NOD-lijst 15 t/m 21 Januari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anouk1989, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MayB

MayB Lid

1 mei 2013
    72
    0
    6
    Vrouw
    Chantej wat enorm rot voor jullie! En al zo vaak!
    Ooit al wel eens laten checken hoe dit komt? Heel veel sterkte meid!

En Anouk en maryjames heel veel succes met de volgende ronde hopelijk voor jullie deze keer een kortere en goeie ronde!

2. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    MayB dank je. Nog steeds geen menstruatie gespot. Blijft onzeker allemaal.

3. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Dankje mayb.
    Ik ben nu wel echt ongi.. ben we blij dat ik eindelijk naar de volgende ronde kan.. heeft lang genoeg geduurd..

4. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Ik snap je opluchting Anouk. Hier nog steeds geen menstruatie...Vandaag 16 dagen overtijd.

5. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Nou menstruatie is eindelijk doorgebroken. Eindelijk kunnen we verder.

6. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

14 sep 2011
    1.316
    0
    0
    Maryjames en Anouk, extra dikke knuffel voor jullie!! Jullie hebben zo lang in onzekerheid gezeten...Ik hoop dat jullie nu echt binnenkort alsnog op roze mogen!!

7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Hoi allemaal,
    Ik zou jullie op de hoogte houden, weet niet of er nog gelezen wordt in dit forum maar ik zou niet weten hoe ik t anders kan laten weten :p
    Gister weer naar het zh geweest, uitslagen waren allemaal goed, dus dat is heel fijn. Gyn stelde toen gelijk voor om toch een kijkoperatie&doorspoelen te doen, dus dat gaat binnenkort gebeuren. Nu is het afwachten wanneer dit ingepland wordt..

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Zeker word er nog gelezen pimpelmeesje door een paar nog haha. Zouden eigenlijk de titel van het topic aan moeten passen gewoon voor van alles en nog wat haha. Want het nod topic is het allang niet meer Fijn dat er nu wat gaat gebeuren of niet? Hoe is je gevoel er zelf over?

Gelukkig Maryjames en Anouk dat het nu is doorgebroken. Ikherken het Van mezelf 2,5 jaar geleden. Dat je zo blij kunt zijn met je ongi. Willen jullie deze ronde ovu testen gaan gebruiken? En/of temperaturen?

9. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Pimpelmeesje wat fijn dat de uitslagen goed waren! En ook dat je een duidelijk voorstel krijgt waar je wat mee kunt!

Ja ik was er echt wel blij mee dat het doorbrak (inmiddels al weer wat minder haha) maar t was op dag 53, dus deze ronde heft wel lang genoeg geduurd.
    Nee ik ga geen ovulatietesten gebruiken.. heb met ml afgesproken het een beetje los te laten.. en als ik kijk naar hoe laat ik dus nu pas mijn eisprong gehad heb, dan ben ik een vermogen kwijt aan testen.. ik wil eerst ff wachten wat mijn cyclus gaat doen.. en het gezellig maken wanneer we daar zin in hebben.. zonder moetjes haha.
    Wel heel grappig.. want toen ik zei dat ik ongi was geworden zei ml : oké.. en wat moeten we dan daarna doen? (Hij bedoeld qua cyclus, wanneer 'het' moment is) dus stiekem is hij er net zo goed mee bezig!

10. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Ik vind het trouwens wel erg leuk om met dezelfde mensen te blijven praten.. vind dat juist wel lastig van het nod forum.. dat het elke keer andere mensen zijn..
    Het voordeel van het nod forum is wel dat je allemaal in hetzelfde schuitje zit natuurlijk..

11. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ik lees ook nog mee hoor meiden. Is inderdaad jammer dat zo'n topic iedere keer verwaterd. Fijn dat jullie duidelijkheid hebben meiden, hoop snel op goed nieuws voor jullie.

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hihi Anouk dan is hij er inderdaad meer mee bezig dan je denkt ja haha! Misschien is temperaturen ook een idee. Is geen wijsheid van mijn ei komt eraan maar meer een soort controle achteraf.

Dat is ook zo zo'n nod groepje is telkens een andere samenstelling. ( ma goed iok op zich anders is er nooit iemand zwanger ) ik had 2,5 jaar geleden een groepje bij een topic wij gaan voor ons eerste kindje... Inmiddels heeft iedereen dat gelukkig ook, we hebben nog steeds af en toe contact

13. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Fijn pimpelmeesje dat de eerste uitslagen goed waren.
    Ook dat er snel stappen gezet worden.
    Veel succes!

14. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Bedankt voor jullie reacties :) Ik ben inderdaad blij met de uitslagen en het duidelijke advies, al vind ik het ook wel een beetje spannend. In ieder geval zooooo blij dat vriendlief helemaal "functioneert" haha, hij is als de dood voor ziekenhuizen en alles wat ermee te maken heeft.

Inderdaad jammer dat de nod fora steeds wisselen, een deel zal wel in dezelfde terecht komen maar ik sowieso nooit. Ben nu weer aan het wachten op de volgende ovulatie (je weet maar nooit, misschien nog net voor de operatie...) maar dus geen idee wanneer mn nieuwe nod is.

15. Anouk1989

Anouk1989 Actief lid

18 nov 2015
    260
    96
    28
    NULL
    NULL
    Kan me goed voorstellen dat je het toch ook wel spannend vind! Heel logisch toch.
    Ja ik heb dus hetzelfde, heb geen idee wanneer mijn nieuwe nod is, dus kan ook niet bij een nieuw nod forum..

Madamev ik wil nu gewoon helemaal niks doen haha.
    Ik werk ook alleen avonden,nachten en weekenden, dus heb geen echt dagritme zeg maar, waardoor het tempen denk ik ook geen inzicht zal geven.
    Mijn dochter is mijn wekker haha.. heerlijk, want meestal slaapt ze tot 9 uur 😇

16. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh dat is luxe! Lekker zeg! Hier is het elke ochtend half 7 7 uur. Al vind ik dat iok prima zolang het maar niet voor 6 u is haha

Deel Deze Pagina