Goedemorgen, Hier is er nog niets aan de hand. Vanochtend is wel m'n temperatuur weer iets gestegen naar 37.1. Bij m'n menstruatie vorige maand daalde het direct naar 36.6. Vandaag test kopen, morgen testen. Hopen jullie mee?
Goedemorgen! Hier nu 8/9 dpo. Gisteren voelde ik voor het eerst een soort plopje in m'n baarmoeder, alsof er een luchtbelletje knapte. Heb dat nog nooit eerder gehad. Gisteravond begon het echt te rommelen daar binnen.. Ik kan het gevoel niet echt goed omschrijven.. Het voelde als een soort gekietel in m'n baarmoeder, soms leek het zelfs op jeuk. Later werd dat een beetje een ongemakkelijk gevoel, een beetje trekkerig misschien? Ik voelde gisteravond ook dat de zijkanten van m'n borsten gevoelig werden, nu voel ik steeds rare dingen in m'n linkerborst. Ook dat gevoel kan ik niet zo goed omschrijven.. Soort speldenprikjes af en toe.. Kan natuurlijk ook allemaal komen omdat mijn menstruatie er aan komt.. Ik vind t superspannend! Heb er zelf een heel goed gevoel over, maar durf er echt niet op te hopen..
Nou mijn temperatuur is nog steeds hoog. Vanmorgen getest en negatief helaas. Iemand ervaring met de dipstick van sensitest? Zijn deze testen betrouwbaar?
Hoi Daan, Ik begrijp wat je voelt. Elke dag verder maakt de kans groter dat je misschien zwanger bent en wordt het ook steeds spannender. Ik hoop het echt voor je. Ikzelf zat gisteren tegen m'n zus te vertellen dat ik officieel overtijd was, maar helaas is ze erg pessimistisch en kwam met alle verhalen hoe het alsnog fout kan gaan. Ik denk dat we dat hier ondertussen allemaal wel weten.. 😑 Maar goed, ik vind het erg spannend voor ons en ik wens je veel succes! Groetjes, Suus
Jaa inderdaad! Jij gaat morgen testen las ik. Spannend!! Jij bent dus al overtijd.. Heb je al eerder getest of is morgen de eerste keer? Ik duim voor je! Ik denk dat ik morgen ook een testje wil doen.. Zou leuk zijn als we beide positief testen! Dankjewel wjvm!
Hey meiden. Spannend voor jullie!! Ik heb vanmorgen weer getest. Helaas weer negatief Ik weet niet waarom maar ik heb woensdag gisteren en net ook een ovulatietest gedaan. Tot mijn verbazing waren de streepjes woensdag en gisteren gelijk aan de controle streep. Zou dus maar zo kunnen dat mij ei nu pas is... dan kom ik wel op een hele lange cyclus uit... Bah... Vanavond maar aan de bak...
Hoi Eef, rot dat je cyclus zo lang duurt. Misschien moet je wachten tot maart, zoals de pendel zegt. Sterkte in ieder geval! Daan, ik heb woensdag getest, maar deze was negatief. Ik vind het ook doodeng, want wat als m'n lichaam me voor de gek houdt of m'n cyclus spontaan 4 dagen langer duurt?! Die onzekerheid is zo rot! Ik voel me wel daadwerkelijk anders dan anders, ik heb vlagen van misselijk, last van m'n onderrug, m'n lichaamstemperatuur is nog steeds hoog, hoofdpijn, maar het hoeft ook allemaal niets te betekenen. Zullen we morgen allebei maar testen en we zien wel? Groetjes, Suus
Haha Suus, die onzekerheid is killing he! Ik ga morgen ook maar weer testen als ik dan al niet ongesteld ben geworden.
Zeker Mary, Wat voor 'symptomen' hebben jullie dan? Jullie zullen vast ook wel iets 'voelen' wat anders is dan anders. Nu ben ik gewoon nieuwsgierig, hoor..
Ik heb deze maand voor het eerst afscheiding na ovulatie tot nu. Heb ik normaal nooit. Rommelende darmen af en toe. Vaker plassen dan normaal. Hoge temperatuur. Verder eigenlijk niks....
Wat vervelend, Eef! Wel fijn dat je nu een soort van duidelijkheid hebt, ook al was t niet de duidelijkheid waar je op hoopte.. Suus, heb je misschien een later ei gehad? Dat je temperatuur nog steeds hoog is is ook goed teken toch? (Ben zelf niet thuis in het temperaturen) Ja, laten we dat dat doen..
Hoi Daan, Ik had mijn eisprong rond 9/10 januari, zegt Fertility Friend. Zit nu op dag 12 dpo. M'n banner klopt dan ook niet helemaal, ik zou pas 1 dag overtijd zijn nu. Maar met m'n normale cyclus duur (27 dagen) had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. Hopen dat m'n temperatuur hoog blijft☺️
Ik mag op t rode lijstje! We go for the next round! Ons kindje zal een mooi cappuccino kleurtje kringen Dames allemaal nog succes en sterkte!! En met positieve test gefeliciteerd!
Lees nig steeds mee dames. Dames op rood knuffel en succes de volgende ronde Dames die morgen gaan testen duim voor jullie!
Ik bleek nogal wat verklevingen te hebben met name aan mijn linkereierstok en idd die maakt hij dan los. Moet wel zeggen dat mijn Osteo m'n hele buik behandeld! Toevallig vanmiddag weer geweest zit nu op dag 8 van m'n cyclus hoop dat m'n lichaam het ook nu weer snel Oppakt....☺️