Ik neem me elke ronde weer voor pas op NOD te testen, maar het is me nog niet een keer gelukt... vanaf 10 dpo begint mn hoofd wel weer tegen te werken. Nu 9 dpo dus dat is al bijna!
TIY ik zal je zo op paars zetten, en ook ik kan op paars. Het spannende wachten begint! Mijn luteale fase was gemiddeld 11 dagen, geen idee hoe dat nu is maar ga er maar van uit. Ik testte vorige keer positief op 12DPPO dus ga nu weer op 12 DPO testen indien ik nog niet ongesteld ben tegen die tijd.
❤️ Nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ 15 januari (5) Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 10 (Ronde 4 na MK) Amertje - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Duckje31 - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Raquel - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 (Ronde 2 na MK) - Op of na NOD testen 16 januari (3) Marielle - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Yulia - 36 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Juutje89 - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 17 januari (4) Merel v - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 - MMM Elfi - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 27 - MMM Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Brabantsmeisje - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 18 januari (1) Salamander - 29 jaar - Derde kindje - Ronde 1 19 januari (4) Modra - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Anelisa - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 8 Luna30 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Jeshh - 37 jaar - Eerste kindje - Ronde 26 - MMM 20 januari (7) Abos - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 5 Elsa86 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Babylove84 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Else1987 - 29 jaar - Tweede kindje- Ronde 10 Kaatje1995 - 21 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 Stamper1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Jildouu - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elyn - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 na MA Natassie1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Datumloos (2) Anoniemh - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Tiy - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Buiten de lijst (0) Totaal: 29 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Duckje Dat is natuurlijk ook heel lastig. Ik heb maar een lf van +/- 9 dagen. Bij mijn laatste 2 zwangerschappen had ik op 10 dpo een heel licht lijntje. Nog even 'volhouden'. @Luna Als je lf de vorige keren 11 was dan moet hij dat nu weer zijn.
Hm ja ik weet inderdaad dat je luteale fase altijd hetzelfde is.. Toch staat er in mijn notities van vorige keer ook een keer 13, maar dan zal ik mijn ovulatie wel verkeerd in hebben geschat. Maar goed dit is ruim 2 jaar geleden haha. We gaan het nu wel zien!!
Volgens mij kan hij door de jaren heen wel iets veranderen. Als je uit gaat van 11 zit je goed toch (qua op tijd klussen)
Goedemiddag dames, Ik ga helaas van topic verplaatsen, eisprong toch later dan gedacht. Dacht hem 3 dagen terug al gehad te hebben maar hij is vandaag pas! Hierdoor schuift mijn NOD naar 23 januari en val ik net erbuiten. Zou iemand mij van de lijst af kunnen halen? Dankjewel! Voor iedereen wens ik een mooie roze lijst toe!!
❤️ Nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ 15 januari (6) Iejoor57 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 10 (Ronde 4 na MK) Amertje - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Duckje31 - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Raquel - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 (Ronde 2 na MK) - Op of na NOD testen 16 januari (3) Marielle - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Yulia - 36 jaar - Tweede kindje wacht- Ronde 4 Juutje89 - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 17 januari (4) Merel v - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 - MMM Elfi - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 27 - MMM Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Brabantsmeisje - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 18 januari (1) Salamander - 29 jaar - Derde kindje - Ronde 1 19 januari (4) Modra - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Anelisa - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 8 Luna30 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Jeshh - 37 jaar - Eerste kindje - Ronde 26 - MMM 20 januari (6) Abos - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 5 Elsa86 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Babylove84 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Else1987 - 29 jaar - Tweede kindje- Ronde 10 Stamper1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Jildouu - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elyn - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 na MA Natassie1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Datumloos (2) Anoniemh - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Tiy - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Buiten de lijst (0) Totaal: 29 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik wil ook echt wachten tot mijn NOD of erna. Heb net wel nog even 2 testen van Action gehaald want had nog 1 kruidvat test, heb nog geen ervaring met die testen. Ik probeer echt mijn best te doen niet teveel te denken maar kan het echt niet helpen hoor 😂 Gisteren had ik steekjes down under en een drukkend gevoel (net als wat je voelt als de baby inhaald haha 😂 Soms een beetje misselijk maar echt een vlaag, en opeens pijn aan mijn middenrif? Heel Weird.
💕 ❤️ [/COLOR] NOD-lijst 15 t/m 21 Januari ❤️ 💕[/SIZE][/B] 15 Januari (1) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) Iejoor57 - 29 jaar - 1e kindje - rond 10 16 Januari (0) 17 Januari (0) 18 Januari (0) 19 Januari (0) 20 Januari (0) 21 Januari (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💕 ❤️ NOD-lijst 15 t/m 21 Januari ❤️ 💕 15 Januari (1) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na MK) Iejoor57 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 16 Januari (0) 17 Januari (0) 18 Januari (0) 19 Januari (0) 20 Januari (0) 21 Januari (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Iejoor Volgens mij gaat er iets mis. Ik heb je erbij gezet op de complete lijst, zie mijn vorige bericht.
Denk toch dat 5 januari mijn piek was. Testen blijven tot nu toe allemaal negatief! Dan komt mijn NOD uit op 16 januari.. ga pas de 17e testen want dat zou 11 dpo zijn, 1 dag overtijd dus
Hoe is het met jullie dames? Hier is er geen touw aan vast te knopen. Misselijkheid houd aan met vlagen, hoofdpijn, rillingen en heel emotioneel en iets wat al lijkt op bekkenpijn vooral links. Ik zou over 7 dagen mogen testen maar denk niet dat ik het red tot dan.
@Luna30, ongeveer 6DPO nu. Zou dus wel erg vroeg zijn dat ik al iets merkte... Spanend Brabantsmeisje!
Ik ga niet voor NOD testen, afhankelijk van hoe ik me voel en wanneer mijn ongesteldheid uit blijft zal ik of op de 19e of de 21e testen... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat het meteen in ronde 1 raak is.
Tja voelen... dat is eigenlijk elke maand een grote grap van mn lichaam dus durf er niets van te zeggen... Nu een beetje ziekig en verhoging maarja dat kan ook iets anders zijn dan ziek zijn... we will see