Hoi allemaal! Heb me even een poosje stil gehouden omdat ik de vorige maand heel erg veel bezig was met de ovulatie en wachtbankje (wat een kwelling!). Inmiddels zit ik op cyclus dag 14. Nog 4 dagen voor de eisprong. Ik heb nog 3 ovulatie testen dus ik denk dat ik vanaf morgen ga testen. Mijn eisprong zou de 5e ongeveer moeten zijn, dag 18 van de cyclus. Ik heb een wat langere cyclus, 32 dagen. Op feestjes of uit eten drink ik wel alcohol maar dat is gelukkig nu wel even voorbij. Heb lekker kunnen proosten op het nieuwe jaar! Dat het een vruchtbaar jaar mag zijn voor iedereen! Welterusten!
Welkom Abos! Ha ja ik vond het ook stiekem nog wel even prettig om te kunnen proosten op het nieuwe jaar. Dus.. ik had nog zo gezegd geen ovulatietesten te gaan gebruiken aangezien ik normaal altijd mijn eisprong voel. Maar nu was een pakket met testen en 1 zwangerschapstest in de aanbieding en toch maar gekocht aangezien ik door mirena en bv geen idee heb hoe mijn cyclus loopt. Eergisteren gedaan (overdag) en wit, gisteren was hij licht in de ochtend. Vandaag niet gedaan ivm met mensen die waren blijven slapen etc., te chaotisch. Maar ik weet uit ervaring van vorige zwangerschap dat ze nooit mega knallen en overdag nooit zo goed werken bij mij. Zo irritant! Maar goed er zo naar kijkend is of mijn eisprong al geweest (denk het niet) of hij is dus later. Nou ja.. ik heb er nog 5 dus we testen nog even door. Hopelijk voel ik hem weer gewoon deze ronde en weet ik precies wanneer het was!
Ja Luna30 dat vond ik ook wel handig om te kunnen proosten! Geen verantwoording verschuldigd haha! Ik had ook de Mirena en daar voor altijd aan de pil geweest vanaf een jaar of 14 al ivm veel menstruatiepijn, dus ik had echt totaal geen idee van mn cyclus! De eerste keer na mn ongesteldheid duurde het 2 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Gelukkig werd deze vrij snel stabiel vanaf afgelopen zomer en heb ik nu al 3 rondes stipt 32 dagen gehad. Best een opluchting! Succes met je eisprong! Hoop dat ik hem ook ga vinden
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Piek gevonden, Vanavond een smiley na het testen! Toch wel fijn om te weten dat alles weer werkt na de prikpil. Jammer alleen dat manlief nachtdienst heeft....
Hallo allemaal! Ook ik kom mij weer melden (helaas.. ) Jildou - 22 jaar - 1e kindje - 8e ronde Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Hopen op een goed (en vooral vruchtbaar) 2017!! Edit: NOD ook 20 jan 🙈
Hoi allemaal, ik wil me hier ook aanmelden Ben 25 jaar en we proberen voor n eerste kindje te gaan. Zit inmiddels al in ronde 7. Heb een regelmatige cyclus 28- 31 dagen. Helaas wil t maar niet lukken. Hoop op roze voor iedereen hier en dat we in 2017 allemaal mama's mogen worden !!
Welkom meiden, hopen dat het nieuwe jaar veel goeds brengt! Babies dus...! @raquel hoe vaak heb je getest?
Zojuist ovulatie test negatief, verwacht dat ie morgen of overmorgen komt. Vorige keer was de test al wel wat donkerder deze cyclusdag en de dag erna een knaller!. Nu vrij licht streepje. We wachten af!
Nog de beste wensen meiden! Van onze dochter was ik snel zwanger. Rond 2. Voor zover je dat zo kunt noemen. Na stoppen pil was ik 23 dagen later ongesteld. Had vroeger als puber cyclus van 23 dagen. Erna ovutesten gaan proberen omdat ik benieuwd was of ik m'n eisprong zou herkennen. Dacht eerst dat ik 'm gemist had, maar een paar dagen later had ik einde v/d middag best buikpijn. Testen en ja hoor! Was dat dus wel een normale cyclus van 28 dagen. Volgens m'n app was m'n eisprong 1 januari dus ik hoop dat het klussen op oudjaarsavond wat heeft opgeleverd. Lastige is dat ik al een week last heb van buikpijnen. Darmkrampellendegedoe. Bij vlagen. En knetterkak. Dus of m'n eisprong idd 1 jan was, geen idee. Ik wacht rustig af. Weet nog wel dat ik vorige x 4 dagen na de eisprong weer een avondje soortgelijke buikpijn had, zaten toen op verjaardag schoonmams. Achteraf is dat waarschijnlijk de innesteling geweest. Zo benieuwd hoe dat nu allemaal gaat! Zondag in elk geval eerst de eerste verjaardag van onze meid vieren! Ik ga vooral extra hard duimen voor de MMM-dames. Die al in ronde 27 zat (nu 8e IUI) heb ik nog niet op de NOD-lijst zien terugkomen geloof ik (moest ff 6 pagina's bijlezen...). Gaan jullie ook allemaal plassen voor Moeders voor Moeders als het raak is?
ik mag van de lijst. van de gyn 10 dagen duphaston moeten nemen en dan zouden mijn regels normaal gezien 7 januari moeten doorkomen
Allereerst, iedereen de beste wensen voor 2017!!! @saar24, jammer dat het later is dan je dacht, laten we hopen dat je geduld niet voor niets is, succes! Momenteel ongeveer 3 dagen voor mijn verwachte eisprong, goed en veel klussen dus 😄 Doordat ik afgelopen 8 dagen gewerkt heb, wat minder tijd samen gehad.. laten we hopen op een mooi begin van het nieuwe jaar. Mijn voornemen is namelijk: POSITIVITEITTT!
�� ❤️ nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ �� 15 januari (5) livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na mk) amertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 raquel- 29 jaar- 2e kindje- ronde 9 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (2e na mk) 16 januari (2) marielle - 31 jaar- 3e kindje- ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 januari (3) saar24 .. Jaar - .. Kindje - ronde 1 met clomid mmm merel v - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 mmm Elfi- 31 jaar- 1e kindje- ronde 27 mmm 18 januari (0) 19 januari (2) modra- 27 jaar- 2e kindje- ronde 1 sinds terugkeer cyclus (borstvoeding) anelisa 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 20 januari (6) abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 elsa86- 30 jaar- 3e kindje- ronde 2 Babylove84- 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 Elsie1987- 29 jaar- 2e kindje- ronde 10 Kaatje1995- 21 jaar- 1e kindje- ronde 2 Stamper1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA natassie1988- 28 jaar- 2e kindje- ronde 4 datumloos (1) anoniemh- 27 jaar- 1e kindje- ronde 4 buiten de lijst (0) totaal: 23 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hi dames, ik kom hier graag mee kletsen. Heb vandaag een knal ovulatietest gehad dus verwacht mij eisprong morgen of vrijdag. @Amertje MvM heb ik bij mijn vorige zwangerschappen wel gedaan. Weet niet of ik het deze keer weer doe, vind het toch veel gedoe steeds.
�� ❤️ nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ �� 15 januari (5) livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na mk) amertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 raquel- 29 jaar- 2e kindje- ronde 9 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (2e na mk) 16 januari (3) marielle - 31 jaar- 3e kindje- ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Florina - 26 jaar - 2e kindje - Ronde 3 17 januari (2) merel v - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 mmm Elfi- 31 jaar- 1e kindje- ronde 27 mmm 18 januari (0) 19 januari (2) modra- 27 jaar- 2e kindje- ronde 1 sinds terugkeer cyclus (borstvoeding) anelisa 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 20 januari (7) abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 elsa86- 30 jaar- 3e kindje- ronde 2 Babylove84- 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 Elsie1987- 29 jaar- 2e kindje- ronde 10 Kaatje1995- 21 jaar- 1e kindje- ronde 2 Stamper1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jildouu- 22 jaar- 1e kindje- ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA natassie1988- 28 jaar- 2e kindje- ronde 4 datumloos (2) anoniemh- 27 jaar- 1e kindje- ronde 4 Tiy-25 jaar- 1e kindje- ronde 7 buiten de lijst (0) totaal: 24 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hee! Welkom aan de nieuwe dames! Veel geluk deze ronde. Ik heb jullie op de lijst gezet... Spannend dames, al die eisprongen of bijna eisprongen... Wie hebben er allemaal al plaatsgenomen op het wachtbankje? Mijn ovulatietest leek vanochtend wat donkerder te zijn geworden... Hoop dat dat echt zo was en niet alleen maar zo leek! Morgenochtend maar weer kijken! Nu cyclusdag 20 hier.
@Modra Dan lopen wij bijna gelijk. Ik zit vandaag op dag 19 en had vanochtend een knal ovulatietest, zo heb ik hem nog niet eerder gehad. Net nog weer een gedaan en die lijkt (tot nu toe) iets lichter.
@Esthertie: Okee! Wat fijn dat de test zo knalt! Jij had je Nod op de 15e staan. Heb je een wat latere eisprong dan verwacht of een korte luteale fase? Ik hoop dat mijn test daadwerkelijk wat oploopt. Heb er net één extra gedaan en ik geloof wel echt dat 't donkerder wordt. Het is mijn eerste cyclus weer (eindelijk, hoera ) en ik geef nog borstvoeding, dus we zullen zien... Voor mijn eerste zwangerschap had ik wat langere cycli (30-40 dagen) wel een kortere luteale fase (11 dagen). Zucht, ik heb ook zo weinig geduld haha.
�� ❤️ nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ �� 15 januari (5) livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na mk) amertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 raquel- 29 jaar- 2e kindje- ronde 9 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (2e na mk) 16 januari (3) marielle - 31 jaar- 3e kindje- ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Florina - 26 jaar - 2e kindje - Ronde 3 Yulia - 36 jaar - 2e kindje - Ronde 4 17 januari (2) merel v - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 mmm Elfi- 31 jaar- 1e kindje- ronde 27 mmm 18 januari (0) 19 januari (2) modra- 27 jaar- 2e kindje- ronde 1 sinds terugkeer cyclus (borstvoeding) anelisa 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 20 januari (7) abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 elsa86- 30 jaar- 3e kindje- ronde 2 Babylove84- 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 Elsie1987- 29 jaar- 2e kindje- ronde 10 Kaatje1995- 21 jaar- 1e kindje- ronde 2 Stamper1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jildouu- 22 jaar- 1e kindje- ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA natassie1988- 28 jaar- 2e kindje- ronde 4 datumloos (2) anoniemh- 27 jaar- 1e kindje- ronde 4 Tiy-25 jaar- 1e kindje- ronde 7 buiten de lijst (0) totaal: 24 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)