gefeliciteerd Robin 23. Vandaag nog een test gedaan. Vanavond manlief gaan vertellen dat er een tweede komt. Ben benieuwd als hij dit ziet
Ben helaas nou niet thuis en test ligt wel thuis! Maar ben me er van bewust dat het een indroogstreepje kan zijn! Tenminste.. is dat mogelijk als hij er wel binnen 5 minuten stond? Denk zelf dat ik nog maar op 8 dpo zit dus nog veeeeeel te vroeg! Eisprong is ook zo laat geweest.. denk ik. Lekker hoor die onzekerheid! Gefeliciteerd Robin!!! En gefeliciteerd stamper! Heel leuk!!
Wat leuk allemaal dames! Dikke knuffel voor de dames op rood Hier gevoelige borsten en hoge temp (37.3). Ook de hele tijd een 'niet fit' gevoel.. kan natuurlijk ook gewoon een griepje zijn. Durf eigenlijk niet zoveel op mijn symptomen te vertrouwens.. Ben alleen zoo ontzettend moe 😴 Meer die dit herkennen? Vrijdag mijn NOD
Ja hoor Jildou, klinkt zeer bekend! Wanneer ga jij testen, vrijdag? Ik wachten tot donderdag.. Leuk Stamper!!
Ik voel ook van alles. Pijnlijke borsten in de nacht wakker worden en dan enorm misselijk zijn . Maar ook mn baarmoeder voelen... twijfel twijfel. Manlief is pas vrijdag weer thuis, surf niet eerder te testen. Bang voor teleurstelling. Alle dames die zwanger zijn gefeliciteerd!! Alle dames op het rood ontzettend dikke knuffel
Hmm. Hier nog geen krampjes, wat ik wel had verwacht. Wel lijken mijn borsten wat voller, steviger te zijn geworden, doen nog steeds pijn. En ik blijf gapen van vermoeidheid. Ik heb het warm, dan weer koud. En mijn hartslag is sneller dan normaal (van 80 naar 90 in rust). Ineens dus allerlei dingen, haha. Ik ga morgenvroeg testen, maar durf eigenlijk niet goed......
Alle dames die zwanger zijn, gefeliciteerd! Ik kan van deze lijst af, ik had vandaag een positieve ovulatietest dus ik ga een lijstje verder. Maaaar wel heel blij, want vorige cyclus op dag 57 pas een positieve test en nu op dag 33 Succes allemaal!
Dames die zwanger zijn gefeliciteerd. Ik kon het toch niet laten om te testen en mijn testen zijn nog wit (kruidvat 2v5 en action early), maar ik heb nog hoop zolang ik geen rode duivels spot. Ik ga donderdag of vrijdag weer testen als er dan nog niks is. Wat betreft klachten: ik ben heel moe en gisteren had ik veel afscheiding voor mijn doen. En tja...ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook nauwelijks symptomen gehad. Alleen bij de 2e heb ik een innestelingsbloeding gehad.
Net wat water in de test laten lopen, en het streepje verdween gewoon.. niks meer op te zien! Ook nieuwe test gedaan en ook daar is niks op te zien! Dus ik wacht gewoon nog maar af!
Juutje - Bah balen zeg! knuf en op naar de volgende! Robin - Yes goede bevestiging zo'n cb test! Stamper - Leuk, benieuwd hoe je man reageert! Jildouu - Je symptomen klinken goed, hopelijk gauw vrijdag! Mietje - Ik duim ook voor je meid! Jeshh - Oh morgen testen?! Spannend! Anoniem - Fijn dat je ei nu eerder is dan de vorige maand! Veel plezier vanavond! Elsa en Livoli - Spannend meiden! Ik denk echt dat ik ongi ga worden, dan is testen morgen dus niet nodig. Heb last van mn buik, hoofdpijn en bekken (helaas altijd last van met ongi) allemaal duidelijke voortekenen Ik zal even de lijst aanpassen voor Juutje en Anoniem en Robin
❤️ Nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ 15 januari (5) Amertje - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Duckje31 - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Raquel - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 (Ronde 2 na MK) Iejoor57 - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 10 16 januari (4) Marielle - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 10 (Ronde 4 na MK) Yulia - 36 jaar - Tweede kindje wacht- Ronde 4 Juutje89 - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 17 januari (8) Medinilla - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 (1ste ronde mk ) Merel v - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 - MMM Elfi - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 27 - MMM Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Brabantsmeisje - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Sally - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Robin23 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Liesje90 - ? jaar -? Kindje - Ronde ? 18 januari (2) Salamander - 29 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Mietje85 - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 9 19 januari (3) Anelisa - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 8 Luna30 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Jeshh - 37 jaar - Eerste kindje - Ronde 26 - MMM 20 januari (6) Abos - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 5 Elsa86 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Babylove84 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Else1987 - 29 jaar - Tweede kindje- Ronde 10 Stamper1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Jildouu - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elyn - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 na MA Natassie1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Datumloos (1) Tiy - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Buiten de lijst (0) Totaal: 32 Wachtbankje (16), Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve test (3), Twijfel-/Tuurtest (3)
De reactie van manlief. Man keek wel maar zei niks. Toen ik zei wat denk je dat er op tafel ligt. Hij een cadeautje 😂😂 ik er ligt een test bij. Dat meen je niet. Damm moeten we echt opletten zijn super vruchtbaar 😂😂😂 net als bij de eerste heeft hij een hele stappenplan om alles klaar te krijgen. Kinderen gaan op 1 kamer Nu is die helemaal blij
Haha stamper.... Dat moest even bezinken! Ik heb gisteren op 7/8 dpo met middagurine (en veel gedronken) getest. Pfffff kon het niet laten. Natuurlijk wit. Natuurlijk ook geen schijn van kans! Haha! Ik wacht nu minimaal tot donderdag. Geen kwaaltjes. Druk werk. Ziek kind en zieke man. Afleiding te over....
Ik denk morgenochtend al, mocht die niet positief zijn dan wacht ik tot mijn NOD geweest is. Heb volgens mij namelijk een vroege eisprong en gezien alle kwaaltjes zou er dan nu wel genoeg Hcg moeten zijn lijkt mij? Ik houdt jullie op de hoogte!
❤️ Nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ 15 januari (5) Amertje - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Duckje31 - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 4 Raquel - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 9 Esthertie - 34 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 (Ronde 2 na MK) Iejoor57 - 29 jaar - Eerste kindje - Ronde 10 16 januari (4) Marielle - 31 jaar - Derde kindje - Ronde 4 Livoli - 28 jaar - Eerste kindje - Ronde 10 (Ronde 4 na MK) Yulia - 36 jaar - Tweede kindje wacht- Ronde 4 Juutje89 - 27 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 17 januari (8) Medinilla - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 2 (1ste ronde mk ) Merel v - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 - MMM Elfi - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 27 - MMM Florina - 26 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Brabantsmeisje - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Sally - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Robin23 - 27 jaar - Eerste kindje - Ronde 3 Liesje90 - ? jaar -? Kindje - Ronde ? 18 januari (2) Salamander - 29 jaar - Derde kindje - Ronde 1 Mietje85 - 31 jaar - Eerste kindje - Ronde 9 19 januari (3) Anelisa - 31 jaar - Tweede kindje - Ronde 8 Luna30 - 32 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Jeshh - 37 jaar - Eerste kindje - Ronde 26 - MMM 20 januari (6) Abos - 26 jaar - Eerste kindje - Ronde 5 Elsa86 - 30 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Babylove84 - 32 jaar - Derde kindje - Ronde 2 Else1987 - 29 jaar - Tweede kindje- Ronde 10 Stamper1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 1 Jildouu - 22 jaar - Eerste kindje - Ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - Tweede kindje - Ronde 2 Elyn - 29 jaar - Tweede kindje - Ronde 6 na MA Natassie1988 - 28 jaar - Tweede kindje - Ronde 4 Datumloos (1) Tiy - 25 jaar - Eerste kindje - Ronde 7 Buiten de lijst (0) Totaal: 32 Wachtbankje (16), Zwanger (5), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve test (4), Twijfel-/Tuurtest (2)