed word er dan gezegd.. (En ga ik ook vanuit) Het blijft nog even spannend! 😁
Ik ben bang dat het weer game over is. Zonet licht roze afscheiding op mn wc papier. (Nog nooit gehad trouwens altijd gelijk rood of bruin) Maar goed, zal we niet veel goeds betekenen. Heb nog geen krampen etc dus morgen maar ff afwachten.
Ik hoop ook dat het daarbij blijft. ... Snap het niet heb nooit roze afscheiding een dit was echt baby roze. Pfff ik ga zo hard duimen want ooo wat ben ik bang dat ik door moet naar ronde 15..... Maar geen bloed geeft moed *zucht*
Hey, Wat jammer dat er weer zo veel rode bij zijn gekomen... Voor de roze: gefeliciteerd! Vanmiddag naar de gynaecoloog geweest.. Kleine echo gehad, zit tegen pcos aan, blijkbaar wel (te) gevoelig voor bepaalde hormonen, maar wel ovulaties. Een aantal waardes in het bloed zijn gecheckt, vl krijgt spermaonderzoek, 5 februari mogen we terug. Mocht er niets bijzonders uit komen, dan wilt hij dat we nog een half jaar mogen proberen.. Aan de hormonen kunnen we niet rommelen, m'n cyclus kan wel korter gemaakt worden maar dan Is er ook meer kans op een meerling, dat is gezien mijn verdere gezondheid onverstandig. Ik mag wel kiezen om mijn eileiders te laten doorspoelen, ooit chlamydia gehad, dus dat zou een reden kunnen zijn. Hij wilt liever eerst een half jaar wachten, maar hij laat de keuze aan mij. An zich wel een fijn gesprek, even de uitslagen afwachten en als alles goed is dan wil ik denk ik een keer langs een diëtist om te kijken of ik daarmee mijn hormoonbalans kan verbeteren.
Heey, ik zit in de lijst van 8-14 februari. De 14e is mijn NOD! Prachtige dag toch?? 😉 Ik heb nog geen kindjes en zit nu ronde 13.. Herken de twijfel wel.. Want waarom lukt het anders niet gewoon... Toch! Roze dames: heel fijn!!! Gefeliciteerd! Rode dames: grrrrrr... 😠
Je hoort nog wel eens dat iemand snel zwanger is na het doorspoelen van de eileiders.. hopelijk heeft t bij jou een goed effect!!
Hier nog steeds niet ongesteld😱 Wel allemaal "kriebeltjes" bij mijn baarmoeder enzo, Gisteren dacht ik ook echt ja nu kont het... maar niks... Ik weet toen ik zwanger was van Hayden dat ik ook steeds dacht owwww die kriebeltjes komen dus ik word ongesteld, maar nee... Als er vanmiddag nog geen bloed is, ga ik testen. .. en dan test ik ook gewoon vanmiddag gelijk haha Liefs
Mamavanhayden mocht je zwanger zijn dan je test je vast ook smiddags positief aangezien je al 2 dagen overtijd bent! Pimpelmeesje spannend zeg. De mmm mag ik vragen ivm je gezondheid en meerlingen? Hoe denk je zelf over dat half jaar?
Balen voor de nieuwe rode dames, knuffel voor jullie! MamavanHayden, wjvm en evt. andere testers van vandaag: Ik duim voor jullie!! Pimpelmeesje, fijn dat jullie tevreden zijn over het gesprek met de gyn. Ik ben ook benieuwd hoe jullie zelf tegen dat extra half jaar zelf proberen aankijken. Ben heel benieuwd wat er uit het bloed- en sperma-onderzoek komt, houd je ons op de hoogte?
Wat lief dat jullie allemaal meedenken/voelen Over mijn gezondheid; ik heb hypermobiliteitssyndroom, mijn klachten lijken erg op reuma. Het extra gewicht gaat waarschijnlijk wel zwaar zijn voor mijn lichaam, en als het er dan ook nog 2 zijn... Hoewel ik stiekem een tweeling heel leuk zou vinden, denk ik niet dat het verstandig is. Ik twijfel nog over het half jaar. Het is wel heel fijn dat hij de keuze aan mij laat, hij zegt dat er voor mij veel minder kansen zijn geweest dan voor de gemiddelde vrouw, omdat ik langere cycli heb. Daarom wilt hij liever even wachten. Bij 1 op de 7 vrouwen die chlamydia hebben gehad is er iets te behalen met het doorspoelen/kijkoperatie, maar de behandelingen zijn niet de fijnste. Ik heb wat moeite met mijn bekkenbodem, dus het ook nog maar de vraag of ik het kan. Ik wacht sowieso even de resultaten af, als die allemaal goed zijn denk ik dat ik het wel wil proberen. Als mijn hormonen erg uit balans zijn wil ik misschien eerst proberen om met voeding dit te verbeteren. Of toch wel gelijk doorspoelen. Ik weet het niet
Gisteravond gingen mijn darmen tekeer joh! Wat vinden jullie van mijn kaartje? Ik denk trouwens dat mijn nod op de 22ste is ipv de 21ste. Maar ik zal het wel merken. Heb er niet echt een goed gevoel over. Vanmorgen namelijk weer negatief getest.
Spannend hoor pimpelmeesje. Ik vind een half jaar wel lang. Ben daar in dit stadium te ongeduldig voor, ik zou dus niet wachten.