Welkom nieuwe dames! In feite doet leeftijd er niet toe toch? Ik bedoel iig iedereen is er op zijn eigen manier klaar voor of niet. Bliksem1987 of je dat echt kunt weten dat je baarmoederslijmvlies te dun is weet ik Eigenlijk niet. Een LF van 10 is wel redelijk kort. Hoe weet je wanneer je ovu is geweest? Doe je bv testen of temperaturen? Ik denk wanneer je er eenmaal voor wilt gaan je er toch wel erg mee bezig gaat zijn. Forum oid of niet. Nu wij in dec hebben besloten voor een 2e te gaan kan ik ook nu al niet meer wachten !
Welkom nieuwe dames! Jessy77 en Eedihcro ik ben in dit traject ook "al op leeftijd" en ben net als Eedihrco bezig voor ons eerste kindje. Ik mocht inderdaad ook al na een half jaar aan de bel trekken. Heb ik ook gedaan en sinds september vorig jaar zitten wij in de MMM. Eedihcro na 3 miskramen bleek ik ook een afwijking aan mijn baarmoeder te hebben. Ik had een tussenschot in mijn baarmoeder, dat mijn baarmoeder als het ware in 2 kamers verdeelde. Ik heb dit in oktober in Gent operatief laten verwijderen. Dit wordt onze eerste ronde na de operatie.
Heel herkenbaar... Pas in ronde 1 voor kindje twee, maar ben zo benieuwd! Het word mijn tweede kindje, maar de eerste van mijn vriend. Dus het is ook wel weer heel nieuw allemaal.
Bij mijn eerste en tweede heb ik nooit foliumzuur geslikt omdat ik er zo super misselijk van word....tips vanuit jullie misschien?
Nou ik heb precies hetzelfde! Helaas niet alleen misselijk maar krijg veel meer klachten zoals hoofdpijn, extreme vermoeidheid, spiertrillingen. Ik heb het nou meerdere keren geprobeerd maar iedere keer komen de klachten terug. De verloskundige van een vriendin raadde mij aan om naast foliumzuur ook vitamine b12 te slikken. Schijnt nl dat een te veel aan foliumzuur je vitamine b12 pijl naar beneden kan halen waardoor je allerlei klachten kan krijgen. Ik ben nu begonnen met de vitamine b12, over een paar weken ga ik er weer foliumzuur bij slikken. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Meiden ik mag van de lijst! Ivm privé omstandigheden.... Gaat het deze maand niks worden. Helaas.... Ben er erg verdrietig van maar het is niet anders.
Dank je wel..... Ja zo denk je dat je huwelijk goed zit en uitbreiding heel erg welkom is. En zo kom je erachter dat het lijkt alsof je in een sprookje hebt geleefd. Ik ben enorm verdrietig. Want als het al goed komt zal dit ongetwijfeld enige maanden tot jaar nodig hebben. Terwijl ik dacht we gaan ervoor.... Al wat kleine babyspulletjes nieuw gekocht. En alles blijkt voor niks.. Doet zo pijn.
Ach meid wat heftig! Vooral als je het niet hebt zien aankomen sterkte en hopelijk komen jullie eruit!
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (2) Suze29, 30 jaar, ronde 16 (1 na mk), 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 36, 2e kindje, MMM 16. (8) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje Princess, 30 jaar, 1e ronde, 2e kindje Padmee, 28/29 jaar, 4e ronde (2e na MK), 1e kindje Sappie1986, 29 jaar, 7e ronde, 2e kindje 17. (7) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27 jaar, 2de ronde, 2de kindje Antares, 35 jaar, ronde 1, 3e kindje Leinrob, 32 jaar, ronde 3, 1e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje EedihcrO, 38 jaar, ronde 11, 1e kindje 18. (2) Jessy77, 37 jaar, ronde 8, 2e kindje Jallou, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 19. (3) Belony, 37 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje MamavanHayden, ?? jaar, ronde 32, 2e kindje MadameV, 26 jaar, 1e rondje, 2e kindje 20. (4) Lach, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zelf inseminatie) Daan, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, ronde 14, 3e kindje Lysta, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 21. (2) maryjames, ?? jaar, ronde 26, 1ste kind Kroel, 36 jaar, ronde 6, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 29 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/]