@Modra Ik heb gemiddeld een cyclus van 28 dagen met een korte lf van +/- 9 dagen. Dat geduld herken ik, is irritant he dat wachten. Ik heb precies een jaar borstvoeding gegeven maar werd een paar maanden na de bevalling wel weer ongesteld en had toen ook weer een regelmatige cyclus van +/- 28 dagen. Ik hoop dat je dan morgen een knaller hebt met een eisprong.
�� ❤️ nod-lijst 15 t/m 21 januari ❤️ �� 15 januari (5) livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 (4e na mk) amertje - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 duckje31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 raquel- 29 jaar- 2e kindje- ronde 9 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (2e na mk) 16 januari (3) marielle - 31 jaar- 3e kindje- ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Yulia - 36 jaar - 2e kindje - Ronde 4 17 januari (3) merel v - 31 jaar - 1e kindje - ronde 15 mmm Elfi- 31 jaar- 1e kindje- ronde 27 mmm Florina - 26 jaar - 2e kindje - Ronde 3 18 januari (0) 19 januari (2) modra- 27 jaar- 2e kindje- ronde 1 sinds terugkeer cyclus (borstvoeding) anelisa 31 jaar - 2e kindje - ronde 8 20 januari (7) abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 elsa86- 30 jaar- 3e kindje- ronde 2 Babylove84- 32 jaar- 3e kindje- ronde 2 Elsie1987- 29 jaar- 2e kindje- ronde 10 Kaatje1995- 21 jaar- 1e kindje- ronde 2 Stamper1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jildouu- 22 jaar- 1e kindje- ronde 8 21 januari (3) Niqi86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 na MA natassie1988- 28 jaar- 2e kindje- ronde 4 datumloos (2) anoniemh- 27 jaar- 1e kindje- ronde 4 Tiy-25 jaar- 1e kindje- ronde 7 buiten de lijst (0) totaal: 24 wachtbankje (2), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik denk dat ik na het weekend op paars mag. Vorige lf was 11 dagen. En aangezien ik geen ovutesten gebruik, weet ik niet wanneer mijn NOD is. Vorige cyclus was 30 dagen, dus daar ga ik nu ook even vanuit.
Ik mag op paars! Afwachten is begonnen. Succes meiden met wachten en klussen 😬 Hopelijk straks allemaal roze.
Wij gaan ook nog even flink klussen tot het weekend, daarna weer op het wachtbankje. Heb het vermoeden dat ik een vroege eisprong heb, misschien (indien nodig) volgende maand toch maar trouw temperaturen/ovulatietesten gebruiken.. Misschien een domme vraag, maar blijven jullie ook nog even liggen na de seks? Of andere trucjes? 😂
@Jildou Wij hebben bijna altijd s avonds seks ivm een kleuter die s ochtends vroeg naast mijn bed staat. En daarna ga ik slapen dus dan blijf ik automatisch liggen. Ik gebruik nu 3 rondes ovulatie testen en temperatuur. Vind het erg fijn de combinatie.
Spannend allemaal zeg!! veel succes en veel plezier . Hier op dag 18, test leek vanmorgen iets donkerder maar nog niet zo donker als ik ze weleens gezien heb. Wie weet. Mijn NOD gaat dus nog wel veranderen maar dat verander ik wel zodra ik weet wanneer mijn eisprong was. Banner klopt dus ook niet helemaal, maar word een beetje gek van het steeds een dag verzetten . Ik blijf wel even liggen Jildou en wacht ook even met plassen.
Stomme test.. hier zie ik dus niks op? En cb's zijn op! Ei is later deze keer.. mocht deze positief zijn dan verwacht ik zaterdag eisprong en komt mijn NOD uit op de 17e (LF van 8-9 dagen maar ik tel 10)
Ik heb mijzelf maar op paars gezet aangezien ik geen testen doe voor de ei sprong. Wel het vermoeden dat ik hem rond oud en nieuw heb gehad, d.m.v. slijmverlies. Al vermoed ik niet dat het raak is deze ronde aangezien wij weinig heb geklust
@Stamper1988 Weinig klussen hoeft niet zo veel te zeggen. Ik ben 3x zwanger geraakt waarvan ik bij 2x nog weet dat we maar 1x geklust hebben rond mij eisprong. Dus wie weet is het wel gewoon raak bij jou
Ik ben bang dat ik mn eisprong heb gemist, en net daar voor ook niet geklust doe al vier dagen ovulatie testen en had gisteren of eergisteren een knaller verwacht. Streepje is nu zelfs nog lichter geworden....
@esthertie ik weet er is maar 1x nodig. Maar liever denken het niet zo en het dan wel is dan andersom 😉
Ik zit inmiddels op 6 dpo en heb een kleine temperatuur daling vandaag dus wie weet innesteling dip! Spannend! Al moet ik mezelf proberen niet gek te maken want zo groot is de dip niet maar wel duidelijk onder de 37 graden wat ik niet vaak heb ik de tijd van de maand... Waarom duurt dat wachten nou altijd zo lang
@Abos Dat is balen zeg Heb je hem normaal eerder? @Stamper1988 Dat is ook zo, beter te veel dan te weinig. Helaas hebben wij ook maar 1x geklust deze maand rond mijn eisprong.
Oh echt balen!! Hier hetzelfde verhaal, begin nu toch echt te vrezen dat ik hem gemist heb.. Nog steeds geen knaller en nog steeds lichte testen. Nu op cyclusdag 19.. Voor mijn 1e zwangerschap had ik ook pas eisprong op dag 17 of 19 maar nu nog steeds geen teken dat het eraan komt.. En heb al meer dan week geleden gedacht typisch eisprong afscheiding te zien..Maar leek me zo vroeg in verhouding met voor mijn zwangerschap. Nou ja we wachten het af, heb nog 1 ovu test liggen.. Is afwachten geblazen!
Nou hier vanmorgen een knaltest! Vanmiddag even gezellig maken als onze zoon slaapt. Daarna op het wachtbankje!