@Luna Dank je. Ik baal een beetje dat ik geen test in huis heb nu. Maarja als er morgen nog niets gebeurd en mijn temp. nog steeds hoog is dan weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben. @Iejoor Hoe is het bij jou??
Brabantsmeisje heb je helemaal geen hoop meer? Luna wanneer ga jij testen? Robin ik zie denk ik heel vaag iets ja. Ik zou even al je geduld opbrengen en dan dinsdag weer testen. Dan zou het toch duidelijker moeten zijn. Spannend!
Hoe vaak komt het voor dat iemand 2 dagen voor NOD echt omowit test... Maar tot in ongesteld ben blijft er altijd een sprankje hoop. Sowieso toch besloten om er nog een keer voor te gaan dus maandag bellen met de fertiliteitsarts.
Ik had inmiddels wel wat "gedoe" verwacht (puisten, krampen, misselijk enz) maar ik voel behalve mijn rug nog niks....
Weten jullie allemaal zeker je NOD? Laatste maanden zulke wisselende cyclus gehad. 35 dagen en de laatste maand was 24. Mijn ei was op 4 januari, hierdoor ga ik uit van as dinsdag... Nu in de nacht misselijk en zere borsten (tepels doen geen zeer) en 1 flinke blauwe ader. En veel afscheiding gehad maar nu al 4 dagen niet... Chaos in mn hoofd.
Ik ben vrij zeker van mijn nod. Mijn ovulatietest was duidelijk en cyclus regelmatig. Heb behalve rommelende buik en opgezette onderbuik nergens last van. Morgen 8/9 dpo.
Hier ook heel zeker. Had vrijdag 6 januari een knaptest en altijd 28/29 dagen cyclus. Ik heb alleen een opgezette buik en soms wat steekjes. Verder wat meer gele afscheiding. We wachten af!
Ik heb mijn eisprong gevoeld op 3 en 4 januari (24 uur lang erg stekende buikpijn). Dus ik ook zeker van mijn NOD aanstaande dinsdag/woensdag. Verder wel wisselende lengtes van mijn cyclussen, schommelt tussen de 30 en 40 dagen.
@brabantsmeisje ik blijf hopen dat t kan! Nog steeds niet ongesteld hier, nog geen signalen ook, maar ja, vrijdag nog Omowit getest. Dinsdag weer testen als er dan nog niks is. @robin sorry, ik zie nog niks, maar Idd overmorgen weer proberen!
Ik ben ook redelijk zeker van mijn eisprong door temperaturen en testen. Hier nog steeds een hoge temp. en geen krampen of bloed. Ga zo een test halen.
Ik ga donderdag testen als ik nog niet ongesteld ben, dan ben ik 11DPO. Vorige keer werd ik al op 9DPO ongesteld maar dat komt denk ik omdat ik pas recent met borstvoeding geven ben gestopt, dat kan je luteale fase in de war schoppen. Ben wel zeker van eisprong dag. Vandaag 8DPO, 6DPO dus wat krampjes gehad. Ben benieuwd of dat misschien innestelingskrampjes waren? Dat hoop ik natuurlijk Heb ook het gevoel mijn borsten te voelen maar durf niet te hopen, ben bang dat ik het mezelf aanpraat! We moeten het afwachten... @Mietje heel vaag zie ik iets maar ik zou inderdaad niet opnieuw testen tot morgen en dan met ochtendurine. Dan moet je toch echt wat gaan zien! Spannend meid, ik wens je veel succes met geduldig zijn . @Esthertje: Spannend!!
Hallo dames! Wat spannend allemaal! Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan 13dpo en de testjes lopen op!!! (Linker is van gister) Ik durf nog niet heel Blij te zijn ben bang dat ik morgen alsnog ongesteld word... (november ook gebeurd) liefs!
@Robin Ik zie op de rechter een streepje, voorzichtig gefeliciteerd! Hier helaas een spierwitte test. Bij het afvegen ook een beetje bruinig slijm dus ik verwacht vanmiddag ongesteld te worden helaas
Gefeliciteerd positieve testers!! Leuk begin van het nieuwe jaar! Jammer voor de meiden met een negatieve test! Esthetie jammer!! Zolang het nog geen helderrood bloed is duim ik voor je!
Hallo dames, Ik ben een beetje laat met aanmelden, morgen verwacht ik mijn nod... hier ben ik niet helemaal zeker van. in december was het raak maar helaas met 5 weken een mk. Vandaar dat ik nu ook nog niet helemaal zeker weet wanneer mijn nod is. Ik ben ook even van het forum afgegaan. Ik voel mij wel net als de vorige keer, zere borsten, steekjes en ontzettend moe... ik hoop zo dat het weer raak is. Kan iemand mij op de lijst zetten?